|

عید چه رنگ مانتویی بپوشیم؟

استایل بهاری که نباید مشکی باشه؛ مانتو عیدتو رنگ سال یا به رنگ آسمون انتخاب کن!

مانتو عید

امروزه تنوع مدل مانتو مجلسی زنانه بسیار است، خانم‌ ها از این طرح و مدل های مانتو بسیار استقبال می‌ کنند، زیرا این مانتوها راحت ست می‌ شوند.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یکی از فصل هایی که همه ایرانیان برای آمدنش ذوق می کنند فصل بهار است. ما در این فصل شروع بهار را با عید نوروز جشن می گیریم و تایم زیادی از اوایل این فصل را به مهمانی و یا دید و بازدید اقوام می گذرانیم. پس هر خانم ایرانی و خوش پوشی اگر بخواهد برای این ایام آماده شود اولین چیزی که به ذهنش می رسد این است که چه مانتویی مناسب این روزهای زبیای بهاری خواهد بود؟ در جواب باید بگوییم که بهتر است در این ایام از پوشیدن مانتو مشکی خودداری کنید زیرا بهار فصل رنگ ها و زیبایی های رنگی رنگی طبیعت است، در نتیجه شما می توانید با الگوبرداری از زیبایی های این فصل به انتخاب استایل و یا مانتو عید خود بپردازید. به جز انتخاب رنگ بهتر است که به نکاتی که منجر به زیبایی و یا تخریب استایل شما خواهند شد هم توجه کنید. برای مثال خانم های قد بلند هرگز نباید مانتو و شلوار یکرنگ بپوشند، زیرا یکرنگ بودن مانتو و شلوار شما را بلندتر نشان می دهد. در نتیجه سعی کنید مانتو و شلوار و یا حتی کفش هایتان در رنگ های متفاوت ولی در یک هارمونی باشند.

فراموش نکنید که مانتوهای رنگی و یا گل گلی سرشار از شادی، نشاط و حس تازگی هستند و انتخاب مناسبی برای کسانی اند که عاشق عید و گل و عطرهای بهاری هستند. در ادامه این مقاله با چندتا مانتو با رنگ بهاری آشنا خواهید شد.

مانتو عید

برای بهاری به زیبایی شن های قرمز خلیج فارس، مانتو رنگ سال بخرید

رنگ قرمز پرشین رنگی است که از طرف شرکت پنتون به عنوان رنگ سال معرفی شده است. جالب است که بدانید این رنگ جذاب که به تازگی اعلام شده نماد شجاعت است و نترس بودن را به افراد القا می‌ کند. رنگ قرمز پرشین یکی از جسورانه‌ ترین رنگ‌ هایی است که می‌ توانید از آن در استایل‌ های مختلف استفاده کنید و هیچوقت نگران از مد افتادن آن نباشید. در نتیجه اگر برای عید یک مانتو قرمز پرشین را انتخاب کرده اید در نظر داشته باشید که این مانتو با رنگ های خنثی بهتر ست می شود، پس شما می توانید آن را با طوسی یا مشکی ست کنید و شاهد استایل جذاب و مجلسی خود در عید نوروز باشید.

مانتو عید

مانتو عید

برای نوروزی به زیبایی آسمان، آبی بپوشید

یکی از مانتوهایی که برای عید و مهمانی های عید دیدنی گزینه مناسبی محسوب می شود مانتو ابی آسمانی است شما با این مانتو ظاهری به زیبایی فرشته ها پیدا خواهید کرد. حال اگر که مانتو آبی را برای عید خود انتخاب کرده اید، فراموش نکنید که فرقی هم نمی کند که کتی یا یک اور بلند باشد در نهایت بهتر است که از شلوار و شال سفید برای ست کردن این مانتو کمک بگیرید. البته هنگام انتخاب مدل شلوار به قد و استایل خود دقت کنید، برای مثال اگر قد نسبتا کوتاهی دارید بهتر است که شلوار دمپا یا بگ بپوشید و بگذارید دمپای شلوارتان روی کفشتان بی افتد ولی اگر قد بلندتری دارید بهتر است که از شلوار راسته و کوتاه استفاده کنید.

مانتو عید

مانتو عید

با الگو برداری از بهار مانتو سبز بپوشید؛ سرزنده و شاداب باشید

شما می توانید یک برای انتخاب لباس های خود در بهار از طبیعت و زیبایی طبیعی این فصل الهام بگیرید زیرا این فصل دارای طبیعت بسیار زیبایی است. برای مثال پوشیدن یک مانتو سبز در عید امسال می تواند به شما استایلی خاص و متفاوت ببخشد و شمارا فردی سرزنده و شاداب نشان دهد. جالب است که بدانید اگر یک مانتو سبز را برای عید خریداری کرده است، بهتر است ان را با آیتم های مشکی، کرم یا آبی ست کنید. اگر رسمی و کلاسیک می پوشید رنگ کرم و مشکی برای شما مناسب تر هستند، ولی اگر کمی کژوال پوش تر هستید می توانید مانتو سبز خود را یا یک شلوار جین آبی ست نمایید و در عین زیبایی، احساس راحتی را تجربه کنید.

مانتو عید

مانتو عید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها