|

خودت رو بشناس!

تست هوش: پرنسس داستان رو نجات بده تا ثابت کنی باهوشی و چیزی جلودارت نیست

همیشه راه نجاتی وجود داره اگر فکر میکنی تو هم از اون هایی هستی که میتونند راه فرار رو پیدا کنند پس به سوال هوش ما جواب بده و راه رو پیدا کن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که به چالش کشیدن ذهنتان در شرایط خوب و مساعد چقدر می تواند به شما کمک کند تا توانایی ها و قدرت ذهنتان را بالا ببرید و به طبع در شرایط دشوار و بحرانی از قابلیت های ذهنت پرورش یافته اتان بهتر استفاده نمایید؟! تست های هوش از هر نوعی که باشند غالبا برای ما جنبه تفریح و سرگرمی دارند اما وقت گذراندن تنها یک بعد آن هاست و انجام این گونه تست ها به تقویت مهارت های ذهنی و همچنین توجه بیشتر و دقت بالا تر ما کمک می کنند.

ممکن است با خودتان فکر کنید که انجام این تست ها اساسا کار دشواری نیست و با کمی دقت و زیرکی میشود پاسخ آن ها را پیدا کرد خب اگر این طور فکر می کنید چرا با پاسخ دادن به معای ما خود را به چال نمی کشید و جوابتان را با ما به اشتراک نمیگذارید.

سوال:

روزی روزگاری در سرزمین های دور دست پادشاهی ای وجود داشت که دور تا دور سرزمین خود را دیوار های بلند کشیده بود و به هیچ کس اجازه ورود به این سرزمین را نمی داد از طرفی مردم آن سرزمین هم نمی توانستند به هیچ بهانه ای و تحت هیچ شرایطی از دژ های عظیم امپراطوری عبور کنند. بنا به دستور حاکم وقت هر کسی که قصد خروج از سرزمین را می کرد باید اعدام می شد. تنها راه ارتباطی این سرزمین به خارج یک پل بود که طی کردن آن 8 دقیقه زمان می برد. یک روز نگهبان برای 5 دقیقه به کابین خود می رود تا استراحت کند و دوباره سر پست خود باز می گردد در این مدت کم یک زن از سرزمین اسرار آمیز ما فرار می کند. حالا شما به ما بگویید چگونه چنین چیزی ممکن است؟

تست هوش

  •  

  •  

  •  

پاسخ:

داستان از این قرار است که وقتی نگهبان داخل کابین استراحت خود بود زن به طور پنهانی خود را به روی پل میرساند و شروع می کند به قدم زدن، زمانی که پنج دقیقه تمام می شود و نگهبان به محل دیدبانی خود بر می گردد او هم مسیر برگشت را پیش می گیرد و مجددا به سمت پادشاهی حرکت می کند اما هنگام نزدیک شدن چون کارت شناسایی ندارد و خود را غریبه معرفی می کند نگهبان ها از ورود او امتناع می کنند و به این ترتیب او موفق می شود تا برای همیشه از آن سرزمین فرار کند و خود را نجات دهد.

آیا شما کاربران شایانیوز موفق شدید تا پاسخ صحیحی به این سوال بدید؟ پاسخ خودتون رو به همراه نظرات و پیشنهاداتتون با ما به اشتراک بگذارید

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی