|

وقایع حیات وحش

از جذابیت های حیات وحش؛ تمساح در تلاش برای ترتیب دادن یک شام درشت به نام گورخر

Will Zebra Escape Crocodile’s Death Grip

حیوانات درنده باشند یا نباشند باید تا سر حد جان مبارزه کنند یکی برای زنده بودن دیگری برای شکار کردن؛ درست مانند کروکودیل و گورخر.

لینک کوتاه کپی شد
9

شایانیوز- وقتی که به وقایع حیات وحش نگاه می کنید هر روز آن پر است از لحظات کشمکش دار و پر تلاطمی که حیوانات برای بقای خود با آن ها درگیر هستند، همیشه یکی به دنبال طعمه است و یکی به دنبال حفظ جان خود درنده و غیر درنده هم ندارد در حیات وحش هر روز باید برای دیدن طلوع دوباره خورشید بی وقفه تلاش کرد و حواس جمع بود.

آقای کوپر 51 ساله که به همراه پسر و دخترش به پارک ملی گروگر رفته بودند شانس این را داشتند که شاهد یک لحظه بسیار دراماتیک باشند و آن را ثبت کنند. این طور که آقای کوپر تعریف می کند: ما به برکه کوچکی نزدیک شدیم که دسته ای از گورخر ها در کنار آن جمع شده بودند و به آرامی آب می نوشیدند. همراه ما به ما گوشزد کرد که در این آب تمساح وجود دارد و احتمال دارد که خیلی زود یکی از آن ها برای شکار کردن گورخر به روی آب بیاید. اگر چه که ما حرف های او را جدی نگرفتیم اما در عرض سی ثانیه یک تمساح سر از آب بیرون آورد و یک گورخر را از فک به دندان گرفت.

از جذابیت های حیات وحش

درگیری عظیم و دراماتیکی در حال وقوع بود و تمساح سخت تلاش می کرد تا گورخر را به درون آب بکشد، و تا قسمتی موفق هم شد اما گورخر انگار پاهای خود را  سفت بر روی زمین چسبانده بود و با تمساح مبارزه می کرد تا این که با زحمت فراوان توانست نه تنها خود را از آب بیرون بیاورد بلکه او را نیز  از آب بیرون بکشد.

از جذابیت های حیات وحش

گورخر جسور و قدرتمند طی یک حرکت فک خود را از بین دندان های تمساح آزاد کرد و با سرعت عقب گرد کردو  از چنگ مرگ گریخت. خوشبختانه گورخر موفق شد تا جان خود را نجات دهد و به همراه گله خود فرار کند تا شاید روز بعد را هم ببیند.

از جذابیت های حیات وحش

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها