|

اصول شیک پوشی

با مانتوی کتی سبز یه استایل بساز برگ ریزووون؛ بیا که مکملای خوشگلشو هم بهت بگم

اگه میخواین مانتوی کتی بخرید ما بهتون رنگ سبز پیشنهاد میدیم چرا که این رنگ با خیلی از رنگ ها هارمونی جذابی رو میسازه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزها مانتوهای کتی بین خانوم ها خیلی طرفدار پیدا کرده و به یکی از آیتم های اصلی استایلشون تبدیل شده انصافا هم این مانتوها خیلی کار راه انداز هستند. چرا که با تنوعی که دارن میتونن هر سبک استایلی رو پوشش بدن پس چه رسمی پوش باشید چه اسپرت پوش مانتوی کتی براتون جوابِ.

حالا اگه تصمیم دارید یه مانتوی کتی بخرید پیشنهاد ما بهتون اینِ که از رنگ های مرسومی که اکثر خانوم های ایرانی میپوشن یعنی مشکی، سفید، طوسی و کرم فاصله بگیرید و یه رنگ جدید انتخاب کنید. ما بهتون رنگ سبز پیشنهاد میدیم چرا که این رنگ با خیلی از رنگ ها هارمونی جذابی رو میسازه بنابراین ست کردنش اصلا سخت نیست از طرف دیگه با انواع رنگ پوست هم هماهنگی داره.

توی این مطلب میخوایم بهتون بگیم که یه مانتوی کتی سبز دارید اونا با چه رنگ هایی ست کنید تا حسابی خوشتیپ و شیک بشید پس در ادامه با ما همراه باشید.

z

ترکیب کت سبز با مشکی

رنگ مشکی در کنار همه‌ رنگ‌ها ایدئالِ اما قرار گرفتنش کنار سبز، حسی جادویی به این رنگ می‌بخشه. استایل کردن کت سبز با تاپ مشکی و شلوار جین اسکینی آبی یه تیپ فوق العاده جذابِ اسپرت بهتون میده. برای حسن ختام این استایل کفش پاشنه بلند مشکی فراموش نشه. اگه میخواین با کت سبز، رسمی تیپ بزنید اون با شلوار راسته یا بوت کات مشکی ست کنید.

IMG

کت سبزتون با آبی ترکیب کنید

آبی یکی از رنگ های تشکیل دهنده سبزِ و ترکیب خیلی خوبی رو باهاش ایجاد می کنه. با این حساب آبی یکی از بهترین رنگ ها برای ست شدن با سبزِ. همه طیف های آبی از آبی اقیانوس گرفته تا آبی آسمانی، کهربایی، کلاین و ... در کنار سبز ترکیب جذابی رو ایجاد میکنن. کت سبز با شلوار جین آبی یه ترکیب فوق العاده براتون میسازه. آبی کاربنی و سرمه ای هم از آن دست رنگ هایی هستند که با سبز بسیار همخوانی دارن.

gh

ترکیب کت سبز با شلوار سفید

استایل کردن کت سبز با شلوار سفید هم یه ترکیب فوق العاده جذاب بهتون میده. طیف های مختلف سبز با سفید هارمونی دارن. برای سایر آیتم ها هم میتونید سراغ مشکی برید. کت سبز با شلوار و شومیز سفید و کفش سبز هم ترکیب بینظیری میشه. مینی اسکارف یا شال مشکی و کیف مشکی این ست جذاب رو تکمیل میکنه.

fh

ترکیب کت سبز با شلوار کرم

از ترکیب کت سبز با شلوار کرم غافل نشید. این رنگ هم مثل مشکی جزء رنگ های پرطرفدار بین خانم های ایرانی است. رنگ کرم جزء رنگ های خنثی و سردِ که از ترکیب رنگ های زرد، آبی، سفید و قرمز ساخته میشه و طیف وسیعی از رنگ‌ها از کرمی روشن تا نخودی و شتری را در برمیگیرد. برای تمکیل این ست میتونید از سفید و مشکی هم کمک بگیرید.

a

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها