|

لباس عروس های آستین بلند

لباس عروس باز و دکلته دوست نداری؟ با این مدلای آستین دار ناز شو و حسااابی بدرخش

Beautiful Long-Sleeve Wedding Dresses

انتخاب لباس عروس یکی از سخت ترین کارهایی است که هر خانمی باید انجام بده حالا اگر دوست داری که لباست آستین دار و خوشگل باشه اینا گزینه هاته!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- عروسی یکی از زیباترین روزهایی است که هر خانم تجربه اش می کند و بدون شک هم برای برگذاری هرچه بهتر مراسم عروسی اش تمام تلاش خود را خواهد کرد از لباس عروس گرفته تا تشریفات مهمانی. بسیاری از خانم ها دوست دارند که از لباس عروس های آستین دار اما خاص و منحصر به فرد استفاده کنند شاید برای اینکه در فصل سرما ازدواج می کنند، شاید برای آنکه از ظاهر کلاسیک بیشتر خوششان می آید و یا حتا شاید به خاطر آنکه از پوشیدن لباس های خیلی باز لذت نمی برند.

به هر حال اگر به دنبال یک لباس عروس شیک و زیبا هستید ما چند نمونه از زیباترین لباس عروس های آستین داری را که تا به حال طراحی شده اند با شما به اشتراک می گذاریم.

آستین های پف دار

اگر به دنبال یک لباس خاص و فانتزی هستید، آستین های پف دار و عروسکی می توانند گزینه ی عالی باشند به خصوص اگر اندام شما گلابی شکل باشد، زیرا تعادل عالی را برای اندام شما ایجاد می کند.

Puffed sleeves

آستین بلند بدون شانه

یکی از جذاب ترین انتخاب ها لباس عروس های آستین بلندی هستند که از سر شانه افتاده اند. خب نمی توان این طراحی ها را در دسته ی لباس های پوشیده قرار داد اما جذابیت آنها هم انکار نکردنی است و باعث می شود که عروس چون یک پرنسس بدرخشد.

آستین های حریر و توری

حریر و تور باعث درخشش بیشتر و ظرافت بیشتر عروس می شوند پس برای کسانی که دوست دارند بدرخشند اما همچنان پوشیده باشند این دست از لباس ها بهترین انتخاب است.

sheer sleeves

آستین های بوهویی

بوهو یک سبک لباس است که می تواند نشانه ی رهایی و آزادی فرد باشد. تورهای گل دار و و شلوغ بر روی یک  لباس عروس ساده و زیبا می تواند انتخاب ایده آلی برای یک عروس آسان گیر و راحت باشد.

c61f5d0a9e6eb0be14d013401754c3b4

آستین های بلند و ساده

یک طرح ساده و بدون برش های آشکار می تواند گزینه ی ایده آل برای خانم هایی باشد که به دنبال طرح های بدون زرق و برق و مینیمال هستند. این سبک از لباس ها همکیشه به دلیل سادگی زیادشان شیک به نظر می رسند و مورد استقبال قرار می گیرند.

A sleek or simple wedding dress with sleeves

آستین بلندهای خلاقانه

عروس خانم هایی که به دنبال لباس های غیر عادی با طراحی های خاص هستند می توانند از لباس های تک آستین استفاده کنند که یک دست آن ها پوشیده خواهد بود و دیگری خیر. و یا اینکه می توانند به سراغ آستین های حریر و ابریشمی جدا شوند بروند که بیشتر شبیه ساق دست می ماند و هر زمان که خسته شوند می توانند آن ها را از تن خود در بیاورند.

آستین های کلوش

آستین گشاد یا آستین کلوش یک انتخاب چشم نواز و جسورانه برای عروس خانم هایی است که آماده اند تا جسارت به خرج دهند و و مانند عروس های خانواده ی سلطنتی و اشرافی سال های سال پیش لباس بپوشند.

bell-sleeved

آستین بلند اما پشت باز

لباس های جلو ساده و پشت باز چند سالی هست که در دنیای مد می درخشند؛ دنیای لباس های عروس نیز نتوانسته است از این طراحی جان سالم به در ببرد. لباس های زیبایی که بدون شک برای هر عروسی عالی به نظر می رسندو تنها موضوعی که احتمالا کمی نگران کننده خواهد بود این است که چگونه باید ژست گرفت تا پشت لباس دیده شود؟

آستین بلند با دامن کوتاه

برای ایجاد یک تاثیر ماندگار هیچ چیزی مانند یک عمل غیر ممنتظره نمی تواند تاثیر گذار باشد. پوشیدن یک لباس عروس کوتاه به خودی خود غیر منتظره و مدهوش کننده است که اگر باآستین های بلند و ساده نیز ترکیب شود تضاد زیبا و جالب توجهی را ایجاد خواهد کرد.

A short wedding dress with long sleeves

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی