|

استایل سها نیاستی رو بشناسیم

سها نیاستی دُخی خوش بَر و رو آکتور کلاسیک میپوشه دهن پر کن؛ خانوم خوب کژوال پسنده هااا!

سها نیاستی با استایل های کژوال و رنگیش نشون داد که میشه هم خوشتیپ بود هم آزاد البته به وقتش خوب هم بلده کلاسیک استایل کنه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سها نیاستی یکی از چهره های تازه و صد البته دوست داشتنی سینما و تلویزیون است که این روزها با سریال پر مخاطب آکتور که در حال پخش از شبکه نمایش خانگی می باشد حسابی در اوج قرار گرفته اما پیش از آکتور سها نیاسی با بازی در سینمایی برادران لیلا و حضور درخشانی که در جشنواره فیلم کن داشت مورد توجه مخاطبین سینما واقع شد. حضور سها نیاستی بر روی فرش قرمز کن نشان داد که این هنرپیشه جوان و خوش چهره تا چه اندازه میتونه در استایل کردن و موقر حاضر شدن موفق عمل کنه و اوت فیتی زیبا از خودش به نمایش بگذاره. در ادامه نگاهی می اندازیم به استایل های مختلف سها نیاستی تا ببنیم این خانوم جوان و خوش استعداد از چه ویژگی هایی در پوشش های مختلف خودش استفاده میکنه.

سها نیاستی

1.سها نیاستی کژوال پسندی که راحتی حرف اول استایلشه

بی برو برگرد اولین ویژگی ای که در اوت فیت های مختلف سها نیاستی توجه رو به خودش جلب میکنه پیروی از سبک کژوال است. استایل های کژوال ویژگی های مختلفی دارند اما بارز ترین ویژگی هایی که در غالب اون ها دیده میشه این است که به شما حس خوب، راحتی و آزادی بده و صد البته ویژگی دیگری که در این استایل به وفور دیده میشه عدم جنسیتی بودن آیتم هاست.

سها نیاستی

2.سها نیاستی حرفه ای ترین در رعایت درس کد

همون طور که قبل تر هم اشاره کردیم سها نیاستی حضور بسیار درخشانی در جشنواره کن داشت اما فکر می کنید مهم ترین ویژگی ای که باعث درخشش این بازیگر کژوال پسند در این جشنواره بین المللی شد چی بود؟ مسلما رعایت درس کد. پایبندی به درس کد یعنی حفظ تناسب و اوت فیت انتخابی عاملی که باعث میشه شما درخور اون مراسم ظاهر بشید و خانوم بازیگر به خوبی به این مسئله واقفه و به همین خاطر هم خوب میدونه که چطور خودش رو با درس کد های مختلف تطبیق بده.

سها نیاستی

3.سها نیاستی خوش رنگ و لعابی که خوب تناسب و رعایت میکنه

بسیاری از بازیگر ها و سلبریتی ها هستند که استایل های خودشون رو به پالت های رنگی خاصی محدود می کنند، گاهی به خاطر عدم جسارت در استفاده از رنگ ها و گاهی هم به خاطر عدم آشنایی با اصول ست کردن رنگ ها اما همون طور که در اوت فیت های مختلف سها نیاستی می بینیم ایشون نه تنها به پالت رنگی خاصی محدود نیست بلکه در برخی از اوت فیت هاش از یک پالت گسترده استفاده میکنه و اونچه که باعث زیبایی و چشم نوازی این رنگ ها میشه حفظ تناسب بین اون هاست. به خاطر داشته باشید که یکی از درخشان‌ترین صفت‌های افراد خوش‌پوش، توانایی اون ها در ست‌کردن رنگ‌های زیبا با یکدیگر است.

سها نیاستی

4.سها نیاستی اکسسوری پسند اما از نوع بهینه

به گزارش شایانیوز، همان طور که مشخص است استفاده زیاد از اکسسوری در استایل های سها نیاستی دیده نمیشه و حتا گاهی استفاده از اون ها به حداقل میرسه اما با این حال خوب میدونه که چطور با یک انتخاب مناسب کاری کنه که هم اکسسوری اش به خوبی دیده بشه و هم ظاهری جذاب تر و گیرا تر داشته باشه، اگرچه که باید بگیم اکسسوری های انتخابی سها نیاستی غالبا مدرن و ترندی هستند و کمتر سراغ اکسسوری های کلاسیک میره که البته با سبک پوششیش کاملا همخوانی دارد.

سها نیاستی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل سها نیاستی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا وشیک پوش وجذاب وخوش استایل مجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست مجرد است

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها