|

میز کنسول رو کجا نگذاریم؟

اول ببین فضای مناسب واسه میز کنسول رو داری یا نه؛ الکی کلی پول دور نریز واسه هیچی

برای یک چیدمان خوب در خونه، مهم ترین چیزی که باید بهش توجه کنید اینه که جای درست وسایل رو بدونید و اون ها رو در جای نامناسب قرار ندید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در طراحی و دکوراسیون خونه نکته های زیادی هست که در رابطه با چیدمان باید در نظر بگیریم، از نحوه ست کردن رنگ ها گرفته تا همخونی آیتم ها در یک سبک خاص و البته یک نکته مهم تر این که وسایل رو چطور و در کجا قرار بدیم. در یک چیدمان خوب و اصولی خیلی مهمه که بدونیم چه وسیله ای رو باید کجا قرار بدیم و چه وسیله ای رو کجا نباید قرار بدیم؛ این موضوع در تمامی فضاهای خونه صدق می کنه یعنی از چیدمان آشپزخونه گرفته تا چیدمان اتاق خواب باید حواسمون به قرار گیری صحیح لوازم باشه.

یکی از مواردی که به شیک تر شدن و زیبا تر شدن دکوراسیون خونه کمک می کنه میز کنسول است که ما قبلا در رابطه با این که میز کنسول رو در کجا ها باید استفاده کرد صحبت کردیم، اما به همون اندازه که مهمه بدونیم در چه فضاهایی می تونیم از میز کنسول استفاده کنیم مهمه که بدونیم میز کنسول رو در چه فضاهایی نباید قرار بدیم.

میز کنسول

از اونجایی که این مسئله موضوع مهمیه و می تونه در زیبا شدن چیدمان خونه شما خیلی موثر باشه در ادامه ما چند مورد از بزرگترین اشتباه هایی رو که ممکنه در چیدمان و قرار دهی میز کنسول مرتکب بشید با شما به اشتراک میگذاریم.

1.میز کنسول در گوشه

اولین نکته مهم در ارتباط با چیدمان میز کنسول اینه که باید از سه طرف ازاد باشه به این معنی که نباید میز کنسول از گوشه به دیوار بچسبه. ممکنه براتون سوال بشه که چرا، خب دلیل اولی که شما رو مجاب می کنه تا از این کار اجتناب کنید اینه که باعث جمع شدن آشغال در گوشه دیوار میشه و تمیز کردن اون هم کار سختیه، به خصوص اگر کنسول شما از انواع کلاسیک و سنگین باشه. نکته ی دوم هم اینه که باعث برهم خوردن تعادل بصری میشه که در زیبایی چیدمان کلی تاثیر منفی میگذارد، یعنی یک سمت دیوار پر است در حالی که سمت دیگر معمولا خالی است.

میز کنسول

2.میز کنسول در سه کنج

به گزارش شایانیوز، مهم نیست کنسول رو برای اتاق غذا خوری استفاده می کنید یا ورودی و یا هر جای دیگری، ابدا نباید میز کنسول رو در سه کنج قرار بدید چون هم فضای بیشتری اشغال می کنه و باعث ایجاد پِرتی در خونه میشه و هم دید خوبی نداره و چیدمان رو بهم میریزه.

میز کنسول

3.میز کنسول جلوی پنجره

اگر از میز کنسول جلوی پنجره و پرده استفاده کنید، قبل از هر چیزی حرکت دادنِ پرده براتون دشوار میشه، به علاوه این که اون نقطه از خونه رو شلوغ می کنه و در نگاه اول ممکنه احساس بی نظمی و نامرتب بودن به شما بده و نهایتا هم جذابیت و زیبایی پرده رو تحت و الشعاع قرار میده و نه خود کنسول اون طور که باید دیده میشه و نه پرده.

میز کنسول

4.میز کنسول در جایی که دیده نمی شود

طبیعتا استاده از وسیله ای که دیده نمیشه در زیبا تر شدن و جذاب تر شدن طراحی تاثیری نخواهد داشت، پس از نظر بصری جذابیتی که می تونه برای فضا داشته باشه رو از دست میده، همچنین تا حد زیادی کاربردش رو هم از دست میده. بنابراین باید توجه داشته باشید که میز کنسول رو در جایی قرار بدید که قابل استفاده باشه.

میز کنسول

به نظر شما کاربران شایانیوز میز کنسول رو در چه فضاهای دیگه ای نباید قرار داد؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها