|

پالتو تدی و چگونگی استایل با آن

بهترین ترندهای پاییز و زمستان 2023؛ پالتو تدی و تاثیر بی نظیرش تو استایل خانوم ها

پالتو تدی، پالتوهای ترند 2023

با پالتوهای ترند 2023 آشنا شوید و اگر فکر می کنید ست کردن پالتوی تدی برایتان بسیار دشوار خواهد بود، سخت در اشتباه هستید. با ما همراه باشید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ما با آمدن زمستان و فصل سرد به دنبال لباس های گرم و مناسب این فصل هستیم. لباس های زمستانی معمولا برای حفظ گرما و دمای بدن استفاده می شوند البته ضمن محافظت از سرما و گرم بودن، باید مناسب استایل دلخواه شما هم باشند. همه ساله در صنعت مد و فشن ترندهایی برای سال جدید معرفی می شوند، این ترندها معمولا شامل نوع پوشاک، رنگ و استایل های قابل ست کردن با هم هستند. در این مقاله ما می خواهیم شما را با یکی از محبوب ترین مدل های ترند پاییز و زمستان 2023 که همان پالتو تدی است آشنا کنیم.

پالتو تدی ما را به یاد عروسکی های خرسی می اندازد، به همین دلیل هم این اسم برای آن انتخاب شده است. پارچه تدی نوعی پارچه کرکی است که الیاف بسیار نرم و لطیفی دارد. این پارچه دارای بافت لانه زنبوری و بسیار گرم است که از دیرباز تا امروز برای تهیه و تولید لباس های زمستانی از آن استفاده شده است. از ویژگی های دیگر این پارچه می توان به تنفس پذیر بودن و تراکم مناسب آن اشاره کرد.

پالتو-تدی

پالتو تدی، محبوب زمستان 2023

پالتوی تدی امروزه یکی از پرطرفدارترین پالتوها در بین خانم ها است، که علاوه بر ایجاد گرما ظاهر منحصر بفرد و شیکی دارد . این نوع پالتو معمولا به خاطر ویژگی هایی که دارد کمی گران قیمت تر از انواع دیگر است که به گفته شایانیوز صرف هزینه بیشتر برای خرید پالتو گزینه عقلانی ای است زیرا پالتو جزو لباس هایی بوده که ممکن است چند سال پشت سر هم مورد استفاده قرار بگیرد پس ماندگاری و دوام پارچه این پالتو نیز یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن است.

پالتو-تدی

ویژگی های پالتو تدی، پالتوی خوب بشناس

پالتوهای تدی معمولا دارای استایل گشاد و سایز بزرگ هستند، این نوع از استایل یک ویژگی مثبت و یک ویژگی نسبتا منفی دارد. ویژگی مثبت آن این است که به دلیل استایل آزاد شما در طول استفاده احساس راحتی می کنید و دست ها و بقیه اندام های بدنتان را به خوبی می توانید تکان دهید، کاری که در خیلی از لباس های فصل پاییز و زمستان نمی توان به راحتی انجام داد. ویژگی منفی آن هم این است که به دلیل نوع بافت پارچه و استایل دوختی که دارد شما را درشت تر از آنچه هستید نشان می دهد، در نتیجه اگر شما جزو افراد چاق هستید، به شما پیشنهاد می کنیم که به سراغ این مدل پالتو نروید.

ست کردن پالتو تدی با شلوار جین و کتونی

پالتو تدی به راحتی در استایل کژوال و خیابانی جای دارد، شما می توانید این نوع پالتو را با یک شلوار جین ساده و یا زاپ دار و البته فیت ست کنید و یک ترکیب شیک و راحت داشته باشید و در آخر هم از یک کتونی و یا ونس سفید برای تکمیل استایل خود استفاده کنید. همیشه به خاطر داشته باشید پوشیدن پالتوهای تدی و یا پالتوهایی که استایل آزاد و کم برش دارند با شلوارهای جین گشاد به شما ظاهری شلخته می بخشد، پس حتما مواظب این خطا در استایل زمستانی خود باشید.

پالتو-تدی- سفید

پالتوی تدی بلند با چکمه

پالتوی تدی بلند خود را با چکمه های چرمی بلند مشکی یا قهوه ای ست کنید، در این حالت شما می توانید به جای شلوار جین از یک لگ چرمی مشکی استفاده کنید. پالتوهای تدی معمولا دارای رنگ های روشنی مثل سفید، کرم و یا رنگ های پاستیلی هستند به همین دلیل رنگ های تیره را برای چکمه و یا لگ خود انتخاب کنید در این حالت به کنتراست و زیبایی بیشتری در استایل خود ایجاد می کنید.

پالتو-تدی-سفید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها