|

انواع کت زنانه را بشناسید

معرفی انواع مانتو کتی؛ با توجه به استایلت کت انتخاب کن شاید هر مدل کتی بهت نیاد!

انواع کت زنانه

امروزه انواع مختلفی از کت های مجلسی زنانه در بازار موجود است. برخی معتقدند که کت فقط مخصوص آقایانمی باشد، در صورتی که اصلا اینطور نیست.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- همانطور که می دانید یکی از آیتم های دوست داشتنی و می توان گفت همیشه ترند زنانه مانتو کتی است. امروزه انواع مختلفی از مدل کت های زنانه در بازار موجود است که طرفداران زیادی دارد. برخی معتقدند که کت و شلوار فقط مخصوص آقایان می باشد، اما با بررسی بازار متوجه خواهند شد که نه تنها کت و شلوار برای خانم‌ ها وجود دارد، بلکه تنوع در طرح و رنگ آن نیز بسیار زیاد است. حال اگر قصد خرید یک مانتو کتی دارید بهتر است که ابتدا با انواع استایل و نوع های آن آشنا شوید و در ادامه به انتخاب مدل مناسب برای خود بپردازید. شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی کت زنانه امروزه حتی در استایل های کژوال و به همراه کتونی نیز استفاده می شود و می توان این ساختار شکنی در دنیای مد را مدیون نوع های مختلف از این آیتم معجزه گر دانست. پس فرقی نمی کند کلاسیک می پوشید یا کژوال در هر حال شما می توانید کت مناسب سبک پوشش خود را انتخاب نمایید و از استایل بی نظیر خود لذت ببرید.

کت زنانه جزو آن دسته از لباس هایی است که هیچ وقت از مد نمی افتد. در واقع از کت کوتاه مجلسی گرفته تا مانتو کتی آنقدر استایل را شیک و با پرستیژ می کنند که به احتمال زیاد شما هم دوست دارید حداقل یک کت زیبا، شیک و رسمی در کمد لباستان داشته باشید. در ادمه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع مدل ها مختلف کت زنانه آشنا شوید.

انواع کت زنانه

کت کلاسیک و رسمی؛ همیشه ترند از اروپا گرفته تا آسیا!

یکی از مرسوم ترین مدل های کت زنانه یا مانتو کتی نوع کلاسیک و رسمی آن است که به صورت کت هایی با برش و با یقه انگلیسی شناخته می شوند. این کت ها معمولا دارای ظاهری رسمی و شیک هستند و برای موقعیت های رسمی و یا مجالس می توان گفت اولین پیشنهاد نیز محسوب می شوند. از بهترین استایل ها برای مجالس رسمی و مهمانی های خاص، ترکیب کت زنانه مجلسی با شلوار پارچه ای است. در نتیجه اگر می خواهید استایلی خیره کننده داشته باشید از یک شلوار بلند و پارچه ای برای ست کردن کت خود کمک بگیرید و استایل خود را با کفش پاشنه بلند تکمیل نمایید.

انواع کت زنانه

انواع کت زنانه

کت اورسایز و بدون برش؛ با مد روز پیش بروید

شاید تعجب کنید ولی یکی از ترندهای سال 2023 متعلق به کت های اورسایز و بدون برش است. این نوع کت ها معمولا دارای برش های آزاد و فاقد سایز بندی هستند و می توان گفت یکی از ویژگی های اصلی آن ها نداشتن ساسون و یا تو رفتگی در قسمت کمر یا سینه است. حال اگی می خواهید یکی از این کت ها را برای خود انتخاب کنید بهتر است که آن را با یک شلوار بگ یا مام استایل ست نمایید و برای تکمیل استایل دخترانه و مدرن خود از کتونی استفاده کنید.

انواع کت زنانه

انواع کت زنانه

کت یقه ایستاده و یا بدون یقه؛ رسمی و الگانت لباس بپوشید

خوب است که بدانید یکی از نوع های محبوب مانتو کتی یا کت زنانه مخصوصا در فصل بهار یا فصل های گرمی مانند تابستان نوع بدون یقه و یا یقه ایستاده آن است. این مانتو ها معمولا از جنس ژاکارد تهیه می شوند و ظاهری مجلسی و رسمی دارند، شما می توانید با داشتن یکی از این مدل ها کار را برای خود در مهمانی ها و یا مجالس را حت کنید. کت های بدون یقه به دلیل نداشتن یقه دو لایه خنک تر هستند و در روزهای گرم باعث کلافگی و یا احساس گرما در شما نخواهد شد، در نتیجه اگر از گرمای تابستان فراری هستید این گزینه می تواند برای شما معجزه کند.

انواع کت زنانه

انواع کت زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها