|

با هودی جذاب باش

با هودی هم راحت بپوش هم شیک باش؛ تو فصل عاشقی یه کاری کن خوشتیپا واست صف وایستن

وقتی اسم پاییز میاد اولین استایل جذابی که به ذهنتون میاد چیه؟ هر چی که هست مطمئنا یه هودی دلبر هم توش داره که استالیتون رو تکمیل کرده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی دو روز بیشتر تا پایان تابستون باقی نمونده و این به معنای اینه که فصل سرد و خزون پاییزی داره شروع میشه، فصلی که خیلی ها جدای از خزون و بارون های جذابش به خاطر استایل های فصلی اش کلی طرفدار داره. از شکت ها و مانتو های جذاب کمی کلفت گرفته تا وست و هودی هایی که پایه ثایت استایل های دخترونه و پسرونه تو پاییز هستند.

همون طور که می دونید چند سالی هست که هودی به یکی از پرطرفدار ترین آیتم ها تبدیل شده یا بهتره بگیم یکی از مهم ترین ترند های پاییز و زمستونی شده، اما شاید شما جزو اون دسته از افرادی نباشید که از ترند ها پیروی می کنند و یا این که سبک و استایل پوششیتون خیلی کلاسیک و رسمی است با این حال همچنان هم ما به شما میگیم که هودی یکی از بهترین آیتم هاییه که حیفه تو پاییز ازش غافل بشید و بهتره که یدونه هودی همه کاره تو کمد لباس های گرمتون داشته باشید، اگه براتون سواله چرا در ادامه با ما همراه باشید تا علتش رو بهتون بگیم.

هودی

هودی بسیار راحته

به گزارش شایانیوز، منظور از این که میگیم هودی راحته به معنای اینه که هم شما در اون احساس راحتی دارید و هم از اون دست لباس هاییه که بعد از گذشت چند ساعت از روز کاری، باعث بهم ریختن استایلتون نمیشه و شما همچنان زیبا و مرتب به نظر خواهید اومد. شاید هم به همین دلیله که تقریبا همه افرادی که تنها یک بار از هودی استفاده کردند عاشقشن و کمتر کسی پیش میاد که از هودی خوشش نیاد.

یه نکته دیگه در رابطه با هودی که باعث میشه خیلی پوشیدنش راحت تر باشه اینه که میشه با هودی تیپ های لایه لایه زد، این طوری روزهایی که هوا گرمه و دو دقیقه بعدش باد سرد داره میبرتت می تونه خیلی راحت با کم و زیاد کردن لباس هات نه از سرما اذیت شی نه از گرما.

ست کردنش راحته و کاربردیه

قابل توجه ترین ویژگی هودی اینه که به راحتی با همه چیز ست میشه و تقریبا تو اکثر سبک های پوششی هم جا میگیره و میشه باهاش استایل های زیبا ساخت. یکی دیگه از ویژگی های هودی اینه که فوق العاده کاربردیه، درسته که ظاهر غیر رسمی و کژوالی داره اما می تونید خیلی راحت برای قرار های غیر رسمی، ملاقات های روزانه، سفر، گردش و کلی مواقع دیگه ازش استفاده کرد.

هودی استایل

هودی چطور ست میشه؟

با وجود این که ما میگیم ست کردن هودی کار سختی نیست و شما می تونید تو انواع سبک های مختلف با هودی استایل کنید و ظاهر شیک و در عین حال راحتی برای خودتون بسازید ممکنه همچنان این سوال براتون ایجاد بشه که چطور میشه با همچین لباس گلگشادی تیپ های خوشگل زد پس در ادامه با ما همراه باشید تا چند نمونه از بهترین استایل هایی رو که میشه با هودی داشت به شما معرفی کنیم.

استایل های جذاب گرم با هودی

هودی با شکت

استایل های جذاب گرم با هودی

هودی با پافر

استایل های جذاب گرم با هودی

هودی با کت چرم

استایل های جذاب گرم با هودی

هودی با کت تدی

استایل های جذاب گرم با هودی

هودی با پالتو

عکس ها از صفحات:  naazaniin_life , kh.arghavan

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها