|

با هر مانتو چه شلواری بپوشیم؟

ست مناسب هر مانتو رو بدون تا سه سوته حاضر شی؛ کی بود می گفت خانم ها لِفتش میدن!

اگر بدونیم که با هر مانتو چه شلواری حتما خوب استایل میشه اون وقت روزهایی که زمان نداریم برای حاضر شدن، میتونیم خیلی سریع آماده بشیم.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- باید اعتراف کنیم که این روزها سلیقه خانم ها خیلی خوب شده و دیگه کمتر پیش میاد که شما تو خیابون یا کافه و رستوران خانمی رو ببینید که به نظرتون تیپ و استایل خوبی نداره و به قول خودمون خیلی بد لباسه، یه جورایی میشه گفت خوش تیپ بودن و خوش استایل بودن دیگه شدن یکی از روتین های معمول و عادی، با این حال مطمئنا براتون پیش اومده روزهایی که توی ست کردن لباسی هاتون به بن بست می خورید و نمی دونید که این مانتو رو با کدوم شلوار بپوشید یا اون روسری رو با کدوم مانتو سرتون کنید، جالبه بدونید که تنها نیستید و این معضل ممکنه برای هر کدوم از ما پیش بیاد؛ اما خب راه کار حل این معضل چیه؟

ست مناسب  هر مانتو

هر سالی که میگذره وسعت دنیای مد گسترده تر میشه و آغوش خودش رو برای ترکیب ها و ست های تازه باز تر می کنه بنابراین در قدم اول باید به خاطر داشته باشید که اگر شما بتونید آیتم هایی که در نظر دارید رو با یه هارمونی خوب و متناسب در کنار هم قرار بدید اصلا مهم نیست که اصول اولیه چی میگه مطمئنا می تونید برای خودتون یه استایل خوب و درجه یک بسازید اما ... ، اما کار این جاست که اون روزهایی که هیچ ست و استایلی به دلتون نمیشینه تنها چیزی که می تونه کمکتون کنه همون اصولی هستند که وقت های دیگه دستتون بازه تا به راحتی تغییرشون بدید. به خاطر همین هم آگاهی از چند تا ترکیب و ست خوب که تقریبا همیشه می تونند نتیجه رضایت بخشی داشته باشند خیلی با اهمیته.

در ادامه ما چند مورد از ست هایی رو که هم شیک و خوشگلند و هم کاربردی با شما به اشتراک میگذاریم تا زمانی که به کمک نیاز داشتید بتونید خیلی راحت و بدون این که از صد نفر راجع به استایلتون سوال بپرسید و نهایتا هم احساس خوبی نداشته باشید، خودتون گلیمتون رو از آب بیرون بکشید.

1.ست کت با شلوار واید لگ

به گزارش شایانیوز، همون طور که می دونید یکی از شیک ترین و البته رسمی ترین آیتم هایی که در کمد هر خانمی میتونه پیدا بشه کت ها  هستند. شما می تونید زیبایی و جذابیت یک کت رو با شلوار واید لگ و کفش پاشنه بلند تکمیل کنید و برای خودتون یه تیپ شیک و لوکس بسازید و با اعتماد به نفس سر هر قراری که می خواید حاضر بشید.

ست مناسب  هر مانتو

2.ست مانتو بلند با شلوار اسکینی

درسته که این روزها شلوارهای گشاد و راحت خیلی روی بورسند اما به معنای این نیست که شما نباید شلوار اسکینی بپوشید؛ در اصل ترکیب شلوار جذب و اسکینی با مانتو های بلند یکی از مطمئن ترین انتخاب هاست. به خاطر داشته باشید که اگر مانتو شما هم بلند و هم جلو بسته است بهترین انتخاب، شلوارهای اسکینی هستند و پوشیدن این دست مانتو ها با شلوار های گشاد خیلی ریسکی است و ممکنه باعث بشه که شما قدتون کوتاه دیده بشه. اما اگر کلا طرفدار شلوار های اسکینی نیستید بهتره که برید سراغ شلوارهای مام فیت و مام استایل.

ست مناسب  هر مانتو

3.ست شومیز با دامن شلواری

برعکس مانتو های بلند، مانتوهای شومیزی که این روز ها هم از اصلی ترین ترند ها به حساب میان، جون میدن برای استایل کردن با شلوار های گشاد به خصوص دامن شلواری. اما در نظر داشته باشید که اگر شما اندام درشتی دارید بهتره که به جای دامن شلواری از شلوارهای مام فیت یا مام استایل استفاده کنید، چون که دامن شلواری باعث  میشه شما چاق و درشت تر به نظر بیاید.

ست مناسب  هر مانتو

4.ست مانتو کتی با شلوار راسته

اگرچه کت ها خیلی شیک و درجه یک هستند اما به خاطر اینکه زیادی رسمی اند خیلی وقت ها نمیشه ازشون استفاده کرد؛ برای همین هم این جور وقت ها اگر شما به دنبال یه استایل نیمه رسمی می گردید که به همون اندازه شیک و چشم نواز باشه باید برید سراغ مانتو های کتی، و برای ست کردنش هم می تونید از شلوار راسته استفاده کنید.

ست مناسب  هر مانتو

5.ست شومیز با دامن

یک گزینه ای که مطمئنا تو گرمای طاقت فرسای تابستون خیلی وسوسه کننده می باشد ست شومیز و دامن است که هم فوق العاده خنک است و هم بی نهایت راحت و سبک. البته باید در نظر داشته باشید که این استایل اساسا جزو استایل های کژوال و روزمره به حساب میاد.

ست مناسب  هر مانتو

به نظر شما کاربران شایانیوز با هر مانتو چه سبک شلوار های دیگه ای میشه ست کرد؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحات: minero.ir

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

نویسنده: شبنم فرزین پور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها