|

خوشتیپایی که فقط به فکر مانتو خریدنید والا کیفم مهمِ؛ بیا خب قَدتو بگو تا کیفتو بگم

اگر شیک پوشی و دوست داری جذاب به نظر بیای، از اینکه چجور کیفی دستت میگیری، غافل نشو. اینجا کلی نکته جالب واسه انتخاب یه کیف خوشگل داریم.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خانم های خوش پوش که موقع بیرون رفتن به نکات ریز در ظاهرشون هم دقت میکنن به خوبی میدونن که در پوشش اون ها تنها مانتو و شلوار اهمیت نداره و اکسسوری هایی مثل کیف هم میتونه به همون اندازه مهم باشه. مثلا تصور کنید مانتو و شلوار کرم رنگ به تن دارید، ولی کیف قرمز جیغ دستتون گرفتید، یا اندامی هیکلی و چاق دارید و از کیف های خیلی کوچیک استفاده می کنید.

تو این شرایط هیچ جوره نمیتونین وضع نابسامانی که در ظاهرتون ایجاد کردید رو درست کنین، مگر اینکه بدونین برای انتخاب یک کیف با رنگ و شکل مناسب باید به چه نکاتی دقت کنید. در ادامه قرار است کلی مطالب جالب و خواندنی درباره نحوه انتخاب کیف و ست کردن اون با استایلتون بگیم که با دونستن اینا دیگه هیچ کمبودی در ظاهرتون احساس نخواهید کرد.

womens-bags-Types

بگو قدت چقدره تا بهت بگم کدوم کیف بهتره!

یکی از پارامترهای مهم در انتخاب کیف، فرم و سایز بدنی شماست که با توجه به اون میتونین با خیال راحت کیف مناسب خودتون رو پیدا کنید. اگه قد بلند هستید، بدونین که باب یه استایل خفنید و هر مدل کیفی، چه رو دوشی و چه کیف کلاچ تیپی رویایی برای شما می سازد.

ولی اگر قد کوتاه هستین باید حواستون باشه که کیف های رو دوشی با بند بلند رو انتخاب کنید تا ظاهر متناسب تری داشته باشید ولی دستتون در انتخاب ابعاد کیف بازه به شرطی که بدونین کیف های بزرگ برای خانم های کوچولو چندان مناسب نیست و باعث میشه خیلی ریزِ میزه تر به نظر بیاید.

aldo.gallery
عکس از صفحه aldo.gallery
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

به معجزه رنگ ها باور داشته باش!

اولین چیزی که در ظاهر کسی در همون نگاه اول به چشم میاد، نحوه ترکیب رنگ است و درواقع تعادل در استایل رو رنگ و متریال چیزی که می پوشید تامین میکنه. بنابراین خیلی مهمه که بلد باشید چی رو با چی ست کنین.

بدونید چه رنگ کیفی رو باید در کنار استایل مانتو و شلوارتون انتخاب کنید. برای این کار بهتره ببینین چه رنگ هایی در ظاهرتون به هم میخوره و به صورت ترکیبی با هم ست کنید. در این صورت یه هارمونی رنگ جذابی رو در ظاهرتون به وجود میارید که خیلی شما رو جذاب میکنه.

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

با کیف کلاچ، دخترونه و رسمی بودنت فرقی نداره!

کیف های کلاچ یا کیف هایی که دسته ندارند برای همه دختر خانم ها و خانم های پا به سن گذاشته مناسب اند و بستگی به حالت گرفتنشون در دست میتونین خیلی اسپرت و شیک به نظر بیاید یا خیلی رسمی و تر تمیز. اگه دوست دارید دخترونگی در ظاهرتون هویدا باشه، این مدل کیف ها رو یا زیربغل بزنید یا اون رو عین کتاب در یک سمتتون بگیرید. بسته به قدی که دارید هم در انتخاب سایز کیف کلاچ دقت داشته باشید که استایل شما زیر این مدل کیف ها گم نشود.

ax4-min-1-1024x538

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

تو هر سایزی که هستی، بهترین خودت باش!

یکی از بزرگترین مشکلاتی که خانم های تپل در انتخاب یک استایل مناسب و شیک دارند، فرم کیف اون هاست. اینو بدونین که از هر سایزی هستید، باید کیف رو یک ساز کوچکتر انتخاب کنید. مثلا اگر توپر یا چاق هستید، کیف رو متوسط بردارید و اگر خیلی ریزمیزه و لاغرید، کیف های کلاچ سایز کوچک یا کیف های رودوشی یا بند بلند انتخاب کنید. درواقع با این کدگذاری همیشه بهترین تیپ رو تو مهمونی های دوستانتون خواهید داشت.

denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon
denizya.mezon
عکس از صفحه denizya.mezon

ascacfad

با این کیف ها همیشه رو مد و خفن باش!

اگه جزو اون دسته از دختر خانم هایی هستید که دوست دارید همیشه از مد پیروی کنید، پس بگید ببینم حواستون به کیف های ترند هست؟ این روزا کیف های مدل جدیدی مثل کیف های حصیری یا کیف های شفاف خیلی مد هستند و برای اینکه این ها رو بتونید به خوبی با تیپتون ست کنید، بهتره از تیپ های اسپرت برای کیف های شفاف و از استایل کرم رنگ برای کیف های حصیری بهره بگیرید.

denizya.mezon_1651913210_3

aldo.gallery
عکس از صفحه aldo.gallery

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها