|

هی نگو چی بپوشم چی بپوشم یه "مانتوی کتی" بگیر خلاص؛ هم خودت راحت میشی هم ما

مانتو کتی

مانتوی کتی از اون آیتم های کار راه انداز واسه کمد خانوم هاست که میشه کلی استایل جور واجور و جذاب باهاش ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- یه زمانی فقط آقایون کت می پوشیدن اما این روزا کت های زنانه هم حسابی ترند شدن چه کت های کوتاه که معمولا برای مهمانی ها با دامن یا شلوار پوشیده میشن چه مانتوهای کتی که برای استایل بیرون از منزل به جای مانتو مورد استفاده قرار می گیرن.

این روزا مانتو کتی به یکی از آیتم‌هایی مهم تو کمد خانوم ها تبدیل شده چرا که به سادگی و بدون تلاش زیادی، می‌تونید یک استایل جذاب باهاش داشته باشید. اگه میخواین با مانتوی کتی یه عالمه استایل جور واجور بسازید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

کلی استایل جور واجور با کت شلوار ست

اگه دنبال یه استایل جذاب هستید حتما به کت شلوار ست فکر کنید چرا که خیلی راحت میتونه شما رو به یه خانم شیک تبدیل کنه. برای این استایل بهتره جنس، طرح و رنگ مانتو شلوارتون یکی باشه. برای جذاب‌تر کردن استایلتون استفاده از اکسسوری‌ها رو فراموش نکنید. کیف دستی چرم و کفش پاشنه بلند تکمیل کننده این استایل جذاب هستند.

I

کلی استایل جور واجور با مانتوی کتی و اورال

خیلی از ماها با شنیدن اورال یاد سرهمی های دوران بچگیمون می افتیم اما چند سالیه که این لباسا پاشون به دنیای بزرگسالا هم باز شده و طرفداران خیلی زیادی پیدا کردن. اگر شما هم دوست دارید با مانتوی کتی یه تیپ جدید و جذاب بزنید میتونید از اورال تو استایلتون استفاده کنید.

این سرهمی ها تنوع خیلی زیادی دارن بنابراین چه قد بلند باشید چه قد کوتاه چه لاغر باشید چه چاق میتونید اورالِ متناسب با اندامتون پیدا کنید. اگه اندام پری دارید و نسبتا قد کوتاهید از طرح های تک رنگ استفاده کنید. اگه ران های بزرگی دارید سرهمی های آزاد یا دمپا گشاد بپوشید.

I

کلی استایل جور واجور مونوکروم با مانتوی کتی

به گزارش شایانیوز اگه طرفدار استایل مونوکروم هستید میتونید روی مانتوی کتی حساب ویژه باز کنید. اگه نمی دونید مونوکروم چیه در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. مونوکروم به‌ معنی تک‌ رنگ است. برای اینکه به این استایل رنگ و جلوه بدید میتونید اکسسوری های این ستُ تیره تر یا روشن تر از رنگ اصلی انتخاب کنید یا اینکه از پارچه های طرح دار استفاده کنید. یکی از ویژگی های استایل مونوکروم اینِ که بلندتر و لاغرتر دیده میشید. پس این سبک برای افراد ریزنقش و تپل گزینه خوبی ا‌ست. مشکی، سفید و طوسی جزء رنگ های پرطرفدار در استایل مونوکروم است. 

I

کلی استایل جور واجور با مانتوی کتی و شلوار چاک دار

شلوار های چاکدار پارچه ای در سایز های گشاد، راسته و جذب هستند که همراه با مانتوهای کتی زیبایی خاصی به شما میدَن. البته که این مدل شلوارا بیشتر مناسب مهمانی و کافه هستند و شاید چندان برای خیابان گردی و محل کار مناسب نباشن اما اینُ بدونید که این ترکیب همراه با کتونی برای مهمانی ها بسیار متفاوت و جذاب است.

A

کلی استایل جور واجور کژوال با مانتوی کتی و شلوار مام استایل

شلوار های مام استایل به مدلی از شلوارها گفته میشه که گشادن و دارای فاق های بلند می باشند. بلندی فاق این مدل شلوار تا بالای ناف است و از پشت تمام باسنُ در برمی‌گیره؛ همین مورد سبب میشه که باسنُ بیشتر از سایز اصلی و مدل آن را صاف نشان دهد. این شلوارها قد شما رو کوتاه تر از حد معمول نشون میدن پس بیشتر مناسب خانم های قد بلنده.

I

اگر از طرفداران استایل کژوال هستید و راحتی رو ترجیح میدید، مانتوی کتی رو با شلوار مام استایل امتحان کنید. این ترکیب هم استایل بسیار جذاب و خاصی به شما میده هم بسیار راحت و آزادِ. مانتو کتی و شلوار مام استایل با شومیز یا تی‌شرت و یک جفت کتانی، بسیار جذاب و خواستنی است.

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فریده امیرافشار ارسالی در

    مانتو شلوار رنگ خردلی میخام چه‌جوری وارد بشم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها