|

خونتو با مبل شتری شیک و خوشگل بچین

کرم قهوه ای دوست داری اما تکراری شده؟ خب با مبل شتری خونتو بچین؛ بیا فرش سِتشَم ببین

مبل شتری

اگه دکوراسیون کرم قهوه ای دوست دارید اما دلتون تنوع میخواد شتری که از همین خانوادَس یه انتخاب ایده آلِ.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شتری نوعی قهوه ای روشنِ که مقداری زردی توی خودش داره و همون طور که از اسمش پیداس از رنگ پشم شتر گرفته شده و طیفی از رنگ های کرم تا قهوه ای و اکر رو شامل میشه. بخش زیادی از خانواده رنگ های نود هم در دسته رنگ شتری قرار دارن. این رنگِ خوشگل و جذاب، هم برای فضای منزل خوبه هم برای فضاهای رسمی و اداری.

یادتونِ قبلا گفتیم که خانواده های ایرانی ارادت عجیبی به دکوراسیون کرم قهوه ای دارن؟ اگه شما هم از این قاعده مستثنی نیستید ولی دلتون تنوع میخواد شتری که از همین خانوادس یه انتخاب ایده آلِ پس این رنگ باب میل خیلی از ایرانیا است البته برای داشتن یه دکوراسیون جذاب باید این رنگ بشناسید.

اگه مطالب قبلی ما رو دنبال کرده باشید میدونید که قراره راجع به مبل و فرش صحبت کنیم توی این مطلب میخوایم بهتون بگیم که اگه رنگ مبلتون شتریه بهتره فرشُ چه رنگی انتخاب کنید تا در نهایت خونه ای شیک داشته باشید. قبل از اینکه راجع به این موضوع صحبت کنیم بهتره یکم راجع به رنگ شتری و اینکه مبلمان شتری برای چه فضاهایی مناسبِ صحبت کنیم.

small-round-sectional-sofa

شتری بیشتر بشناس

به گزارش شایانیوز، شتری جزء رنگ های خنثی است که در دنیای فشن هیچ وقت از مد نمی افته و همیشه طرفدارای خاص خودشُ داره. این رنگ به خاطر ویژگی های گرم و خنثی ای که داره قابلیت اینُ داره که با خیلی از رنگ ها مثل رنگ های روشن، تیره، گرم و حتی رنگ های جیغ ترکیب های زیبایی رو بسازه البته که در کنار یک سری از رنگ ها جذاب تر میشه. یکی از ویژگی های مثبت این رنگ اینِ که میتونه در بدو ورود توجه زیادی رو به خودش جلب کنه.

cb3d0afd020d956c2135bf3038716a6a

سفید، شیری، کرم، نسکافه ای، انواع قهوه ای ها از جمله رنگ هایی هستند که در کنار شتری هارمونی جذابی رو به وجود می یارن. علاوه بر این رنگ ها، رنگ های دیگه ای هم هستن که میتونن در کنار مبل شتری قرار بگیرن و با ایجاد کنتراست و تضاد سردی و گرمی، دکوراسیونی جذاب و متفاوت براتون به وجود بیارن. این رنگ ها شامل طوسی، آبی نفتی، سبز تیره، بنفش تیره و سرخابی تیره است.

bc7f19c0b67f9f56b40240592ee41d6b

برای چیدمان خونتون از 3 تا رنگ استفاده کنید

یه مشکل خیلی بزرگ تو خونه های ایرانی اینِ که از رنگ های زیادی استفاده میشه این مسئله باعث ایجاد نوعی شلختگی تو خونه میشه. بهترین حالت اینِ که برای چیدمان خونتون از 3 تا رنگ استفاده کنید یه رنگُ به عنوان رنگ اصلی انتخاب کنید دو تا رنگ دیگه رو جوری به کار ببرید که به صورت پاشیدن باشه یعنی خیلی زیاد نباشه در واقع دو تا رنگ دیگه نباید موجب بشن که رنگ اصلی نتونه خودشُ نشون بده.

haven-sofa-l-1

اگه مبلمانت شتریه فرش این رنگی انتخاب کن

اگه پارچه مبلتون سادَس انتخاب فرش هایی با طرح شلوغ باعث جذابیت فضاتون میشه فرش های سنتی ایرانی هم در کنار مبل شتری خیلی خوشگل میشه. اما اگه پارچه مبلتون طرح داره بهتره سراغ فرش های ساده برید رنگ هایی مثل طوسی، کرم، قهوه ای، نسکافه ای، سبز، سفید مشکی، کرم قهوه ای و بژ انتخاب هوشمندانه است.

اگر دوست داری یاد بگیر چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

f72e80be099ecd91944986898e72c174

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها