|

خودت رو بشناس!

تست روانشناسی تصویری؛ بیا بگو تو تصویر چی میبینی تا بگم درونگرایی یا برونگرا

اگر هنوز نمیدانید که شخصیتی درونگرا دارید یا برونگرا و یا اگر دوست دارید که بدانید دوستانتان چه جور شخصیتی دارند حتما این تست را انجام دهید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یکی از راه هایی که به ما کمک میکند تا شخصیت خودمون و یا اطرافیانمون رو بهتر بشناسیم انجام تست های روانشناسی است در این بین تست های روانشناسی تصویری همیشه طرفدار بیشتری داشته اند چون انجام دادن آن ها لذت بخش تر است. یکی از مسائلی که همیشه همه افراد دوست دارند در رابطه با خودشان و اطرافیانشان بدانند این است که آن ها درونگرا هستند و یا برونگرا. گاهی اوقات تشخیص این امر اصلا دشوار نیست اما گاهی هم یافتن پاسخ صحیح کار سختی است. برای این که راحت تر به پاسخ این پرسش مهم برسید در ادامه به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید که در نگاه اول چه چیزی را مشاهده کردید؟

در تصویر چه می‌بینید؟

نوازده ساکسیفون یا یک چهره، برداشت شما چه بود؟

پاسخ:

اگر اولین چیزی که در این تصویر دیدید یک ساکسیفونیست باشد پس ظاهرا شما یک برونگرا هستید و به این ترتیب از معاشرت کردن با افراد لذت می برید و توانایی آن را دارید که مجلس را دست بگیرید. در واقع مردم همیشه با شما دوست می شوند و شما هم به داشتن دوست های زیاد عادت دارید. اما مراقب  باشید که خود را خسته نکنید. به خاطر داشته باشید که بهتر است هر از چند گاهی استراحت کنید تا انرژی کامل شما به شما بازگردد.

اگر در ابتدا طرح کلی  از صورت را مشاهده کردید، برعکس، احتمالاً یک آدم درونگرا هستید. مهمانی‌ها، شلوغی‌ها و سر و صدای زیاد می‌توانند از نظر جسمی و احساسی شما را آزاد دهند و باعث اذیت شدنتانم بشوند. از طرف دیگر شما بیشتر اهل ماندن در خانه هستید و اغلب تا دیروقت بیدار ماندن  و انجام برنامه های مورد علاقه تان از کارهایی است که تمایل به انجام دادنشان دارید. 

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه تست و خودشناسی ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها