|

انواع استایل با مانتو یاسی

مانتو های تیره و خنثی رو بیخی با رنگیا استایلتو بساز؛ یه عالمه ترکیب خفن با مانتو یاسی

انواع استایل با مانتو یاسی

ست مانتو یاسی، شما را به سادگی می‌ تواند متفاوت از دیگران نشان دهد، بسیاری از خانم‌ ها به دلایل اشتباهی از پوشیدن این رنگ خودداری می‌ کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رنگ یاسی یکی از محبوب ترین رنگ ها نزد خانم ها است و ست مانتو یاسی، شما را به سادگی می‌ تواند متفاوت از دیگران نشان دهد اما بسیاری از خانم‌ ها به دلایل کاملا اشتباهی از پوشیدن این رنگ خودداری می‌ کنند. یکی از دغدغه های اکثر خانم ها برای پوشیدن مانتو یاسی ست کردن دشوار آن با دیگر آیتم ها و لباس ها است در صورتی که شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید این رنگ زیبا به سادگی با رنگ های دیگر ترکیب می شود و استایل های خیره کننده ای را برای شما به ارمغان می آورد. برای این کار فقط کافی است از رنگ های مکمل و یا دارای هارمونی با آن در استایل خود استفاده کنید.

برای مثال مانتو یاسی رنگ را می توانید با رنگ هایی همچون بنفش، بادمجانی، صورتی، طوسی و … ست کنید. رنگ های بنفش و یاسی به عنوان یک سنبل فانتزی و لاکچری به ذهن می‌ آیند و ما امروزه در صنعت پوشاک آن را به تن ملکه انگلیس و سایر افراد خاندان سلطنتی می‌ بینیم و می توان گفت هر کسی ریسک پوشیدن این رنگ را به جان نمی‌ خرد.

مانتو یاسی

مانتو یاسی و سفید؛ زیبا و عروسکی

این دو رنگ هارمونی زیبایی با یکدیگر دارند و همچنین هنگامی که رنگ‌ های ملایم یا پاستلی را برای ست کردن در کنار این دو رنگ انتخاب می‌کنید، این ترکیب رنگ بسیار دخترانه و زیبا به نظر می‌ رسد. سفید یکی از رنگ های خنثی و دوست داشتنی است که در کنار هر رنگی در استایل خانم ها زیبایی و حس لطافت ایجاد می کند. اگر هنوز خیال می کنید ست کردن مانتو یاسی کار سختی است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با استایل های دیگر این مانتو دخترانه آشنا شوید.

مانتو یاسی

مانتو یاسی و بنفش؛ با استایل مونوکروم مثل ملکه انگلیس لباس بپوش

یکی از استایل های محبوب و بسیار چشم نواز برای خانم ها استایل مونوکروم است که توسط خیلی از خانم ها و افراد مشهور بسیار استفاده می شود، برای مثال ما بارها شاهد این سبک لباس پوشیدن در خاندان سلطنتی انگلستان بوده ایم. یکی از اصول و قواعد کلی این سبک تک رنگ پوشیدن است ولی جالب است بدانید تک رنگ پوشیدن به معنی استفاده از یک رنگی اصلی برای مثال بنفش یا یاسی و طیف های دیگر این رنگ در استایل است.

مانتو یاسی

مانتو یاسی و کرم؛ استایلی گرم و جذاب

رنگ یاسی به دلیل ترکیب رنگ بنفش با سفید جزو رنگ های سرد قرار گرفته است و چه بهتر که در کنار این رنگ سرد از یک رنگ گرم برای ست کردن استفاده شود. رنگ کرم یکی از جذاب ترین و امروزی ترین رنگ هایی است که توسط خانم ها استفاده می شود و جالب است بدانید استفاده از این رنگ زیبا به شما استایلی شیک و رسمی می بخشد زیرا این رنگ دارای حس رسمیت و تم سنگینی است. شما می توانید مانتو یاسی خود را در کنار یک شومیز،شلوار و یا شال کرم بپوشید و از ترکیب این دو رنگ زیبا لذت ببرید.

مانتو یاسی

مانتو یاسی و مشکی؛ با تضاد زیبایی بسازید

یکی دیگر از رنگ های محبوب و پرکاربرد در دنیای مد و فشن رنگ مشکی است که با اکثر رنگ  ست می شود و به استایل شما زیبایی می بخشد. برای مثال در کنار مانتو یاسی خود از شلوار و شال مشکی استفاده کنید و ببینید این دو رنگ کاملا متضاد چقدر در کنار یکدیگر چشم نواز هستند. برای تکمیل این استایل زیبا هم می توانید از کفش های مشکی پاشنه دار و یا اکسسوری های مشکی بنفش استفاده کنید.

مانتو یاسی

مانتو یاسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها