|

اصول ست کردن با رنگ سبز

بانوی زیبا مانتو گرون تیپت رو خفن نمی کنه هاااا؛ با استایل سبز کُن فَیکون کن!

سبز از اون دست رنگاییه که استفاده کردن ازش تو استایل و پوشش اگر درست صورت بگیره می تونه معجزه وار تیپ و ظاهر شما رو شیک و گرون قیمت کنه.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین رنگ ها در جهان رنگ سبز است که از طیف وسیعی هم برخورداره و به طرز جالبی تمامی تناژ های این رنگ جذاب و دلبر هستند. همون طور که مطمئنا خودتون هم می دونید رنگ سبز نماد سرزندگی، حیات، طراوت و نشاط است. سبز نشانه ای از حضور طبیعت و هستی است برای همین هم وقتی که از سبز در استایل و پوشش خود و یا در دکوراسیون و طراحی خانه و محل کار و یا هر جای دیگری استفاده می کنیم، مثل این میمونه که طراوت و شادابی رو به اون سبک و استایل اضافه کردیم.

اما جالب ترین و منحصر به فرد ترین ویژگی رنگ سبز چیز دیگری است. تا به حال با خودتون فکر کردید که چرا در مساجد و بناهای مذهبی از رنگ سبز زیاد استفاده میشه؟ و یا اینکه چرا وقتی در طبیعت هستید و رنگ سبز دور تا دور شما رو گرفته بعد از ساعت ها همچنان از نگاه کردن به اون طبیعت خسته نمیشید؟ شاید براتون عجیب به نظر بیاد اما یک دلیل منطقی و قانع کننده برای این مسئله وجود داره؛ اول از همه این که باید بدونید سبز آرامش بخش ترین طیف رنگی رو داره و دوم این که فیزیولوژی و ذات رنگ سبز به گونه ایست که بر خلاف دیگر رنگ ها بدون این که تجزیه و شکسته بشه، مستقیما روی شبکیه متمرکز میشه و به همین دلیل هم خیلی راحت روی چشم قرار میگیره و چشم ابدا از نگاه کردن به اون خسته نمیشه.

اصول ست کردن با رنگ سبز

خانم های خوش سلیقه و شیک پوش مسلما تا حالا حدس زدید که استفاده از انواع طیف رنگی سبز در پوشش و استایلتون میتونه چقدر تاثیر گذار باشه و به جذابیت تیپ شما اضافه کنه. یکی از ویژگی های جذاب رنگ سبز اینه که میشه اون رو با طیف گسترده ای از رنگ ها ست کرد و به کمکش جذاب ترین و خاص ترین تیپ ها رو زد اما باید توجه داشته باشید که به راحتی با هر رنگی نمیشه اون رو ست کرد درحقیقت باید دقت کنید که از چه طیف رنگی سبزی استفاده می کنید و بعد ببینید که رنگ مکمل مناسب اون طیف رنگی چیه. برای مثال اگر شما توی استایلتون می خواید که از سبز یشمی استفاده کنید یکی از بهترین رنگ های مکمل اون قرمزه اما در عوض خیلی پیشنهاد نمیشه که برای ست کردن سبز نعنایی از رنگ قرمز استفاده کنید.

به گزارش شایانیوز، برای اینکه کار شما راحت تر بشه و بتونید ایده هایی خوبی داشته باشید تا موقع ست کردن انواع اقسام طیف های رنگ سبز با دیگر رنگ ها از اون ها کمک بگیرید در ادامه ما چند نمونه از انواع طیف رنگی سبز رو به همراه یک ست خوب با شمابه اشتراک می گذاریم و امیدواریم که به کارتون بیان.

1.سبز یشمی به علاوه قرمز یا نارنجی

اصول ست کردن با رنگ سبز

2.زینوتی به علاوه کرم

اصول ست کردن با رنگ سبز

3.سبز آبی به علاوه ارغوانی یا سرخابی

اصول ست کردن با رنگ سبز

4.سبز نعنایی به علاوه یاسی یا آبی

اصول ست کردن با رنگ سبز

5.سبز کله غازی به علاوه مشکی یا قرمز

اصول ست کردن با رنگ سبز

6.سبز پاستلی به علاوه آبی پاستلی

اصول ست کردن با رنگ سبز

به نظر شما کاربران شایانیوز، چه رنگ های دیگه ای همنشینی فوق العاده ای رو در یک استایل به همراه سبز ایجاد خواهند کرد؟ نظرات و پیشنهادهای خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

عکس ها از صفحات: kh.arghavaan , farnaz_hatami1 , kolahanyasmin , elena.jafari_

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • شایلین ارسالی در

    منم از مانتو سبز دارم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها