|

بَلدی انواع آبی رو خوشگل ست کنی؟ بیا بِگمت مانتو شلوار آبی با چه رنگایی خفن تر میشه

از بین طیف های آبی، سرمه ای و آبی آسمان پر کاربردترن در حالی که طیف های دیگه آبی مثل فیروزه ای، نیلی و لاجوردی هم بسیار زیبا می باشند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه ما دلمون میخواد همیشه خوشتیپ و خوش استایل باشیم اما خیلیامون با اینکه کلی هزینه می کنیم به نتیجه مطلوب نمی رسیم. حالا چرا اینجوریه؟ مسلما دلایل زیادی داره اما یکی از مهم تریناش اینِ که رنگ ها رو نمی شناسیم یعنی نمی دونیم رنگ های مختلف چجوری توی استایلمون به کار ببریم تا بهترین نتیجه رو بگیریم. لذا تو این سری از مطالب میخوایم در مورد انواع رنگ ها صحبت کنیم و بهتون بگیم که طیف های مختلف هر رنگی رو چجوری باید توی استایلتون به کار ببرید تا در نهایت شیک پوش و جذاب شید.

امروز قرارِ رنگ آبی رو بررسی کنیم که یکی از زیباترین رنگ ها در دنیای مدِ. آبی تیره (سرمه ای)، آبی نفتی، آبی کاربنی، آبی روشن، آبی فیروزه ای، آبی آسمانی و آبی لاجوردی (نیلی) به عنوان طیف های مختلف این رنگ شناخته میشن که البته رنگ آبی آسمانی یکی از ست‌های محبوب این طیف است.

اگه میخواین بدونید که طیف های مختلف این رنگ جذاب که یکی از بهترین ها برای تابستون هست و چجوری توی استایلتون به کار ببرید تا حسابی خوشتیپ شید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

61be9a207c416

سرمه ای + گلبهی + سفید

 سرمه‌ای رنگی تیره با ته مایه‌های سرد آبی است که شاید شما رو یاد لباس‌های مدرسه بندازه؛ اما در حال حاضر این رنگ از شیک‌ترین رنگ‌ها به شمار می‌رود. سرمه‌­ای از آن دسته رنگ­‌های خنثی است که برای هر ست و استایلی به کار می­‌رود. رنگی پر کاربرد که میشه برای جلسه‌­های مهم اداری، کلاس­‌های دانشگاه، ملاقات­‌های دوستانه­‌، مهمانی­­‌های تولد و جشن‌­های عروسی روی آن حساب باز کرد! رنگ سرمه‌­ای را می­‌توان رنگی کم ریسک، منعطف برای ست شدن با اکثر رنگ‌­ها و انتخاب هوشمندانه‌­ای برای تمام طیف­‌های رنگی پوست دانست. 

0019890_-_800

سفید یکی از رنگ هایی که در کنار سرمه ای خیلی جلوه داره البته از اون جایی که سفید رنگی خنثی است در کنار هر رنگی جذاب میشه اما مسلما با بعضی رنگ ها خیلی جذاب ترِ که سرمه ای یکی از اون ها است. پس مانتوی سرمه ای رو میتونید با شلوار و شومیز سفید و شال یا روسریه سفید سرمه ای ست کنید. برای تکمیل این ست جذاب میتونید کیف و کفشتون از رنگ هایی مثل صورتی یا گلبهی انتخاب کنید.

فیروزه ای + سفید + آبی کدر

از بین طیف های مختلف آبی، سرمه ای و آبی آسمان پر کاربردتر هستند در حالی طیف های دیگه آبی مثل فیروزه ای، آبی کاربنی، نیلی و لاجوردی هم بسیار زیبا می باشند اما متاسفانه خیلیا سراغ این رنگ ها نمیرن در حالی که میشه استایل های متنوع و زیبایی باهاشون ساخت. فیروزه ای یکی از خوشگل ترین طیف های آبی است. رنگی زیبا، پر زرق و برق و شیک که در کنار خیلی از رنگ ها از جمله سفید جلوه ای چندین برابری پیدا میکنه. علاوه بر سفید فیروزه ای با مشکی، صورتی کم رنگ، زرد، بنفش، قرمز تیره، خاکستری، شکلاتی، طوسی، طیف های دیگه آبی و … هم ترکیب جذابی رو میسازه.

فیروزه ای

آبی کاربنی + سرخابی + سفید

آبی کاربنی یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین رنگ های طیف آبی است.. این رنگ در عین حال که خیلی توی چشمِ در دسته رنگ های سرد قرار میگیره. اگه دنبال یه استایل خاص و چشمگیر با آبی کاربنی هستید از ترکیبش با سرخابی غافل نشید. این دو رنگ جذاب در کنار هم میتونن یه استایل خیلی شیک براتون بسازن. حالا شاید پیش خودتون بگید که هر دوی این رنگ ها خیلی تُندَن به خاطر همین ممکن خیلی تو ذوق بزنه. کاملا درست میگید برای ایجاد تعادل رنگ سوم استایلتون از رنگ هایی مثل طوسی یا سفید انتخاب کنید. مانتوی آبی کاربنی در کنار شال سرخابی و شلوار و کفش حسابی حسابی خوشگلتون میکنه.

آبی کاربنی

نیلی + ذغالی + مشکی

نیلی هم مثل فیروزه ای جزء رنگ های شیک طیف آبی است که خیلیا باهاش آشنا نیستن. این رنگ جذاب در چرخه رنگ در جایی مابین آبی فیروزه ای و آبی است. نیلی با رنگ هایی نظیر سفید، طوسی روشن، آبی های بسیار روشن، لیمویی، سبز روشن، مشکی، ذغالی و یا نارنجی سیر ترکیب جذابی رو میسازه. نیلی از اون رنگ هایی است که اگه به صورت محدود استفاده بشه زیباست در واقع برای اینکه خودش نشون بده بهتره که یکی از آیتم های استایل به این رنگ باشه.

نیلی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​

عکس از صفحه ivaz_plus , flyfashion.ir

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها