|

استایل زمستونی با کاپشن

معرفی جدیدترین استایل های زمستونی با کاپشن؛ دیگه نگرانِ روزای برفی و سرد نباش!

انواع کاپشن زنانه

کاپشن از انواع لباس های کاربردی برای روزهای برفی سال است، پس اگر می خواهید استایلی جذاب را تجربه کنید بهتر است با نحوه ست کردن آن آشنا شوید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- زمستان است و روزهای برفی و سرد، حال که خدا از نعمت های زیبایش ما را محروم نمی کند چه بهتر که در این روزهای زیبا و برفی خاطر جمع و گرم بیرون برویم. یکی از لباس هایی که در این روزها بسیار استفاده می شوند و به جرات می توان گفت اولین گزینه برای هر فردی می باشد کاپشن است. کاپشن ها انواع مختلفی دارند و شما برای استفاده از کاپشن ها باید ابتدا با انواع آنها و چگونگی ست کردنشان آشنا شوید. اگر بخواهیم به چندتا از جدیدترین و محبوب ترین ترندهای کاپشن در چند سال اخیر اشاره کنیم باید بگوییم که کاپشن بادی، کاپشن چرم و تدی در این زمینه بسیار پیشتاز بوده اند. شاید به نظرتان عجیب بیاید ولی کاپشن ها را می توان هم با لباس های رسمی و هم با لباس های غیر رسمی استفاده کرد. البته این موضوع به لباس هایی که زیر آن می پوشید نیز بستگی دارد. برای مثال کلاه لبه خز دار، کمربند و یقه آرشال از ویژگی هایی هستند که می توانند به کاپشن ها اضافه شوند.

کاپشن ها معمولا در انواع طرح های بلند و کوتاه موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید در روزهای سرد سال قسمت پایین تنه خود را نیز گرم نگه دارید بهتر است از کاپشن بلند در پوشش تان استفاده نمایید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل زمستونی با کاپشن آشنا شوید.

کاپشن بادی و چرم

کاپشن بادی و چرم

زمستان است و کاپشن پفی، محبوب ترین ترند زمستانی را از یاد نبرید!

یکی از کاپشن های زیبا و بسیار گرمی که در سال های اخیر در زمستان بسیار مورد استفاده و استقبال قرار گرفته است اپشن بادی یا همان پفی است. این کاپشن ها دارای ابعاد بزرگ و حجیم ولی در عین حال وزن سبک و کم هستند و همین ویژگی باعث می شود آنها به اولین انتخاب هر خانم  شیک پوشی تبدیل شوند. پس اگر می خواهید در روزهای سرد و برفی زمستان هم بدرخشید و استایلی بی نظیر را تجربه  کنید بهتر است یکی از این کاپشن ها را خریداری کنید. اگر برای رفتن به خیابان آماده می شوید بهترین گزینه برای شما قطعا یک ست هودی و جاگر برای ست کردن با این کاپشن است ولی اگر به مهمانی دعوت شده اید بهتر است که از لگ چرمی و بوت های چلسی برای ست کردن کمک بگیرید تا استایل منحصربفرد و همزمان شیک داشته باشید.

کاپشن بادی و چرم

کاپشن بادی و چرم

فرقی نداره کلاسیک می پوشید یا کژوال، کاپشن چرم بپوشید

کاپشن های چرم یکی از ترندهای قدیمی است که در تمام زمستان ها از گذشته تا به امروز همراه ما بوده است. استایل کاپشن چرم در اوایل دهه 1900 در بین هوانوردان و خلبانان آمریکایی رایج شده و به شهرت رسید و سپس در دهه 1950 به محبوبیت بیش‌تری رسید. حال اگر می خواهید امسال زمستان را گرم و لوکس بگذرونید بهتر است یکی از این کاپشن ها را انتخاب کنید، فرقی نداره که از نوع طبیعی آن استفاده می کنید یا نوع مصنوعی در هر حال بهتر است که از آیتم های لوکس برای ست کرن آن ها کمک بگیرید. برای مثال لگ های چرمی، بوت و کیف های شیک و چرم نیز گزینه های مناسبی برای ست کردن این کاپشن دوست داشتنی خواهند بود.

کاپشن بادی و چرم

کاپشن بادی و چرم

کاپشن تدی بپوشید تا مدرن و گرم به نظر بیایید

کاپشن تدی یکی از ترندهای دوست داشتنی و دخترانه زمستان است که برای دخترخانم های شیک پوش گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. شما می توانید برای داشتن استایلی متفاوت و در عین حال گرم در روزهای برفی زمستان یک کاپشن تدی کوتاه را با شلوار اسکینی و بوت بلند و تا زانو ست کنید و از استایل خود لذت ببرید. اگر می خواهید از نوع بلند این کاپشن استفاده کنید بهتر است که به جای بوت بلند از نیم بوت های اسپرت استفاده کنید زیرا قد بلند پالتو به خودی خود باعث گرم ماندن پاهای شما خواهد شد در نتیجه نیازی به ست کردن بوت های بلند نخواهید داشت.

کاپشن بادی و چرم

کاپشن بادی و چرم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی