|

ترسناک ترین هایی که تا به حال دیده اید

هفت فیلم سینمایی ترسناک که مو به تنت سیخ میکنه؛ واسه یه شبِ هیجانی آماده ای؟!

هیچ چیزی به اندازه فیلم های ترسناک و دلهره آور نمی تواند سطح بالایی از هیجان را به شما دهد، آن هم در حالی که نشسته اید و هیچ فعالیتی ندارید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از محبوب ترین ژانر های سینمایی در جهان ژانر ترسناک و هیجانی هستند که شما را به دنیایی از ناشناخته ها و اتفاقات غیره منتظره روبه رو می کنند، جالب است بدانید که ریشه این ژانر به ادبیات بر می گردد و عمده علت محبوبیت آن نیز وحشت انسان از ناشناخته ها و تمایل به کشف آن ها می باشد. اگر جزو افرادی باشید که تماشا کردن فیلم های سینمایی یکی از تفریحات درجه یک برایتان به حساب می آید قطعا هر از گاهی هم سری به فیلم های سینمایی ترسناک و وحشتناک می زنید حتا اگر این ژانر محبوب ترینِ شما نباشد.

برای افرادی که فقط گاهی اوقات به تماشای فیلم هایی در این ژانر می نشینند مهم است که حتما یکی از بهترین ها را انتخاب کنند به همین خاطر هم ما تصمیم گرفته ایم تا هفت فیلم سینمایی محبوب و خوفناک را در این ژانر به شما معرفی کنیم که بدون شک از تماشای آن ها لذت خواهید برد.

1.جن گیر – 1973

مهم نیست تا چه اندازه طرفدار ژانر وحشت هستید، به هر حال بدون شک نام سینمایی معروف جن گیر را شنیده اید که در سال 1973 به کارگردانی ویلیام فریدکسن برای اولین بار به روی پرده رفت. این فیلم در تاریخ سینمایی های ژانر وحشت یکی از موفق ترین ها به حساب می آید. جن گیر در ارتباط با دختر بچه ای 12 ساله است که جسم او توسط نیرویی شیطانی تسخیر شده است و مادر او برای نجات جانش از دو کشیش کمک می گیرد، اما این تازه آغاز ماجراست.

امتیاز IMDb : 8.1/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 84/ 100

هفت فیلم سینمایی ترسناک و دلهره آور که باید دید

2.درخشش – 1980

درخشش یکی از موفق ترین کارهای تاریخ سینما به حساب می آید که در ژانر ترسناک و روان شناسانه می باشد که به کارگردانی استنلی کوپریک و با بازی بی نظیر جک نیکلسون بر روی پرده نقره ای به نمایش در آمد. تماشای این فیلم را شدیدا به شما پیشنهاد می کنیم. داستان درخشش در رابطه با نویسنده ایست که که به همراه فرزند و همسرش در هتلی اقامت می کنند تا او بتواند با آرامش بر روی جدید ترین اثر خود کار کند، همه چیز ساده به نظر می رسد اما فراموش نکنید که  انسان یک موجود پیچیده و غیر قابل پیش بینی است.

امتیاز IMDb : 8.4/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 84/ 100

هفت فیلم سینمایی ترسناک و دلهره آور که باید دید

3.شیطان مرده – 1981

شیطان مرده که با عنوان کلبه وحشت نیز شناخته می شود شاید به اندازه آثار معرفی شده قبلی نام آشنا نباشد اما از تماشای آن پشیمان نخواهید شد، داستان این فیلم که به کارگردانی سام ریملی ساخته شده است در ارتباط با پنج دانشجو است که تصمیم می گیرند تا آخر هفته را در یک کلبه متروک در وسط جنگل سپری کنند؛ اما ظاهرا این کلبه یک کلبه چوبی معمولی نیست.

امتیاز IMDb : 7.5/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 95/ 100

هفت فیلم سینمایی ترسناک و دلهره آور که باید دید

4.حلقه – 1998

حتا اگر تا کنون هیچ فیلم سینمایی ترسناکی تماشا نکرده اید و یا تصمیم دارید فقط یک بار به تماشای یکی از آن ها بنشینید به شما پیشنهاد می کنیم که انتخابتان حتما سینمایی حلقه باشد که به کارگردانی هیدئو ناکاتا ساخته شده است. حلقه یکی از محبوب ترین ها و برترین های ژانر وحشت می باشد که حقیقتا مو را به تنتان سیخ می کند. داستان فیلم در رابطه با یک نوار ویدئویی مرموز است که هرکس آن را تماشا می کند به او تلفنی می شود با مضمون این که تا هفت روز دیگر خواهد مرد.

امتیاز IMDb : 7.2/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 97/ 100

هفت فیلم سینمایی ترسناک و دلهره آور که باید دید

5.توطئه آمیز – 2010

به گزارش شایانیوز، سینمایی توطئه آمیز دقیقا همان چیزی است که شما از یک فیلم ترسناک و دلهره آور انتظار دارید پس نباید تماشای آن را از دست بدهید. این فیلم که به کارگردانی جیمز وان به روی پرده رفته است داستان خانواده ای است که به یک خانه نسبتا قدیمی نقل مکان می کنند اما خیلی زود اتفاقات عجیب و غیره منتظره ای رخ می دهد.

امتیاز IMDb : 6.8/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 66/ 100

هفت فیلم سینمایی ترسناک و دلهره آور که باید دید

6.احضار – 2013

سینمایی احضار به کارگردانی جیمز وان یکی از موفق ترین های ژانر وحشت می باشد که توانست هم فروش خوبی را در گیشه تجربه کند و هم جوایز زیادی را در جشنواره های مختلف به دست بیاورد. داستان از آنجایی شروع می شود که یک خانواده نسبتا شلوغ با پنج بچه و یک سگ به خانه ای ویلایی و بزرگ نقل مکان می کنند اما در همان ابتدای ورود سگ آن ها از داخل شدن به خانه امتناع می کند، ولی چرا؟

امتیاز IMDb : 7.5/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 86/ 100

هفت فیلم سینمایی ترسناک و دلهره آور که باید دید

7.ویجا: خواستگاه شیطان – 2016

ویجا در سال 2016 به کارگردانی مایک فلناگان به روی پرده رفت و داستانی را در سال 1965 روایت می کند. داستان زنی بیوه که به همراه دو دختر کوچکش زندگی می کند اما به ناگاه می توانند با روحی ارتباط برقرار کنند که اتفاقات پس از آن را رقم می زند. این فیلم فروش نسبتا خوبی را در گیشه تجربه کرد.

امتیاز IMDb : 6.2/ 10

امتیاز Rotten Tomato : 83/ 100

هفت فیلم سینمایی ترسناک و دلهره آور که باید دید

به نظر شما کاربران شایانیوز چه فیلم های دیگه ای باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذرارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

شهرزاد فدایی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Sara ارسالی در

    باسلام.من تمام این فیلم هارا به جز آخریه دیدم.پیشنهاد میکنم حتما حتما فیلم شیطان مرده2013 را ببینید
    تمامی قسمت های 1تا4 توطئه آمیز راهم دیدم‌خیلی ترسناکه نگاه کنید.

  • ایمان ارسالی در

    کلبه وحشت وجنگیر واحضار ازهمه ترسناکتربودن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها