|

معرفی چند پترن زیبا برای عید نوروز

تا حالا یک مانتو از شکوفه های بهاری تن کردی؟ بهار امسالو گل گلی و شاد بپوش

مانتو طرح دار

یکی از استایل های بسیار جذاب و دخترانه استایل فلورال یا گل گلی می‌ باشد. در این سبک از طبیعت زیبای فصل بهار و شکوفه ها الهام گرفته شده است.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- یکی از استایل های بسیار جذاب و دخترانه استایل فلورال یا گل گلی می‌ باشد. در این سبک برای طراحی لبس ها از طبیعت زیبای فصل بهار و شکوفه ها الهام گرفته شده است. جالب است که بدانید در زمان ورود سبک فلورال به صنعت مد فقط در لباس‌ های کیمونو ژاپنی این سبک به چشم می‌ خورد؛ اما به مرور زمان وارد سبک‌ های دیگر نیز شد و برندهای بزرگ و به نام از آن در طراحی‌ های خود استفاده کردند. بهار فصل طبیعت سبز و زیبا است پس چه بهتر که با انتخاب لباس خود حس و حال بهار را با خود به خانه یا مهمانی ببرید. اگر می خواهید امسال بهار را متفاوت و خاص تجربه کنید بهتر است یک مانتو گل گلی یا مانتو پلنگی انتخاب کنید و با دقت و ظرافت با لباس های دیگر خود آن را ست کنید. البته اگر خیلی اهل پوشیدن لباس های شاد و پترن دار نیستید بهتر است مانتو خود را ساده انتخاب کنید و از شال یا اکسسوری های طرح دار برای ایجاد جذابیت در استایل خود کمک بگیرید.

اگر فرد جسوری هستید و در انتخاب لباس های خود با اعتماد به نفس عمل می کنید حتی می توانید سر تا پا گل گلی بپوشید، زیرا این اتفاق در روند مد امسال اصلا عجیب نیست. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع مانتو عید 1402 آشنا شوید.

مانتو گل گلی

مانتو گل گلی

مانتو گل گلی بپوشید و استایلی به زیبایی گل های بهاری را تجربه کنید

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم بهار فصل گل های رز زیبا و شکوفه های کوچک سرخ و سفید است؛ پس اگر نمی خواهید مثل مامان ها و خانم های سن بالا کت و شلوارهای کلاسیک بپوشید بهتر است به سراغ مانتوهای گل گلی با رنگ های شاد و زیبا بروید تا استایلی عروسکی و زیبا را تجربه کنید. اگر قصد پوشیدن یکی از این مانتوها را دارید باید بدانید که بهتر است آیتم شلوار و شال خود را ساده انتخاب کنید ولی می توانید از کیف یا کفش پترن دار نیز استفاده نمایید. البته استفاده از اکسسوری های زیبا و لوکس را فراموش نکنید که بیشتر از هر فصلی مناسب فصل بهار هستند.

مانتو گل گلی

مانتو گل گلی

مانتو پلنگی بپوشید؛ بهار را شیک و دلبرانه از بهار دل ببرید

اگر بخواهیم مانتو و یا لباس های پترن دار را رتبه بندی کنیم و به آنها امتیاز دهیم، قطعا مانتو یا شال پلنگی در جایگاه اول قرار می گیرد. شما برای داشتن استایلی زیبا و خاص در بهار می توانید یک مانتو پلنگی بپوشید و استایلی جذاب و رسمی را تجربه کنید. پس اگر قصد پوشیدن مانتو پلنگی را دارید بهتر است یک شلوار و شال مشکی را به همراه آن تن کنید و برای جذابیت بیشتر از کفش و کیف پلنگی کمک بگیرید. البته اگر هم اهل کیف و کفش های ساده و تک رنگ هستید می توانید از کفش پاشنه بلند مشکی و یک کیف دستی ساده استفاده کنید.

مانتو گل گلی

مانتو گل گلی

مانتو مینیمال یا هندسی به تن کنید؛ خاص و متفاوت به استقبال بهار بروید

خب اگر جزو افرادی هستید که علاقه دارید همیشه استایلی متفاوت و خاص داشته باشید بهتر است به جای انتخاب یک مانتو گل گلی یا پلنگی به سراغ مانتو مینیمال و یا طرح داری بروید که طرح های آن منحصربفرد و خاص باشد زیرا در این حالت شبیه هیچ کس از افراد فامیل نخواهید بود. در استایل هایی که این مانتوها در آن ها بکار می روند برای انتخاب آیتم های دیگر بهتر است از رنگ غالب طرح مانتو کمک گرفته شود در غیر اینصورت ممکن است استایلی بی نقص و زیبا نداشته باشید.

مانتو گل گلی

مانتو گل گلی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها