|

(عکس) سحر دولتشاهی و مهرداد صدیقیان در یک پشت صحنه

عکس جدیدی از سحر دولتشاهی و مهرداد صدیقیان در کنار برادران محمودی در پشت صحنه سریال داریوش را مشاهده می‌کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سحر دولتشاهی بازیگر مشهور ایرانی متولد 16 مهر 1358 در تهران است. وی سابقه مجری گری را نیز در کارنامه هنری خود دارد. تحصیلات سحر دولتشاهی لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد است.

خانواده دولتشاهی از نوادگان خاندان قاجاری دولتشاهی هستند. سحر دولتشاهی در طول روز وقتی کاری ندارد بیشتر فیلم می بیند یا به موسیقی گوش می دهد، چون عاشق موسیقی است و گاهی اوقات به کار ترجمه نیز می پردازد.

امامهرداد صدیقیان بازیگر سینما و تلویزیون 30 بهمن 1367 در تهران متولد شد؛او پس از پایان تحصیلات خود در دبیرستان، در رشته نمایش دانشگاه پذیرفته شد اما به دلیل فعالیت در عرصه بازیگری، تحصیلات خود را ادامه نداد.

مهرداد صدیقیان ازدواج نکرده و مجرد می باشد؛ به ژانر اکشن و تماشای فیلم های اکشن خیلی علاقه دارد.به لباس پوشیدن اهمیت بسیاری قائل است چرا که تیپ چشم نواز را احترام به اطرافیان خود می‌داند، عاشق انجام کارهای خطرناک مانند پریدن از بلندی، بانجی جامپینگ، پاراگلایدر و ورزش های هیجان انگیز است.

حالا که یک بیوگرافی کوچک از این دو بازیگر خوبمان میدانیم در ادامه عکس جدیدی از سحر دولتشاهی و مهرداد صدیقیان در کنار برادران محمودی در پشت صحنه سریال داریوش را مشاهده کنید.

photo_2024-10-06_21-08-02

داریوش، مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی و نویسندگی هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی نوید محمودی است که از شبکه نمایش خانگی فیلم‌نت پخش می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها