|

میز کنسول رو کجا بگذاریم؟

خونَت رو یِلخی وار نچین؛ جای درست میز کنسول رو پیدا کن و بعد خونه رو خوشگل کن

برای یک چیدمان خوب و ایجاد یک فضای ایده آل در خونه، مهم ترین چیزی که باید بهش توجه کنید اینه که جای درست وسایل رو پیدا کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در چیدمان خونه بعضی از آیتم ها هستند که هم کاربرد خوبی دارند و هم به جذابیت بصری چیدمان کمک زیادی می کنند؛ میز کنسول یکی از اون دست آیتم هایی است که هم خیلی زیباست و هم کاربردیه، البته میز کنسول ها طرح ها و مدل های بسیار زیادی دارند که شما بسته به فضای آزادی که در اختیار دارید و محلی که می خواید اون رو قرار بدید می تونید طرحش رو انتخاب کنید اما به طور معمول میز کنسول ها طوری طراحی میشند که در کنار جذاب تر کردن و شیک تر کردن دکوراسیون خونه شما فضایی اضافی رو هم براتون مهیا کنند.

جای درست میز کنسول کجاست

نکته ای که در رابطه با میز کنسول وجود داره اینه که خیلی از افراد متاسفانه هر جایی که دستشون برسه اون رو قرار میدند و فکر می کنند چون ذاتا جزو اثاثیه شیک و لوکس به حساب میاد می تونه زیبایی چیدمان رو بالا ببره اما این طور نیست، اگر شما کنسول رو در جای مناسب قرار ندید میتونه باعث ایجاد شلوغی و ناهماهنگی بشه. مهم نیست که سبک و سیاق دکوراسیون خونه شما چیه، اون چیزی که مهمه اینه که شما در چیدمانتون جای ایتم ها درست انتخاب کنید.

حالا ممکنه براتون سوال بشه که جای مناسب میز کنسول در خانه کجاست و چطور میشه با میز کنسول یک خونه شیک دکور کرد؟ در ادامه ما به این سوال مهم شما جواب میدم.

میز کنسول رو کجا بگذاریم؟

1.میز کنسول در ورودی

به گزارش شایانیوز، یکی از بهترین فضا ها برای قرار دادن میز کنسول نزدیک به ورودی خونه است، به خصوص اگر فضای کافی داشته باشید تا با قرار دادن یه نیمکت و جالباسی چیدمانتون رو تکمیل کنید.

جای درست میز کنسول کجاست

2.میز کنسول در سالن پذیرایی

اکثر افراد ترجیح میدند که میز کنسول رو در سالن پذیرایی خونشون قرار بدند، اگر سالن شما فضای کافی برای این آیتم رو داره حتما می تونید ازش استفاده کنید، اگر هم سالنتون پنجره داره و بین دو پنجره دیوار بزرگی قرار گرفته، می تونید میز کنسولتون رو اونجا قرار بدید تا جذابیت بصری فضا بیشتر بشه.

جای درست میز کنسول کجاست

3.میز کنسول در سالن ناهار خوری

کاربردی ترین فضا برای قرار دادن میز کنسول مسلما سالن ناهار خوری است. به طور معمول کنسول هایی که در سالن نهار خوری قرار می گیرند دارای کشو و کمد هستند تا یک سری از وسایل مخصوص اتاق ناهار خوری در اون ها قرار بگیره. توجه داشته باشید که برای این گزینه باید حتما طول و عرض سالن شما به قدر کافی بزرگ باشه.

جای درست میز کنسول کجاست

4.میز کنسول در فضاهای دنج

منظور از فضا دنج چیه؟ شما می تونید با قرار دادن دو تا مبل تک نفره کمی دور تر از باقی مبلمان خونه یک فضای دنج مهیا کنید که قرار دادن یک میز کنسول در بین اون دو تا مبل، چیدمان فضا رو تکمیل میکنه.

میز کنسول

5.میز کنسول برای جدا سازی

آخرین گزینه پیشنهادی ما برای استفاده از میز کنسول بیشتر به خونه های بزرگی مربوط میشه که می تونند از دو سرویس مبل استفاده کنند و یا اینکه اتاق نهار خوری و اتاق پذیرایی در راستای هم قرار گرفته و می خوان که با استفاده از یک چیدمان اصولی این دو سالن رو از هم تفکیک کنند. در این جور مواقع قرار دادن یک کنسول پشت به مبل میتونه گزینه خیلی خوبی باشه.

جای درست میز کنسول کجاست

به نظر شما کاربران شایانیوز میز کنسول رو در چه فضاهای دیگه ای میشه قرار داد؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی