|

چیدمان خونه کوچیک

اگه سالن نشیمن خونَت کوچیکه حتما آسیت کرده؟ این اصول چیدمان رو رعایت کن تا عاااشق بشی

در فضاهای کوچیک دکور کردن و چیدمان کار سختی است و خیلی وقت ها نتیجه کار ناامید کننده است اما نه اگر به اصول چیدمان همچین فضاهایی آشنا باشی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خونه محل آرامش و آسایش ساکنین اون است به همین خاطر هم فرقی نمی کنه که خونه شما بزرگ باشه یا کوچیک، بالکن داشته باشه یا نداشته باشه، کابینت هاش ممبران باشند یا تمام چوب، خونه ویلایی باشه یا آپارتمانی و کلی گزینه های دیگه که مطمئنا می تونند در جذابیت یک خونه تاثیر داشته باشند اما واقعیت این جاست هر کس لیاقت این رو داره که بهترین حس رو در خونه خودش تجربه کنه به همین خاطر هم داشتن خونه ای زیبا و با چیدمانی دوست داشتنی و روح انگیز برای همه مهمه فارق از این که فضای شما چه شکلیه. با این همه برخی موارد هستند که کار شما رو برای طراحی ای زیبا تر راحت می کنند اما داشتن اتاق نشیمن کوچیک جزو این موارد نیست اگرچه به معنای این هم نیست که اگر فضای نشیمن شما کم و کوچیک است نمی تونید چیدمانی زیبا داشته باشید.

چیدمان خونه کوچیکچیدمان خونه کوچیک

در یک طراحی اصولی فقط با رعایت کردن چند نکته ساده میشه هر فضایی رو به زیبا ترین و کاربردی ترین شکل ممکن دکور کرد بنابراین اگر شما هم از سالن نشیمن با متراژ کم برخوردارید فکر نکنید نمی تندی اون رو شیک و ژوذنالی دکور کنید، بلکه فقط باید از چند نکته ساده پیروی کنید که در ادامه ما اون ها رو با شما به اشتراک میگذریم.

1.واسه سالن نشیمن کوچیک پرده مناسب انتخاب کن

باید در نظر داشته باشید که پرده های شلوغ، طرح دار و سنگین فضای خونه رو هم به همون اندازه شلوغ می کنند بنابراین بهتره که به جای اون ها از پرده های ساده، خلوت و سبک مثل حریر و تور استفاده کنید به علاوه این پرده ها نور رو بهتر از خودشون عبور میدند و باعث میشه که فضای خونه روشن تر و دلباز تر باشه.

چیدمان خونه کوچیک

2.واسه سالن نشیمن کوچیک حواست به تابلو های هنریت باشه

استفاده از تاببلو های هنری به ویژه تابلو های نقاشی مسلما می تونند تاثیر شگرفی بر جذابیت بصری و همچنین هویت بخشیدن به فضا، داشته باشند اما اگر فضای زیادی ندارید باید متناسب با دیوار سالن، تابلو های بزرگ و با تعداد کم انتخاب کنید و هر گونه تابلو های کوچیک و متعدد هم دوری کنید.

3.واسه سالن نشیمن کوچیک حواست به فرش و مبل انتخابیت باشه

به همون اندازه ای که پرده های شلوغ می تونند برای فضاهای کوچیک نامناسب باشند مبلمانی با پارچه های شلوغ و چند رنگ و فرش های پرنقش و چند رنگ هم گزینه های نامناسبی هستند چون باعث کوچیک تر دیده شدن فضا میشن به همین خاطر هم باید مبلمان و فرش هاتون رو ساده و ترجیحا به رنگ های روشن انتخاب کنید.

چیدمان خونه کوچیک

4.واسه سالن نشیمن کوچیک پالت رنگیت رو هوشمندانه انتخاب کن

استفاده از رنگ ها در چیدمان بسیار زیبا و فوق العاده است اما برای شمایی که سالن نشیمن کوچیکی دارید باید در نظر داشته باشید که استفاده از رنگ های زیاد می تونه باعث ایجاد حس شلوغی و ناراحتی در خونه بشه پس بهتره نهایتا از سه یا چهار رنگ در طراحی داخلی فضای نشیمن استفاده کنید، به خصوص رنگ های بشه پس بهتره نهایتا از سه یا چهار رنگ در طراحی داخلی فضای نشیمن استفاده کنید، به خصوص رنگ ها روشن گزینه های مناسب تری برای بزرگ تر نشون دادن فضا هستند.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها