|

بهترین ها با پریناز ایزدیار

هفت فیلم و سریال تماشایی با پریناز ایزدیار؛ از سمیه تا سوگلی ناصرالدین شاه

نگاهی می اندازیم به چند کار درجه یک از پریناز ایزدیار، که به خاطر بازی در نقش جیران این روزها حسابی بر سر زبان ها افتاده و درخشیده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اگرچه زمانی که به دنبال یک فیلم خوب برای تماشا هستید نباید تمرکز خودتون رو معطوف به بازیگران اون فیلم یا سریال کنید اما واقعیت اینه که بعضی از بازیگران به قدری هنرمند و دوست داشتنی هستند که وقتی در یک فیلم بازی می کنند یعنی اینکه قراره شما شاهد یک فیلم خوب یا دست کم یک بازی خوب باشید که قرار نیست ناامیدتون کنه. یکی از بازیگران خوب و مطرح اینچنینی این روزهای سینما و تلویزیون ایران پریناز ایزدیار است که این روزها به خاطر بازی در نقش جیران حسابی ترکونده و کلی سر و صدا به پا کرده.

البته همون طور که گفتیم موفقیت یک فیلم به یک بازیگر محدود نمیشه و جنجال ها و حاشیه های بی پایان این فیلم هم به بانوی دوست داشتنی و چشم آهویی سینمای ایران بر نمی گرده، اما پریناز ایزدیار موفق شده تا یک بازی بسیار خوب رو از خودش در این فیلم به نمایش بگذاره.

حالا به بهانه حضور پر رنگ این بانوی خوش پوش و کم حاشیه اما در عین حال مطرح و درخشان در یکی از پرطرفدار ترین سریال های نمایش خانگی این روزها در ادامه نگاهی می اندازیم به هفت هنر نمایی درجه یک از این بازیگر دوست داشتنی.

1.سریال زمانه – 1391

اگر با خودتون فکر می کنید که این خانمِ جذاب چی شد که این طور در این حرفه درخشید باید بهتون بگیم که همه چیز بر می گرده به سریال زمانه به کارگردانی حسن فتحی که در سال 91 از شبکه 3 سیما پخش میشد. زمانه یکی از چندین شاهکار های حسن فتحی است که در توسط صدا و سیما پخش شد و بسیار هم مرود استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فیلم و سریال تماشایی با پریناز ایزدیار

2.سینمایی ابد و یک روز - 1394

اما شاید نقطه ی اوج و پرواز این بازیگر رو بتونیم سینمایی ابد و یک روز ساخته سعید روستایی نام ببریم، فیلمی که برای همیشه یکی از تاثیر گذارترین ساخته های سینمای ایران خواهد بود. ابد و یک روز یک داستان دردناک از طبقه ای دردمند و زخم دیده است که دل هر بیننده ای را به درد می آورد.

فیلم و سریال تماشایی با پریناز ایزدیار

3.سریال شهرزاد – 1394 تا 1396

در سریال شهرزاد بار دیگر شاهد همکاری پریناز ایزدیار با حسن فتحی هستیم، سریالی که با سه فصل در کنار تمام سختی ها توانست به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین مجموعه ها در شبکه نمایش خانگی تبدیل بشه. نکته ی جالب در رابطه با حضور پریناز ایزدیار در این مجموعه این است که با آغاز هر فصل حضور او و شخصیتش در فیلم پر رنگ تر و کلیدی تر می شود.

فیلم و سریال تماشایی با پریناز ایزدیار

4.سینمایی ویلایی ها – 1395

به نقل از شایانیوز، ویلایی ها از آن دست سینمایی هاییست که توانست چندین جایزه را در جشنواره های مختلف به خود اختصاص دهد هرچند که متاسفانه نام آن آن طور که باید و شاید شنیده نشده است اما منیر قیدی واقعا کارگردان کار درستی است و فیلمی واقعا جالب و تماشایی را به روی پرده آورده است.

فیلم و سریال تماشایی با پریناز ایزدیار

5.سینمایی لتیان – 1397

یکی دیگر از فیلم های درجه یکی که پریناز ایزدیار در آن نقش آفرینی کرده است و اتفاقا بسیار هم خوش درخشیده سینمایی لتیان به کارگردانی علی تیموری است. لتیان اگر چه اولین تجربه علی تیموری است اما از آن دست فیلم اولی هایی است که از ابتدا تا انتها می تواند مخاطب را راضی نگه دارد و دلش را بدست بیاورد.

فیلم و سریال تماشایی با پریناز ایزدیار

6.سینمایی سرخپوست – 1397

اگر به دنبال تماشای یک سینمایی خاص هستید به شما پیشنهاد می کنیم که به تماشای سرخپوست به کارگردانی نیما جاویدی بنشینید. سرخپوست در حال حاضر چهارمین فیلم پر فروش غیر کمدی تاریخ سینمای ایران به حساب می آید پس دیگر هرچه از آن بگوییم زیاده گویی خواهد بود.

فیلم و سریال تماشایی با پریناز ایزدیار

7.سریال جیران – 1400

گمان نمی کنم که این روزها کسی باشد که دست کم یک قسمت از سریال پر مخاطب و پر حاشیه جیران را تماشا نکرده باشد، حداقل در رابطه با حواشی آن به وفور شنیده اید؛ جیران از ابتدای شروع فعالیت خود به خاطر انتخاب بازیگران مورد بحث و جنجال قرار گرفت تا به همین لحظه که سکانس ها و غیره و غیره آن هر کدام به نوعی در دامن زدن به حواشی دستی داشته اند.

جدای از هر آنچه که در رابطه با این سریال شنیده اید و یا دیده اید باید بگوییم که جیران به عنوان یک سریال اجتماعی و عاشقانه، کار قشنگی است که هنر نمایی ستارگان آن از جمله پریناز ایزدیار و کارگردانی حسن فتحی جذابیت تماشای آن را چند برابر کرده است.

فیلم و سریال تماشایی با پریناز ایزدیار

به نظر شما کاربران شایانیوز، چه فیلم ها و سریال های دیگری باید در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات و پیشنهاد های خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

اگر به تماشای فیلم و سریال علاقه دارید صفحه سریال و سرگرمی ما را دنبال کنید.

نویسنده: مروت سلیمی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی