|

با این ترفندها جوون تر شو

نکات استایلی که باعث می‌شن جوون تر دیده بشی؛ این ترفند ها رو دریاب که خفن میترکونن

میدونی که یکی از اصلی ترین نکاتی که یک استایل خوب داره اینه که باعث میشه سن شما کمتر از چیزی که هست دیده بشه و شما رو شاداب و جوان نشون میده

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- داشتن یه استایل خوب و جذاب باعث میشه که شما از همه لحاظ بهتر باشید یه معنای اینکه اول از همه باعث میشه شما اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید ، از طرفی یه استایل خوب می‌تونه اندام شما رو زیبا تر نشون بده و نهایتا یک استایل خوب باعث میشه که شما جوان تر و شاداب تر دیده بشید، برای همین هم هست که رعایت نکاتی که بتونه به بهتر شدن استایل شما کمک کنند خیلی مهم هستند.

 یک سری از نکات استایلی هستند که ممکنه به نظر نرسد اما رعایت کردن اون ها باعث میشه شما جوان تر و شاداب تر دیده بشید. در ادامه ما چند مورد از مهمترین اون ها رو که اکثر هم بهشون توجه نمیشه با شما به اشتراک میگذاریم.

۱.تک رنگ و ساده بپوشید

بهتره لباس های رو که انتخاب می‌کنید تک رنگ و ساده باشند.به طور کلی مینیمال پوشیدن باعث جوان تر دیده شدن شما میشه. منظور از تک رنگ این نیست که مونوکروم بپوشید در واقع منظور ما اینه که لباس های که انتخاب میکنی پارچه های ساده ای داشته باشند ، هرچی ساده تر بهتر.

چی کار کنیم که سنمون کمتر دیده شه؟

۲.رنگی بپوشید

خیلی از خانم ها به محض اینکه سی یا سی پنج سالگی رو رد میکنند دیگه فقط رنگ های تیره می پوشند و یا اینکه خیلی ها به عادت حتا از سنین پایین همیشه دنبال لباس های مشکی، طوسی، کرم و یا سرمه ای و از این دست رنک ها هستند اما باید بدونید در هر سنی که باشید لباس های رنگی باعث می‌شوند که شما جوان تر و شاداب تر دیده بشید. پوشیدن رنگ های شاد حتا در خلق و خو و احوالات شما هم کوثر هستند.

چی کار کنیم که سنمون کمتر دیده شه؟

۳.کوتاه بپوشید

به گزارش شایانیوز ، زمانی که شما مانتو های کوتاه رو انتخاب میکنید جدای از نکات استایلی ای که به اندام شما بر میگردد باعث میشه تیپ شما جوان پسندانه تر باشه و به همین خاطر هم می‌تونه سن شما رو کمتر از چیزی که هست نشون بده.

چی کار کنیم که سنمون کمتر دیده شه؟

۴.آرایش ملیح و طبیعی

داشتم آرایش هفت قلم یا همون غلیظ باعث میشه که سن شما بیشتر دیده بشه، به علاوه این که آرایش های سبک و طبیعی برای روزمره و مهمونی های ساده گزینه شیک تر و باکلاس تری هستند پس اینبار قبل از اینکه برای خروج از خونه خط چشم بکشید و کلی سایه بزنید حواستون به این نکته باشه که آرایش کامل اگر چه زیباست اما سن شما رو بالا می‌بره.

چی کار کنیم که سنمون کمتر دیده شه؟

۵.موهای رها

نگه داری موهای کوتاه اگرچه بسیار راحت و ساده تر از موهای بلند است ولی موهای بلند معمولا باعث می‌شوند که سن شما کمتر دیده بشه، اما اون چه که در حقیقت از اهمیت بالایی برخوردار اینه که سعی کنید موهای خودتون رو رها بذارید و اجازه بدید که به دورتون بریزند حالا در هر سایزی که هستند چون این استایل مو شما رو جوان تر نشون میده.

چی کار کنیم که سنمون کمتر دیده شه؟

۶.رنگ موی تیره

از استایل و آرایش مو مهم تر رنگ موی شماست که می‌تونه باعث بالا رفتن و یا پایین اومدن سن شما شود. احتمالا بارها شنیده آید که می گویند مو های روشن و بلوند سن شما رو بیشتر نشون میده در حالی که موهای تیره رنگ شما رو جوان میکند.

چی کار کنیم که سنمون کمتر دیده شه؟

۷. موهای چتری

آخرین نکته ای که در یک استایل باعث میشه چهره شما کم کم ده سال جوان تر از آنچه هست دیده بشه چتری مو است.البته یک نکته ای که در رابطه با موهای چتری وجود دارد این است که متاسفانه نمی تونیم بگییم که این مدل مو به همه افراد میاد،اما اگر به شما میاد با آغوش باز ازش استقبال کنید.

چی کار کنیم که سنمون کمتر دیده شه؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها