|

رونمایی از ویلای رویایی و فوق لاکچری علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان سابق پرسپولیس یک ویلا لاکچری در حاشیه تهران ساخته است.

لینک کوتاه کپی شد

اما ویلای علیرضا بیرانوند در کجاست؟

با جستجویی ساده در اینترنت و کنار هم قراردادن نام علیرضا بیرانوند و ویلا اولین نتیجه جستجویی که برای شما می آید سایت یک شرکت ویلا سازی به اسم مدرن است که گویا پیمانکار و محری ساخت ویلا است. این شرکت در توضیح ویلایی که برای بیرانوند می سازد نوشته:

محل پروژه: کرج – شهرک تیسفون شهریار
کارفرما: جناب آقای علیرضا بیرانوند
طراحی معماری: گروه تخصصی مدرن ویلا
مساحت زمین: 2500 متر مربع
مساحت بنا: 850 متر مربع

شهرک ویلایی تیسفون واقعا در جاده شهریار به ملارد و جنوب شهرک اندیشه فاز یک قرار گرفته است. تیسفون جزو مناطقی است که از مناطق روستایی فاصله داشته و دارای بومیان کمتری نسبت به دیگر مناطق است و بافتی نوساز و تازه ساخت دارد و اکثر مالکان از افراد رده بالای مملکتی می‌باشند.

در واقع تیسفون یک شهرک ویلایی لاکچری و مدرن به حساب می‌آید. این دهکده ویلایی دارای 242 قطعه ویلایی و هریک به مساحت 1000 مترمربع است که همگی از اسناد معتبر و قانونی که قدیمی‌نیز هستند برخوردار است.

توضیحات تکمیلی در رابطه با ویلای علیرضا بیرانوند

طراحی ویلا آقای علیرضا بیرانوند، دروازبان ملی پوش تیم ملی ایران با به توجه خواسته، نیاز و سلیقه ایشان، به صورت یک ویلای تریبلکس شامل سه طبقه به صورت همکف، اول و شاه نشین طراحی شده است.

در روند طراحی این ویلا که شامل 2 طبقه و شاه نشین (روف گاردن) می‌باشد، تلاش شده است با حفظ جداره شفاف (پنجره‌های قدی) به سمت محوطه، ارتباط میان داخل و خارج را در نظر گرفته و همچنین با ترکیب حجمی‌در طبقات و ایجاد فضاهای پروخالی (تراس‌ها) علاوه بر افزایش زیبایی در حجم و نما فضاهای نمیه باز جهت استفاده ساکنین در نظر گرفته شده است.

در این پروژه فضاسازی محوطه فضای سبز و تنوع گیاهی از اهمیت بالایی برخوردار است. بدین منظور تلاش شده است با قرار دادن یک تک درخت همیشه سبز در مرکز حجم با هدف تلطیف فضای داخلی با استفاده از عناصر طبیعی ارتباط میان فضای داخل و خارج ویلا را حفظ نمود.

در مورد محوطه ویلا، در لنداسکیپ شاهد پیوستگی میان حجم ویلا و عناصر محوطه به وضوح دیده می‌شود. ترکیب حجم ویلا و استخر، وجود یک تک درخت در مرکز حجم از جمله شاخصه‌های بارز در محوطه سازی ویلا است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها