|

استایل با مانتو مجلسی تافته

جدیدترین استایل های مجلسی با مانتو تافته؛ عید امسالو لوکس و دوست داشتنی بگذرون

مانتو مجلسی تافته

اگر برای خرید عید و لباس زنانه می روید بهتر است که علاوه بر سلیقه به نکاتی مثل رنگ و طرح لباس نیز توجه کنید. مخصوصا اگر این لباس مانتو باشد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اگر برای خرید عید و لباس زنانه می روید بهتر است که علاوه بر سلیقه به نکاتی مثل رنگ و طرح لباس نیز توجه کنید. مخصوصا اگر این لباس مانتو باشد زیرا مانتو یکی از آیتم های اصلی استایل خانم های ایرانی را تشکیل می دهد و تاثیر زیادی بر زیبایی و سبک پوششی شما دارد. اگر امسال بهار می خواهید کمی متفاوت تر از سال های پیش باشید و علاوه بر ایجاد تمایز خود با دیگران می خواهید شیک و لوکس به نظر برسید باید پوشیدن مانتو کتی یا مانتو عروسکی را کنار بگذارید، زیرا امسال با انتخاب یک مانتو تافته پر زرق و برق و شیک قطعا به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید. شاید در نگاه اول به نظر همه بیاید که این مانتو همان مانتو ژاکارد و مجلسی ای است که می شناسید ولی باید بگوییم که این مانتو تفاوت های زیادی با مانتو ژاکار دارد که اولین تفاوت به خاطر نوع پارچه ای است که از آن تولید می شود. این مانتو همانطور که از اسمش پیدا است از پارچه تافته تهیه می شود و شاید برایتان جالب باشد که بدانید این پارچه، پارچه‌ای برای مراسم خاص است.

پارچه تافته بافتی خشک، سبک، رنگی و براق دارد، الیاف این پارچه ترکیبی از ابریشم، پلی‌استر یا نایلون هستند و به جز این موارد از الیاف مصنوعی دیگری هم در دوخت تافته استفاده می‌ شود. در ادامه همراه ما باشید تا با انواع استایل با مانتو تافته آشنا شوید.

مانتو تافته

مانتو تافته

مانتو تافته بلند بپوشید؛ قرار است شبیه ملکه ها شوید

هر چیزی که به عنوان مد سال معرفی می شود ممکن است مناسب استایل شما نباشد، پس برای استایل های مجلسی و رسمی هرگز دنبال مد نباشید و ترجیحا پیرو این شعار باشید که مد آن چیزی است که به شما بیاید. یکی از ویژگی هایی که یک مانتو مجلسی می تواند داشته باشد قد بلند است زیرا مانتوهای بلند فارق از جنس و مدل شما را کشیده و لوکس نشان می دهند. در نتیجه اگر می خواهید عید امسال ظاهری شیک و لوکس داشته باشید یک مانتو تافته و تک رنگ بلند را خریداری کنید و آن را با آیتم های مشکی یا سفید ست کنید. فراموش نکنید که در استایل هایی که از یک مانتو لوکس استفاده می کنید بهتر است که اکسسوری های پر زرق و برق و زیورآلات طلایی را برای ست کردن انتخاب کنید.

مانتو تافته

مانتو تافته

برای رفتن به عید دیدنی مانتو تافته کتی بپوشید

استایل مونوکروم یکی از جذاب‌ ترین استایل های جهان مد محسوب می‌ شود و جالب است که بدانید در عین حال یکی از ساده‌ ترین استایل‌ ها است. چرا که اگر رنگ درست و آیتم‌ های درست را انتخاب کنید می‌ توانید استایلی بسیار شیک و جذابی داشته باشید. در نتیجه برای عید نوروز می توانید یک استایل مونوکروم مشکی را با مانتو تافته امتحان کنید و از زیبایی های استایل خود لذت ببرید. حال اگر به سرتا پا مشکی پوشیدن علاقه ندارید می توانید مانتو خود را از نوع تافته های رنگی و زیبا انتخاب کنید و در عوض بقیه آیتم ها را مشکی بپوشید. برای جذابیت بیشتر بهتر است که یک کفش پاشنه بلند به پا کنید و شلوار خود را از نوع دمپا یا بوت کات پارچه ای انتخاب نمایید. 

مانتو تافته

مانتو تافته

اگر ظاهری لوکس و راحت می خواهید مانتو تافته اورسایز یا عبایی بپوشید

بخش مهمی از ترندهای دنیای مد و فشن را در سال های اخیر لباس های عبایی یا اورسایز تشکیل داده اند، پس اگر می خواهید لوکس و مدرن به نظر بیایید و در طول مهمانی های عید احساس راحتی کنید بهتر است یکی از این نوع ها را انتخاب نمایید. این مدل مانتو هم مانند هر استایل و مانتوی دیگری آیتم های خاص خود را می طلبد، پس شما می توانید یک شلوار جذب و اسکینی یا پارچه ای راسته را برای ست کردن با این مانتو انتخاب کنید و با کفش های پاشنه بلند ظاهرتان را زیبا و شیک کنید.

مانتو تافته

مانتو تافته

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عمران شریفی اصل ارسالی در

    عالی خیلی خوب عالی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها