|

کاپشن بلند را با چی بپوشیم؟

انواع استایل زمستونی با کاپشن بلند بادی؛ روزای برفی رو هم گرم و شیک بگذرون

کاپشن بلند

کاپشن های بلند انواع گوناگونی دارند و برای استفاده بر روی لباس طراحی شده اند. زیرا هر چقدر هم طراحی جذابی داشته باشند هدف گرم نگه داشتن است.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- کاپشن ها انواع گوناگونی دارند و جالب است که بدانید کارآمد ترین و محبوب ترین مدل آن ها کاپشن بلند است. کاپشن بادی بلند، حتی آن‌ هایی که طراحی شده‌ اند تا استایل خاصی داشته باشند، بیش از جلب توجه، برای گرم نگه داشتن دوخته شده‌ اند. در نتیجه شما با انتخاب یکی از این مدل های کاپشن می توانید روزهای بسیار سرد و برفی سال را گرم و شیک بگذرانید. این مدل کاپشن معمولا دارای استایل کژوال و اسپرت است ولی اگر آیتم های مکمل را با کمی دقت انتخاب کنید حتی می توانید استایلی شیک و رسمی برای رفتن به مهمانی با آنها داشته باشید. پس فرقی نمی کند که چه مدلی از آنها را برای پوشیدن انتخاب می کنید نوع کمردار یا ساده آنها فرقی ندارد، فقط کافی است کمی در مورد ست کردن و پوشیدن آنها اطلاع داشته باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل زمستونی با کاپشن بلند آشنا شوید.

به عنوان مقدمه باید بگوییم که اگر تمایل دارید از کاپشن در پوشش خود استفاده نمایید می توانید از زیر کاپشن هودی و ژاکت و بلوز بافتنی و … بپوشید ولی طرح و رنگ لباس زیر پالتو و کاپشن را باید به گونه ای انتخاب نمایید که با طرح و رنگ کاپشن مطابقت و همخوانی داشته باشد.

کاپشن بلند

کاپشن بلند

از شلوار جین و بوت رزمی کمک بگیرید؛ همراهان همیشگی را فراموش نکنید

هیچ وقت در استای خود از تاثیر شلوار جین اسکینی و جوراب‌ ها غافل نشویدف زیرا در این حالت نیمی از جذابیت استایل خود را نادیده گرفته اید. اگر امسال قصد دارید یک کاپشن بادی بلند به تن کنید حتما یک شلوار جین جذب ر ا با یک بوت رزمی به همراه آن بپوشید و از استایل زمستانی و کرم خود لذت ببرید. کاپشن های بلند علاوه بر بالاتنه، پایین تنه شمارا گرم نگه می دارند در نتیجه برای روزهای سرد و برفی گزینه مناسبی محسوب می شوند ولی فراموش نکنید که حتی با این کاپشن ها هم باید شیک و خوش استایل روی برف ها قدم بگذارید.

کاپشن بلند

کاپشن بلند

لگ چرمی و بوت چلسی را امتحان کنید؛ شیک و عروسکی برید برف بازی

اگر امسال زمستان یک کاپشن بلند و بادی را خریداری کردید و با آن می خواهید هم به خیایبان و هم به مهمانی بروید بهتر است یک لگ چرمی و بوت چلسی هم نیز تهیه کنید. یکی از مدل های محبوب کاپشن بلند نوعی است که کمر آن بسته می شود زیرا این مدل شما را خوش فرم و خوش استایل نشان می دهد. شما می توانید برای پوشیدن یک کاپشن این چنینی یک لگ چرم مشکی و بوت بپوشید ولی الزامی بر انتخاب بوت مشکی نیست می توانید برای جذابیت بیشتر استایل خود یک بوت هم رنگ با کاپشن خود به پا کنید.

کاپشن بلند

کاپشن بلند

شلوار راسته و بوت پاشنه بلند بپوشید؛ زمستان را خانومانه و گرم تجربه کنید!

یکی از مدل های محبوب شلوار که از قدیم تا به امروز در بیشتر استایل های ما جایگاه ویژه ای داشته است شلوار راسته و ساده می باشد. اگر می خواهید از این شلوار به همراه یک کاپشن بلند و بوت پاشنه دار استفاده کنید بهتر است که قد آن را خیلی بلند انتخاب نکنید و قد نیم بوت خود را تا لبه شلوار انتخاب کنید تا ظاهری شیک و زیبا در کنار یکدیگر داشته باشند.

کاپشن بلند

کاپشن بلند

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها