|

استایل نسیم ادبی رو بشناسیم

نسیم ادبی با ماکسیمال پوشیش عجب دَک و پُزی به هم زده؛ اینجوری باید متفاوت بودااا!

Nasim Adabi

نسیم ادبی از جمله سلبریتی هایی است که همیشه استایل های درخور توجه و زیبایی داشته به همین خاطر نگاهی می اندازیم به ویژگی های پوششی ایشون.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز - نسیم ادبی یکی از کم حاشیه ترین اما هنرمند ترین بازیگران و سلبریتی های ایران است که دستی هم بر آتش تئاتر داره. خانوم ادبی اگرچه که بازیگر کم حاشیه ایست و آنطور که باید و شاید به استایل و اوت فیت هاش توجه نمیشه اما از جمله سلبریتی هایی است که از سبک پوششی ویژه ای پیروی می‌کنه و خوب میدونه که چطور باید استایل کنه به همین خاطر در ادامه نگاهی می‌اندازیم به اوت فیت های مختلف ایشون تا ببینیم از چه ویژگی هایی پیروی می‌کنه.

نسیم ادبی

۱.نسیم ادبی رنگی پوش و دست و دلباز

بسیاری از سلبریتی ها هستند که برای اطمینان از خوش پوشی خودشون به پالت های رنگی خنثی و یا نهایتا طبیعی پناه می‌برند و چه در بین آقایان و چه در بین خانوم ها افراد کمی هستند که جسارت پوشیدن رنگ های درخشان و پر زرق و برق رو دارند اما خانوم نسیم ادبی دقیقا یکی از همین معدود افراد است که از تمامی رنگ های چرخه رنگ در پوشش خودش استفاده میکنه و هیچ ابایی از رنگ های درخشان و براق یا رنگ های ملایم و بی حاشیه نداره. البته باید به این نکته اشاره کنیم که خانوم نسیم ادبی در حفظ تناسب رنگ ها در استایلش مهارت خوبی داره و اگرچه که از رنگ مشکی به عنوان رنگ پایه زیاد استفاده میکنه اما با این حال غالبا اوت فیت ایشون از تناسب مناسبی برخورداره.

رنگی پوشنسیم ادبی

2.نسیم ادبی تنوع طلب و جسور

به گزارش شایانیوز، اما منظور ما از تنوع طلبی دقیقا چیست؟ اگر به اوت فیت های مختلف نسیم ادبی نگاه کنید متوجه میشید که ایشون در مراسم های مختلف گاها پوشش های بسیار متنوعی رو انتخاب میکنه بعضی از اون ها طرح ها و نقش و نگار های سنتی دارند و بعضی دیگه از اون ها به سبک های گوتیک و امثال اون تمایل دارند و گاها با پوششی ساده اما براق و چشمگیر حاضر میشه و همه این ها نشون دهنده جسارت و تنوع طلبی ایشون در طرح و نقش و مدل است.

جسور و تنوع طلبنسیم ادبی

3.نسیم ادبی ماکسیمال پند و بی مهابا

و اما خلاصه کلام آنچه که خیلی زود با نگاه کردن به نسیم ادبی جلب توجه می‌کنه دقیقا اوت فیتی است که برای خودش انتخاب کرده و این مسئله کاملا نمایانگر اینه که ایشون از پرزرق و برق ترین و تو چشم ترین سبک پیروی می‌کنه یعنی سبک ماکسیمال. و توضیحاتی که در بالا داده شد نیز همگی گواه بر  علاقه ایشون از سبک ماکسیمال می باشد. در این سبک از پوشش معمولا لباس هایی با طرح ها و برش های پیچیده، لایه لایه پوشی، رنگ های متعدد و همچنین پترن ها و نقوش مختلف دیده میشه و پر واضح است که نسیم ادبی نیز تمام این المان ها رو در اوت فیت های مختلف خودش داره و در یک کلام ایشون رو میشه از جمله خانوم های ماکسیمال پوشی سینما و تلویزیون و صد البته تئاتر ایران معرفی کرد.

ماکسیمالنسیم ادبی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل نسیم ادبی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها