|

روش های پاک کردن آرایش صورت؛ مرحله به مرحله پوستتُ به جذابیت ماندگارش نزدیکتر کن!

اینجا قراره تمام مراحل پاک کردن درست و اصولی آرایش رو به طور کامل یاد بگیرین و پوستی جوان و زیبا رو به خودتون هدیه بدین.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا خیلی از خانوما بعد برگشت به خونه با کلی کرم پودر و لوازم آرایشی که با ترفندای میکاپ جذاب چهرشون رو زیباتر کردن میرن واسه خواب، بدونِ اینکه حواسشون باشه دارن چه آسیبی رو واسه پوستشون به جون میخرن. حالا که میدونین چطوری میشه یه میکاپ جذاب و بی نقص رو با کانسیلرهای رنگ و وارنگ و بی دردسر داشت، وقت اون رسیده که بدونین چه مراحلی رو باید طی کنین تا بتونین آرایشتون رو به طور کامل از روی پوست بردارید.

بسیاری از شوینده های جورواجور که روزانه تبلیغات خیلی جذابی هم ازشون هست رو استفاده میکنین و با وجود اینکه پوستتون داره از خشکی منفجر میشه، ولی باز هم آثار کرم و لوازم آرایشی روی پوستتون دیده خواهد شد. در این شرایط پیشنهاد ما بر اینه که تا پایان متن ما رو همراهی کنین، چون اینجا قراره هر چی واسه پاک کردن آرایشتون لازمه بدونین رو به راحتی متوجه بشید.

1. واسه شروع یه حرکتی با دستمال مرطوب بزن!

در اولین مرحله لازمه که آرایشتون رو با دستمال مرطوب پاک کنید. این دستمال ها آرایش رو به صورت سطحی پاک میکنن و باعث میشن دسترسی به بخش های زیری آرایش که حذف اونا از روی پوست سخت تره به سادگی آب خوردن باشه. از دستمال مرطوب هایی که مخصوص آرایش هستن میتونین برای پاک کردن رژلب و انواع کرم از روی پوستتون کمک بگیرین.

sesf

2. میسلار واتر رو فراموش نکن!

میسلار واتر که توصیه بسیاری بر استفاده ازش برای پاک کردن آرایش داریم محلولی بسیار حرفه ای و جذابه که با قدرت و ملایمت بالا باعث حذف آرایش صورت شما تا 50 درصد میشه. در صورتی که عادت به آرایش چندانی به طور روزمره ندارین تا همین مرحله هم میکاپتون رو کاملا محو خواهید کرد.

fgfgjh

3. حالا نوبت به پاکسازی عمقی پوست میرسه!

تا به اینجا تونستین پوستتون رو تا حد زیادی از آرایش رهایی بخشید. واسه اینکه بتونین مابقی کرم و آرایشتون رو به صورت کاملا عمقی پاک کنین، استفاده از ژل های شست و شو رو به شما پیشنهاد میدیم. با این کار علاوه بر آرایش تمام آلودگی هایی که روی پوستتون جا خوش کردن از بین خواهند رفت.

jghdj

4. به معجزه تونر واسه تمیز کردن پوستت ایمان بیار!

در این مرحله می بایست با تونر به جنگ با آلودگی های باقی مونده بر روی پوستتون برید. از اونجایی که در طول روز آرایش و کرم های جورواجور مانع از تعریق درست پوست میشه، احتمال پیدایش جوش های بدشکل که زیبایی شما رو از بین میبره بالا میره. واسه همین توصیه می کنیم از تونر برای جلوگیری از این مشکل کمک بگیرید تا هیچ اثری از آرایش روی پوستتون به جا نذارید.

حواستون باشه که موقع پاک کردن آرایشتون یه وقت از ریشه موهاتون غافل نشید. اگه عادت دارین از کرم پودر و انواع لوازم آرایشی همچون سایه های کانتورینگ واسه پوشانندگی کامل پوست استفاده کنین، توجه داشته باشید که حتما از تونر واسه رفع کرم های موجود روی ریشه مو رو از بین ببرید.

sfsf

gdhf

5. با یه کرم کارو تموم کن و کیفشو ببر!

الان دیگه پوست صورتتون به پاکیزه ترین حالت خودش رسیده، اما دقت کنین که در این شرایط پوست مستعد خشک شدنه و اگه بهش بی دقتی کنین، به ناگاه با حجم زیادی از خشکی و پوسته پوسته شدن روی صورتتون روبه رو میشین که برگردوندن اون به روز اول مدت زیادی زمان نیاز داره.

واسه همین هم باید بعد از پاکسازی کامل صورت از کرم مرطوب کننده به میزان کافی و با حرکات دایروی و ملایم روی پوستتون استفاده کنین. البته این کرم باید مناسب با جنس پوستتون باشه تا در آینده پوست شما رو با مشکل مواجه نکنه.

saghda

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها