|

بررسی استایل بهنوش طباطبایی

استایل های زیبا و جنجالی مری پاپینز؛ آشنایی با سبک ماکسیمال با بهنوش طباطبایی!

استایل بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی از بازیگران اهل تنوع است، آنچنان متنوع که پیش از هیچ مراسمی نمی‌ شود تصویری نزدیک به آنچه قرار است بپوشد در ذهن تداعی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- بهنوش طباطبایی متولد 27 اردیبهشت سال 1360 در یوسف آباد تهران است و دوره بازیگری خود را در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده. بهنوش طباطبایی در سبک استایل و لباس پوشیدن اهل تنوع است. آنچنان متنوع که پیش از هیچ مراسمی نمی‌ شود تصویری حتی نزدیک به  آنچه قرار است بپوشد در ذهن تداعی کرد. گاهی پر از رنگ‌، گاهی مینیمال و یا ماکسیمال می‌ پوشد. اگر با سبک مینیمال آشنا هستید بهتر است بدانید که در هنر مکتبی به نام ماکسیمالیسم هم وجود دارد که دقیقا نقطه‌ مقابل مینیمالیسم است. ماکسیمالیسم در هنرهای تجسمی بر اشباع فضا از طرح و رنگ و جزییات زیاد تأکید دارد و طی سالیان متمادی هم در هنر نقاشی، هم در دکوراسیون و معماری و هم در صنعت مدل و فشن تأثیر‌گذار بوده است.

نوع لباس پوشیدن و انتخاب سبک استایل هر فرد نشانگر ویژگی های اخلاقی و روحیات آن فرد است و اینطور که پیداست بهنوش طباطبایی آرام، کم حرف، صبور و کم حاشیه است. او حامی حیوانات است و به ورزش، موسیقی و مطالعه علاقه دارد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با چندتا از جنجالی ترین استایل های این بازیگر جوان آشنا شوید.

استایل بهنوش طباطبایی

استایل بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

بهنوش طباطبایی یکی از بازیگران جوان و با استعداد کشورمان است که می توان گفت در زمینه انتخاب لباس و سبک پوشش به اندازه بازیگری با استعداد و زیبا پسند است. جالب است بدانید که این بازیگر زیبا و جوان که به تازگی در نمایش مری پاپینز شاهد نقش آفرینی او بوده ایم در سی هفتمین جشنواره فیلم فجر دو تا از جنجالی ترین استایل های خود را به نمایش گذاشت. او در یکی از روزا یک کاپشن آبی روشن چین چینی و پف دار به تن کرد و باعث نگاه خیره همگان شد. او برای تکمیل این استایل متفاوت و منحصربفرد یک کیف دستی زیبا با طراحی خاص به دست گرفته بود که به جرات می توان گفت این کیف از نقاط مثبت استایل او محسوب می شد.

استایل بهنوش طباطبایی

استایل بهنوش طباطبایی

استایل بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر؛ کلاسیک و شیک

بهنوش طباطبایی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با استایلی متفاوت از رنگ های خنثی ظاهر شد. اغلب افراد بر این باورند که ست کردن رنگ‌ های خنثی کار راحتی است، اما به نظر این کار آنقدر ها هم راحت نیست چرا که ممکن است ترکیب رنگ‌ های خنثی کنار یکدیگر ظاهر خسته کننده‌ ای را در استایل شما به وجود بیاورد. این بازیگر جوان با مهارت و انتخاب های هوشمندانه، آیتم های استایل کلاسیک خود را به اندازه استایل های دیگر زیبا و شیک انتخاب کرده بود. می توان گفت انتخاب کیف و کفش مشکی و شیک یکی از نقاط قوت این استایل است و جالب است بدانید که چکمه های بلند یک از پایه های استایل زمستانی بهنوش طباطبایی است که در بیشتر مواقع شاهد این مدل کفش در ظاهر او هستیم.

استایل بهنوش طباطبایی

استایل بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی در مراسم اکران فیلم ابلق

این بازیگر جوان هم مانند همیشه در استایل مراسم اکران فیلم ابلق در انتخاب رنگ دست و دلباز عمل کرده است. او در این مراسم یک مانتوی اورسایز و رنگی رنگی به تن داشت که قد نسبتا کوتاهی داشت و برای زیبایی بیشتر ب عنوان آیتم مکمل از شلوار و شال مشکی استفاده کرده بود. یکی از ویژگی های مثبت در استایل این بازیگر جوان همانطور که گفتیم استفاده از اکسسوری های زیبا و بسیار خاص است و در این استایل هم مانند همیشه شاهد کیف دستی زیبا و شیکی در دستان بهنوش طباطبایی هستیم.

استایل بهنوش طباطبایی

استایل بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی در اکران فیلم رد خون؛ مونوکروم و پاییزه

بهنوش طباطبایی بعد از 2 سال کم کاری با ظاهری جدید، چتری و پانچو توجه‌ها را به خود جلب کرد. این بازیگر جوان در مراسم اکران فیلم رد خون از سبک مونوکروم استفاده کرده بود و سرتا پا قهوه ای پوشیده بود. او برای این مراسم یک پیراهن بلند تا نوک پا به تن داشت و به عنوان رویه هم از یک بارانی هم رنگ و هماهنگ با استایل خود استفاده کرده بود. جالب است که بدانید او مانند همیشه با استفاده از اکسسوری و کیف مناسب جذابیت استایل خود را چندین برابر کرده بود.

استایل بهنوش طباطبایی

استایل بهنوش طباطبایی

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها