|

چطور آرایش مینیمال و طبیعی داشته باشیم؟

میخوای با زیبایی خودت بدرخشی نه هفت قلم آرایش؟ اصول آرایش مینیمال و دریاب که نقص نداره

آرایش یک بخش مهم از داشتن استایلی زیبا و شیک است، اگر دنبال تکمیل و بی نقص کردن استایلتون هستید باید حواستون به نوع آرایشتون هم باشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- آرایش کردن یعنی راهی برای زیباتر شدن؛ همون طور که بارها قبل تر هم اشاره کردیم خانوم ها اصولا به آرایش کردن به عنوان یک فعالیت لذت بخش نگاه می کنند که هم روند انجام اون براشون لذت بخشه و هم نتیجه ای که براشون به همراه داره باعث رضایت خاطرشون میشه؛ و نکته دیگه ای که همیشه ما در رابطه با آرایش کردن و خود آرایی تاکید می کنیم اینه که اگر آرایش حرفه ای و درست حسابی ای نداشته باشید نه تنها چهره شما زیبا تر نمیشه بلکه باعث میشه چهره شما سن بالا تر و شکسته به نظر برسه، برای همین باید حواستون به اصول و قوانین آرایشی باشه.

حالا جدای از همه این موارد یک مسئله ای که مطرحه اینه که بعضی از افراد عاشق آرایش های رنگ و لعاب دار و تکمیل هستند و دوست دارند که یک تغییر شگرف و چشمگیر توی ظاهرشون ایجاد بشه اما یک سری دیگه از افراد هم هستند که نه تنها برای آرایش بلکه برای تمامی استایلشون دنبال سادگی و طبیعی بودن هستند، این افراد معمولا میرن سراغ سبک های مینیمال و به دور از حاشیه.

چطور آرایش مینیمال و طبیعی داشته باشیم؟

همون طور که می دونید یکی از اصلی ترین و مهم ترین ترند های آرایشی 2022 درواقع آرایش نکردن است بنابراین چه شما اصولا عاشق سبک های مینیمال هستید چه دوست دارید که رو مد و متناسب با ترندهای سال آرایش کنید خوبه که بلد باشید چطور چهرتون رو میزبان یک آرایش مینیمال و طبیعی جذاب کنید.

1.برای آرایش مینیمال به پوستت برس

به گزارش شایانیوز، چنانچه که قطعا خودتون هم حدس زدید این سبک آرایشی بیش تر از هر چیزی به درخشش، سلامت و زیبایی پوست تمرکز داره بنابراین باید حتما حواستون به روتین پوستی و عوامل مراقبتی پوستتون باشه و از اون ها قافل نشید.

2.برای آرایش مینیمال از پرایمر استفاده کن

پرایمر یکی از مهم ترین محصولات زیر سازی پوستی ایست که به ماندگاری آرایش شما کمک می کنه، علاوه بر این با مسدود کردن منافذ باز پوست باعث ایجاد سطحی صاف و یک دست میشه که به این ترتیب پوست شما سالم تر و درخشان تر به نظر می رسه. با این حال باید این نکته رو در نظر داشته باشید که پرایمر برای استفاده روزمره پیشنهاد نمیشه و ممکنه برای پوستتون ضرر داشته باشه.

چطور آرایش مینیمال و طبیعی داشته باشیم؟

3.برای آرایش مینیمال از بی بی کرم و سی سی کرم استفاده کن

وقتی میگیم آرایش طبیعی و مینیمال مسلمه که خبری از کرم پودر های سنگین و پوشاننده های قوی نیست و شما باید در عوض برید سر وقت محصولاتی مثل بی بی کرم و سی سی کرم که هم مزایای سلامتی برای پوست شما دارند و هم به مقدار بسیار کم پوشانندگی و رنگ روی پوستتون ایجاد می کنند.

4.برای آرایش مینیمال از محصولات غیر پودری استفاده کن

محصولات غیر پودری به طبیعی تر جلوه دادن آرایش شما کمک بزرگی می کنند به همین خاطر هم ما به شما پیشنهاد می کنیم که با استفاده از کانسیلر کرمی و بیوتی بلندر، تیرگی زیر چشم و خطوط صورتتون رو پوشش بدید و در ادامه هم با کمک رُژ گونه غیر پودری یک رنگ ملایم و جذاب به چهرتون اضافه کنید که باعث شاداب تر شدن ظاهرتون بشه.

چطور آرایش مینیمال و طبیعی داشته باشیم؟

5.برای آرایش مینیمال ابرو هات رو مرتب کن

داشتن ابروهای مرتب باعث میشه که شما ظاهری آراسته تر و منظم تر داشته باشید به علاوه این که شانه کردن ابرو ها باعث میشه زیبایی وطبیعی بودن آن ها بیشتر به چشم بیاد. اگر هم دوست دارید که آرایش شما برای مدت طولانی تری منظم و بی نقص باقی بمونه بهتره که کمی ژل ابرو استفاده کنید تا بهم نریزند.

6.برای آرایش مینیمال از سایه مدادی استفاده کن

طبیعی است که داشتن خط چشم باعث میشه ظاهر شما جلوه خاص و یژه ای داشته باشه اما به همین ترتیب هم بسیار جلب توجه می کنه، بنابراین برای داشتن یک آرایش مینیمال و طبیعی بهتره که به جای خط چشم از سایه مدادی استفاده کنید و بعد به کمک براش آن را تقریبا محو کنید تا به این ترتیب هاله ای ظریف و طبیعی پشت مژه هاتون باقی بمونه.

چطور آرایش مینیمال و طبیعی داشته باشیم؟

7.برای آرایش مینیمال از بالم های رنگی استفاده کن

استفاده از بالم لب های رنگی یکی از مهم ترین اصول آرایش های مینیمال به حساب میادچون نه تنها به اندازه رژلب ها رنگ ندارند و یک رنگ طبیعی به لب های شما می دهند بلکه اون ها غالبا دارای مرطوب کننده های قوی ای هم هستند که با خشکی و پوسته پوسته شدن پوست لب هاتون مقابله می کنند و به این ترتیب همیشه لب هایی براق و سالم خواهید داشت.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها