|

اگه تپلی و قد کوتاه حواست به رنگ و مدل مانتوت باشه؛ اینجوری ایزی خووووشگل شو

خانم‌ های توپر و قد کوتاه برای انتخاب استایل مناسب خود دچار مشکل می‌ شوند اگر دوست دارید بدونید که چی بپوشند تا جذاب شید با ما همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

افراد زیادی هستند که می­‌خواهند با استفاده از انواع روش‌­های مختلف از ورزش‌­های سخت و رژیم‌­های گوناگون به تناسب اندام برسند اما خانم‌­هایی هستند که خودشان را همان طوری که هستند، دوست دارند خواه لاغر خواه چاق.

به گزارش «شایانیوز» همه ما دوست داریم زیبا تر دیده شویم و مورد توجه اطرافیانمان قرار گیریم اگر شما هم جزو افرادی هستید که اضافه وزن داری و البته کمی هم کوتاه قامت هستید و می خواهند همیشه شیک پوش باشند یکسری نکات خیلی ساده وجود داره که به شما کمک زیادی می کند. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

296014_406

- بهتر است مانتوهای خیلی کوتاه انتخاب نکنید. این مانتوها پاهای شما را پهن و چاق‌تر نشان می‌دهند. پس بهتر است سراغ مانتوهای بلندتر بروید تا اندامتان کشیده‌تر و باریک‌تر به نظر برسد.

- یقه مانتو یکی از قسمت‌های مهمی است که تاثیر زیادی در استایل شما خواهد داشت. مانتوهای یقه هفت بهترین انتخاب هستند. این‌گونه یقه‌ها تاثیر مانتو بلند را در اندام شما بیشتر نشان می‌دهند. یقه‌های مربع شکل توصیه نمی‌شوند.

- اما در مورد طرح مانتو باید بگوییم که توصیه اکید ما بر انتخاب مانتویی ساده و بدون طرح است. اما در صورتی که از پوشیدن مانتوهای خیلی ساده خسته می‌شوید، می‌توانید سراغ مانتوهای راه راه عمودی بروید. این طرح مانتو بر خلاف مانتوهایی که راه راه افقی دارند، اندام‌تان را کشیده‌تر نشان خواهند داد.

- در انتخاب مانتو برای خانم‌های قدکوتاه به جنس مانتو هم توجه زیادی کنید. انتخاب مانتوهایی که از میزان پارچه زیادی در دوخت آن‌ها استفاده شده است و مانتوهای پف دار ممنوع! این نوع مانتوها بر حجم بدن اضافه  می‌کنند. به جای آن‌ها می‌توانید از مانتوهایی با پارچه نازک و لطیف استفاده کنید.

مانتو

با احتیاط پانچو بپوشید!

پانچو از مدل های مناسب برای افراد چاق است البته نه همه! زیرا اگرچه تصور می شود مانتو هایی با برش های باز مانند ponchos و مدل خفاش، شما را چاق تر نشان می دهند، اما برای افرادی که دارای تنه پهن و بازوهای گشاد هستند، مناسب ترند. سایر مانتو ها گزینه های بهتری هستند.

6-2

تپلم و قد کوتاه چه رنگ مانتویی بپوشم؟

رنگ مانتوی مناسب برای خانم‌های تپل و قد کوتاه رنگ تیره است. استایل مونوکروم مناسب خانم‌هایی با این اندام است. رنگ مانتوی انتخابی شما باید با رنگ شلوار و باقی لباس‌هایتان همرنگ باشد. رنگ‌های تیره معمولا اندام را باریک و کشیده‌تر نشان می‌دهند. پس هنگام انتخاب مانتو برای خانم‌های تپل و قد کوتاه سراغ رنگ‌هایی نظیر مشکی، سرمه‌ای، سبز‌یشمی، آبی‌نفتی و دیگر رنگ‌های تیره بروید.

279583968_957591351580384_3937365385831246791_n

عکس از صفحه tiva_plus

خانم های چاق و قد کوتاه راسته پوشی ممنوع!

شلوارهای جین راسته موجب چاق‌تر به نظر رسیدن پاها می‌شوند. به همین علت از پوشیدن شلوارهای راسته و تنگ خودداری کنید. همچنین شلوارهایی که در کنارشان جیب طراحی شده است هم نپوشید زیرا این شلوارها موجب پهن‌تر دیده شدن پاهای شما می‌شوند. در انتخاب شلوار به سراغ شلوارهایی بروید که اندازه‌تان باشد و از بیرون زدن شکمتان جلوگیری کند. اگر به سراغ دامن می‌روید و پهلو و پایین تنه‌تان چاق است، دامن‌های پلیسه بپوشید و اگر هم مچ پایتان چاق است، دامن‌هایی که بلند هستند را انتخاب کنید.

279613295_467396288494470_6821960541620865224_n

عکس از صفحه tiva_plus

کفش پاشنه بلند و اکسسوری مناسب فراموش نشه!

اگر قصد دارید لاغر به نظر برسید کفش‌های پاشنه بلند که حداقل 6 سانتی متر ارتفاع دارند را بپوشید. اگر پاهای چاقی دارید بهتر است این کفش‌ها را پا بندهایی پهن انتخاب کنید تا چاقی پاهایتان دیده نشود.

در کنار انتخاب لباس مناسب باید به اکسسوری‌هایی که انتخاب می‌کنید هم دقت کنید. برای انتخاب گوشواره و گردنبند به سراغ مدل‌های ظریف و بلند بروید. همچنین با استفاده از دستمال گردن بدون پیچاندن آن دور سر روی شانه‌هایتان رها کنید تا با خطای دید لاغرتر به نظر برسید.

IMG_20220306_174301

عکس از صفحه tiva_plus

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها