|

استایل نگار جواهریان رو بشناسیم

با استایل ساده هم میشه ستاره شد مثل نگار جواهریان؛ بیا ببین خاتون چی داره که همه محوشن

بدون شک نگار جواهریان یکی از دوست داشتنی ترین و جذاب ترین بازیگر های سینمای ماست که با استایل های ساده و بی تکلفش همیشه می درخشه.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- این روز ها دنیای سلبریتی ها و هنرمند ها پر شده است از زرق و برق و انواع و اقسام لباس ها و استایل های گرون که حسابی ظاهر زیبا و آراسته اون ها رو به رخ می کشه، اما با این حال نکته ای که ما همیشه به اون تاکید داریم اینه که با نگاه کرن و بررسی استایل هنرمند ها میشه به ارتقا و بهبود استایل شخصی خودمون کمک کنیم و از نوع پوشش اون ها درس بگیریم حتا اگر به اندازه اون ها خرج نکنیم و عادت به برند پوشی نداشته باشیم.

با این همه ممکنه خیلی از شما سبک پوششی سلبریتی ها و هنرمند های این دوره رو نپسندید و به دنبال استایل های کلاسیک تر و یا مینیمال تر باشید؛ اگر این طوره یکی از هنرمند هایی که می تونه الگوی بسیار خوب و قابلی برای شما باشه خانوم نگار جواهریان است که اگر چه حضور خیلی پر رنگی در جشنواره ها و مراسم ها ندارند و همیشه کم کار و بی حاشیه بوده اند اما پوشش ایشون هرگز از نظر ها دور نمونده.

نگار

1.نگار جواهریان نچرال پوش و مینیمال پسند

مطمئنا چیزی که در وهله اول توجه هرکسی رو در رابطه با استایل خانوم نگار جواهریان جلب می کنه پوشش ساده، بدون تکلف و زرق و برق اضافی ایشون است. مسلمه که ایشون علاقه زیادی به آیتم های مینیمال داره و تو استایل کردن های خودش همیشه پایبنده سبک نچرال یا طبیعی است.

برای کسانی که نمی دونند باید بگوییم که سبک نچرال به معنی این  است که شما از اعتماد به نفس خوبی برخوردار هستید و بی تکلف و راحت می باشید و به این ترتیب پوشش شما همیشه تاثیر خوبی در برقراری ارتباط با دیگران خواهد داشت، چرا که سبک پوششی راحت و غیر تجملاتیتون به شما این امکان رو میده تا دوستانه تر و مهربان تر به نظر برسید.

نچرال پوش

2.کیف کلاچ و سبک خاص نگار جواهریان

دو عبارت مینیمال پسند و نچرال پوش به قدر کفایت گویای این هست که خانوم نگار جواهریان اصولا از چه نوع پوشش هایی یا چه نوع پارچه هایی استفاده می کنه و یقینا شما هم با آیتم های اصلی این سبک از پوشش آشنا هستید اما اون چه که مد نظر ماست ویژگی های خاص و منحصر به فرد اوت فیت های خانوم جواهریان است که باعث میشند ایشون از همه بازیگران دیگه متمایز باشند. یکی از این ویژگی های استایلی خانوم نگار جواهریان علاقه ایشون به کیف های کلاچ است و البته نحوه خاص قرار دادن کیف زیر بغل که تبدیل به امضای شخصی ایشون شده و کمتر بانویی از این سبک برای نگهداری کیف کلاچ خودش استفاده میکنه.

کیف کلاچ

3.اکسسوری های ظریف و حاشیه امن نگار جواهریان

به گزارش شایانیوز، نمی تونیم بگیم که خانوم نگار جواهریان از اکسسوری خوشش نمیاد اما چیزی که مشخصه اینه که در رابطه با اکسسوری هم ایشون همچنان آیتم های ظریف و مینیمال رو در اولویت قرار میده و اصولا علاقه ای هم به استفاده بی رویه از اکسسوری ندارند، به همین خاطر هم هست که اکثر اوقات به یک ساعت شیک و یک جفت گوشواره ظریف و کوچک بسنده می کنند، و البته رینگ ساده ای که به عنوان حلقه ازدواج همیشه در انگشت ایشون میدرخشه.

اکسسوری ظریف

4.پالت رنگی ساده اما جذاب در استایل نگار جواهریان

نگار جواهریان از جمله اون دست خانوم های ساده پوشی است که ابدا خودش رو به پالت رنگی خاصی محدود نمیکنه اما در انتخاب رنگ و طرح برای آیتم های پوشش خودش دقت خاصی به خرج میده، به این معنا که اصولا خانوم جواهریان رنگ های ساده و ملیح رو ترجیح میدند و کمتر پیش میاد که سراغ رنگ های پر تنش مثل بنفش یا نارنجی برند، با این حال میشه گفت اگر چه پالت رنگی ایشون از رنگ های خنثی تشکیل شده اما نگار جواهریان نسبتا تنوع خوبی در انتخاب رنگ به خرج میده. یکی از ترکیب رنگ های مورد علاقه ایشون که چندین بار هم تا به حال شاهدش بودیم، شال قرمز و لباس یک دست مشکی است.

نکته دیگر که قبل تر هم بهش اشاره کردیم اینه که خانوم نگار جواهریان رنگ های ساده رو ترجیح میده، خوب همون طور که در انتخاب رنگ ایشون به دنبال سادگی است طبیعیه که در انتخاب طرح و پترن هم به دنبال سادگی است و کمتر پیش میاد که از آیتم های شلوغ و طرحدار استفاده کنند.

پالت رنگی ساده

5.آرایش مینیمال انتخاب اول نگار جواهریان

در صفحه مد و فشن، ما به طور کامل در ارتباط با اصول آرایش مینیمال برای شما توضیح داده ایم و حالا می خوایم بهتون بگیم که خانوم نگار جواهریان نمونه بارز بانویی هستند که علاقه زیادی به سبک آرایشی مینیمال داره و همیشه هم با چنین آرایشی در عموم ظاهر میشه به نوعی که آرایش مینیمال داشتن به امضای شخصی ایشون تبدیل شده و هر کس بخواد مثالی برای این نوع آرایش بیاره قطعا به نگار جواهریان اشاره میکنه.

آرایش مینیمال

6.درونگرا سبک ویژه نگار جواهریان

اگر بخوایم در آخر یک ویژگی کلی و جامع دیگه در ارتباط با استایل ایشون بگیم باید به این نکته اشاره کنیم که خانوم نگار جواهریان پوششی مناسب با یک شخصیت درونگرا دارد که از جلب توجه و در مرکز دید بودن خوشش نمیاد برای همین هم سادگی و راحتی اولویت های اصلی ایشون در انتخاب پوشش هستند.

سبک درونگراها

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل نگار جواهریان قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو حتماً دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    من عاشق ایشونم وعشقه واقعنا❤❤😘😘

  • ناشناس ارسالی در

    حجابش جالب نیست. باید بره گشت ارشاد

  • بهاره علیزاده ارسالی در

    شبیه به لیلا حاتمی ومعدودبازیگران دیگر،بسیارمتین وموقروساده وبی حاشیه،بازیگری ماهروکارآمداست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها