|

استایل با پالتو بلند

مانتو رو فراموش کن دیگه وقت استایل زمستانی با پالتو بلند رسیده؛ زمستونو شیک شروع کن!

پالتو بلند

پالتو از لباس های پر طرفدار برای روزهای سرد زمستان است که علاوه بر اینکه بدن شما گرم نگه می دارد استایل های شیک و متنوعی به همراه می آورد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- با فرا رسیدن فصل زمستان و سر شدن هوا زمان این رسیده که با مانتوهای زیبا و پاییزه خود خداحافظی کنید و به سراغ پالتو و کاپشن های گرم و نرم داخل کمدتان بروید. یکی از جذاب ترین مدل های پالتو زنانه، پالتو بلند است که می توان گفت این سبک از پالتوها دارای مدل کلاسیک و بسیار شیک هستند. همه خانم ها غالبا برای استایل های رسمی از لباس های لوکس و بلند استفاده می کنند در نتیجه در استایل زمستانی هم همینطور است، به همین خاطر است که پالتوهای زمستانی بلند بیشتر برای استایل های رسمی و رفتن به مهمانی ها انتخاب می شود. شاید به نظرتان ست کردن و پوشیدن این نوع پالتوها به خاطر قد بسیار بلندی که دارند کمی دشوار به نظر برسد ولی با دانش کافی و آشنایی با اصول و قواعد ست کردن این لباس های زمستانی می توانید شیک ترین استایل های زمستانی را مطابق با ترندهای روز دنیا داشته باشید.

انتخاب های زیادی برای لباس های زمستانی وجود دارد از کت های ترنچ و بارانی گرفته تا پالتو و کاپشن و … که همگی در نوع خود زیبا و کاربردی هستند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با چندتا از استایل های پالتو و کاپشن بلند آشنا شوید.

پالتو بلند

پالتو بلند

با پالتو کتی بلند استایلی شیک و کلاسیک داشته باشید

در دنیای مد امروز مولفه های مختلفی برای پالتو ها تعریف شده است که اگه بخواهیم برایتان بازگو کنیم می توان به بلند یا کوتاه بودن پالتوها، طرح دار یا ساده بودن پارچه پالتوها، کلاه، جیب، خز، زیپ و .. اشاره کرد. جالب است که بدانید هر کدام از تفاوت های ذکر شده باعث می شود تا پالتوی انتخاب شما دارای استایل متفاوتی باشد و طبیعتا آیتم هایی که برای ست کردن با آنها هم انتخاب می شوند متفاوت هستند. شما برای پوشیدن یک پالتو با استایل کتی و کلاسیک نیاز به یک شلوار جذب یا اسکینی و یک چکمه یا بوت بلند دارید. اگر از لگ های چرمی استفاده می کنید و پالتو خود را بصورت جلو باز می پوشید از چکمه های بالای زانو استفاده کنید تا جذابیت پالتو شما را چندین برابر کند.

پالتو بلند

پالتو بلند

با پالتو چرم بلند به استقبال زمستان بروید

پالتو های چرم تنها نوعی از بالاپوش های زمستانی هستند که از پارچه ای طبیعی تولید می شوند، این نوع پالتوها از پوست گاو، گوسفند، بز و ..  تهیه می شوند. جالب است که بدانید در سال های قبل این نوع پالتوها طرفداران بیشتری نسبت به امروز داشتند، ولی امروزه به دلیل قیمت بالای این پالتوها  و بحث هایی مثل حامی حیوانات بودن کمتر کسی از پالتو چرم اصل استفاده می کند، به همین دلیل ما امروزه شاهد پالتوهایی مشابه ولی با چرم مصنوعی هستیم. اگر قصد پوشیدن یکی از این پالتوهای لوکس و زیبا را دارید پیشنهاد ما برای شما به عنوان آیتم مکمل استفاده از یک شلوار جذب مشکی و نیم بوت های چرمی و پاشنه بلند است زیرا این مدل از  کفش ها هم دارای ظاهری لوکس هستند و در کنار پالتو چرمی هم جلوه خوبی دارند.

پالتو بلند

پالتو بلند

پالتو فوتر چهارخانه و بلند؛ ترند همیشگی و محبوب زمستان

یکی از محبوب‌ترین ترندهای پاییز و زمستان امسال و همچنین سال های قبل پالتو فوتر و یا پشمی چهارخانه است. این پالتوها از گذشته‌های دور تاکنون طرفداران خاص خود را داشته اند و جالب است که بدانید هر سال موردتوجه عده‌ زیادتری قرار می‌ گیرند. اما ممکن است این سوال در ذهنتان به وجود آید که آیا پالتوهای بلند و اورسایز چهارخانه برای تمام افراد با قد و قواره‌ های مختلف مناسب هستند یا خیر؟ در جواب این سوال باید بگویم که این نوع از پالتوها به خاطر قد بلندب که دارند برای همه افراد حتی قد کوتاه ها هم مناسب هستند. در نتیجه اگر می خواهید یک استایل مد روز و زیبا داشته باشید یکی از این پالتوها را به همراه یک شلوار یا لگ چرمی و یک بوت اسپرت و بدون پاشنه به تن کنید. دقت داشته باشید که حتما از آیتم های مکمل ساده و بدون طرح در کنار پالتو چهارخانه خود استفاده کنید.

پالتو بلند

پالتو بلند

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها