|

انواع میکاپ کریسمسی

میکاپ شب کریسمس؛ آموزش چندتا از رازهای آرایش حرفه ای برای مناسبت های مهم

انواع میکاپ کریسمسی

در هر جشن و میهمانی ای آداب و رسومی مخصوص به خود آن مهمانی وجود دارد، از جمله این موارد آرایش کردن و نحوه آراستگی مناسب آن در آن مجلس است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شب کریسمس یا همان شب سال نو میلادی همانند شب چله و یا عید نوروز دارای نمادها و رسومی برگرفته از افسانه های قدیمی است و جالب است که بدانید تا حدودی تِم کلی و رنگ های برجسته این شب با شب یلدای ما ایرانیان شباهت دارد. تزئینات کریسمس نباید در درخت و خانه شما متوقف شود بلکه کریسمس زمان خوبی است که با رنگ‌ ها و زرق و برق‌ های زیاد کنار بیایید و با مدل های آرایش کریسمس 2023 ، حسی از روح کریسمس را به آرایش خود بیاورید. بعد از انتخاب لباس، تِم کلی و تزئین میز و خانه نوبت به آرایش و میکاپ صورت می رسد که باید با همه موارد ذکر شده هماهنگی داشته باشد. اگر در آرایش کردن حرفه ای نیستید اصلا جای نگرانی نیست زیرا حتما نیازی به آرایش غلیظ و رنگی رنگی نخواهید داشت، با یادگیری رازهای میکاپ در این شب به یاد ماندنی می توانید آرایشی متناسب و زیبا داشته باشید.

بسیاری از افراد معتقد هستند که هر چیزی که در مهمانی و جشن ها اتفاق می افتد، تنها نیمی از لذت و هیجان را شکل می دهد. آماده شدن برای چنین موقعیت هایی نیز به خودی خود موضوع جداگانه ای محسوب می گردد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با جدیدترین مدل های آمیکاپ کریسمسی آشنا شوید.

آرایش کریسمس

آرایش کریسمس

سایه کریسمسی بزنید؛ از سبز و قرمز استفاده کنید

در سایه چشم به مناسبت عید سال نو معمولا از رنگ های قرمز، سبز، صورتی و زرد بسیار استفاده می کنند و معمولا چشم ها به سبک درخت کاج چراغانی، یا عصای بابا نوئل، کادو و .... تزئین می شوند. ولی اگر اهل زدن سایه های رنگی و طرح های فانتزی نیستید می توانید از سایه های دودی و تیره برای آرایش در این شب زیبا استفاده کنید، این رنگ سایه ریشه ای آسیایی دارد و چشم ها را خیره کننده و زیبا می کند. برای این آرایش کافی است از رنگ های قهوه ای و کرم رنگ برای برجسته تر کردن و زیبایی چشم های خود استفاده کنید. یکی از نکاتی که برای زدن سایه دودی تمیز و بی نقص باید حتما به آن توجه کنید محو کردن و از بین بردن خط های خارجی سایه است.

آرایش کریسمس

آرایش کریسمس

رژ لب قرمز بزنید تا چهره ای درخشان داشته باشید

رژ لب قرمز یکی از محصولات آرایشی است که نه از مد می افتد و نه تکراری می شود. از ملکه الیزابت تا مرلین مونرو، رژ لب قرمز یکی از اصلی ترین نوع های لوازم آرایش آن ها بوده است. زنان از زمانی که آرایش کردن رواج یافت، قرمز کردن لب را حتی با مواد رنگزای طبیعی هم دوست داشتند. همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم رنگ اصلی شب کریسمس رنگ قرمز است در نتیجه اگر می خواهید با تِم ست شوید بهتر است از رژ لب های قرمز استفاده کنید. این رژ لب ها انواع مختلفی دارند از نوع مات گرفته تا نوع شاین و اکلیلی، شما به سلیقه خود می توانید هر کدام از نوع های ذکر شده را انتخاب کنید ولی نوع براق و اکلیلی برای شب کریسمس گزینه مناسب تری است.

آرایش کریسمس

آرایش کریسمس

آرایش نود کریسمسی؛ طبیعی و زیبا سال نو میلادی را شروع کنید

یکی از تصورات غلط برای عموم مردم این است که وقتی می خواهند در مراسم یا مهمانی مهمی مانند شب سال نو میلادی شرکت کنند باید آرایشی غلیظ و پر از رنگ داشته باشند در حالیکه این تصور کاملا اشتباه است. اگر اهل آرایش های غلیظ و پر از رنگ و لعاب نیستید اشکالی ندارد شما می توانید یک آرایش لایت با رنگ های نود داشته باشید و با چهره ای طبیعی و زیبا در مهمانی کریسمس شرکت کنید. در آرایش نود بهتر است از رژ لب های گوشتی و یا صورتی خیلی کمرنگ استفاده کنید و رژ لب های قرمز را برای روزهای دیگر بگذارید.

آرایش کریسمس

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها