|

(عکس) مهناز افشار با شلوارک ناجور و کوتاه در خیابان های آمستردام

mahnaz afshar shayanews

عکسی که در ادامه مشاهده می کنید جدیدترین عکس مهناز افشار است که امروز در اینستاگرامش منتشر کرده است و تیپ خاصی در شهر آمستردام زده است.

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار عکسی جدید از خودش منتشر کرد که پوشش مناسبی ندارد و کم حجاب تر از همیشه است. خانم افشار صبح هم عکسی با حجاب بیشتر در طبیعت هلند منتشر کرده بود.

5

مهناز افشار کی به ایران برمی گردد؟

مهناز افشار چندی پیش در توییتی نوشت:«همینجا اعلام میکنم که برای رسیدگی به دو پرونده بازی که در ایران دارم و همچنین دیدار با خانواده بزودی سفری به ایران دارم و هرکاری داشتید بگید منم تا وقتی هستم براتون انجام بدم!»

Untitled

آخرین مصاحبه مهناز افشار

افشار در مصاحبه ای که به تازگی با یک رسانه ترکیه ای داشته می گوید برای انجام یک پروژه به ترکیه آمده که قرار است در آن با هنرمندان مشهور این کشور همکاری کند.

به نظر او پروژه ای تماشایی برای مخاطبان ایرانی و ترکیه ای خواهد بود.

افشار همچنین درباره ی علت انتخاب کشور آلمان برای زندگی کردن می گوید در اصل برای زندگی در آلمان انتخاب شد. نه اینکه خود این انتخاب را کرده باشد.

در وهله ی اول به خاطر دخترش که در این کشور به دنیا آمده و تحصیل می کند.

در وهله ی بعدی سرنوشت باعث شد او در آلمان زندگی کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    به ایشان چکار دارین انتخاب کرده بره خارج از ایران زندگی کنه تازه اینجا با لباسهای تنک و مانتوهای جلوباز که بعضی ها می پوشند لباس پوشیدن ایشان پیشش هیچه!

  • ناشناس ارسالی در

    والله مهناز خانم کسی دعوات نکرده ایران، که داری میگی من آلمان زندگی خواهم کرد. لطفا بمون همون جا. یه الگو از الگوهای ناجور جوانان ایران کم بشه غنیمته. هنر داشتی با شوهرت زندگی خوبی میکردی. نه اینکه عقده ها و تنهاییاتو با برهنگی نشون بدی.

  • سعید ارسالی در

    اینا عقده دیده شدن دارن،
    شماها دیگه چرا بهشون کمک میکنید، تیترهای گنده براشون میزنید، هر کس تا یه حدی جنبه داره، تازگیها برای دیده شدن، لخت میشن و . . . به نمایش میزارن،اینا بزرگتر ندارن که هر غلطی دلشون بخواد میکنن،،

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها