|

استایل با پالتو چرم

انواع استایل لوکس و اشرافی با پالتو چرم؛ کلاسیک و شیک به استقبال زمستان بروید

پالتو چرم

همواره سبک های زیادی، صف اول مد را به خود اختصاص می‌ دهند و مدتی بعد از دنیای مد خارج می‌ شوند؛ اما لباس های چرمی همیشه جزو ترندها بوده اند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیای مد و فشن همیشه ترندهایی وجو دارد که صف اول مد را به خود اختصاص می‌ دهند و مدتی بعد از دنیای مد خارج می‌ شوند؛ اما لباس های چرمی همیشه جزو بهترین مدل های روز بوده اند، می‌ توان گفت چرم نوعی پارچه با اصالت ولی مدرن است که با گذشت زمان چیزی از کاربرد و محبوبیت آن کم نمی شود. پارچه چرم نوعی پارچه طبیعی است که از پوست حیواناتی مثل گاو، گوسفند و… به دست می‌ آید و برای تولید انواع کت، پالتو، کاپشن، کفش، کمربند و غیره استفاده می‌ شود. یکی از دلایل اینکه پالتو چرم یا شلوار چرم یکی از گران ترین و لوکس ترین لباس ها محسوب می شوند. قیمت بالا و کمیاب بودن خود پارچه چرم است. در نتیجه تمام استایل هایی که حتی یک آیتم چرمی داشته باشند جزو استایل های لوکس و رسمی هستند و برای استفاده روزمره اصلا گزینه مناسبی نخواهند بود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین و شیک ترین استایل های پالتو چرم آشنا شوید.

زمانی که سراغ ست لباس چرم می‌ روید، همیشه اولین گزینه برای شما پالتو های چرم است. پالتوهای چرمی تجربه بی‌ نظیری از استایل چرم در روزهای سرد زمستانی برای شما به ارمغان می‌ آورند. اما پیش از هر چیز باید بدانید که پالتوهای چرم را چگونه در استایل خود بکار ببرید.

پالتو چرم

پالتو چرم

پالتو چرم رنگی بپوشید؛ استایلی خاص و متفاوت

همه ما اولین تصویری که از شنیدن کلمه پالتو چرم در ذهنمان نقش می بندد پالتو چرم مشکی است در حالی که در دنیای مد و فشن امروزه پالتوهای چرمی رنگی محبوبیت بیشتری دارند. شما برای داشتن استایلی زیبا و منحصربفرد بهتر است یکی از این پالتوهای چرمی را انتخاب نماید و با آیتم های ساده و مشکی ست کنید، دقت کنید که آیتم های مکمل حتما ساده و تک رنگ باشند در غیر اینصورت زیبایی و جلوه پالتو خود را کم خواهید کرد. پیشنهاد ما برای شما برای استایلی شیک و مجلسی در زمستان استفاده از یک پالتو شتری، سبز یا زرشکی چرم به همراه لگ چرمی مشکی و بوت های بلند و پاشنه دار است.

پالتو چرم

پالتو چرم

استایل سیاه و سفید چرم؛ زمستانی لوکس داشته باشید

یکی از استایل های محبوب در تمام فصل ها و موقعیت ها استایل سیاه و سفید است که تقریبا می توان گفت برای همه افراد با همه سنین مناسب است. شما برای داشتن استایلی رسمی و شیک در دل زمستان فقط کافی است یک پالتو چرم مشکی یا پالتو چرم سفید با خرج کار مشکی به تن کنید و برای آیتم های مکمل نیز از رنگ سفید یا سیاه استفاده کنید. اگر می خواهید از استایل سر تا پا چرم استفاده کنید؛ اما باید بدانید که این استایل چندان مرسوم نیست. مگر در مواقع خاص و برای ستاره ها و مدل های عکاسی؛ در نتیجه برای اکسسوری بهتر است آیتم های غیر چرمی و سفید رنگ و برای آیتم هایی مانند کفش و روسری بهتر است از رنگ مشکی استفاده کنید تا استایلتان از حالت رسمی و تِم سیاه و سفید خارج نشود.

پالتو چرم

پالتو چرم

استایل دارک چرم بزنید و زمستان را سنگین بذرانید

سبک دارک سبکی از لباس پوشیدن است که در آن بیشتر آیتم ها سیاه انتخاب می شوند، حتی اکسسوری و سبک آرایش نیز کبود و سیاه هستند. شما برای داشتن استایلی دارک و سر سنگین فقط کافی است یک پالتو چرم مشکی بخرید و آن را با آیتم های مشکی دیگر استفاده کنید؛ برای ایجاد جذابیت بیشتر در استایل های دارک از دستکش های چرمی مشکی استفاده کنید تا استایلی متفاوت داشته باشید. اگر نمی خواهید استایل خیلی ساده ای داشته باشید ولی در عین حال نمی خواهید هم از سبک دارک خارج شوید می توانید پالتوهایی را انتخاب کنید که دارای چرم های طرح دار هستند.

پالتو چرم

پالتو چرم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها