|

طلاق آرام جوینده و سپهر حیدری؛ موزیک ویدیو زن سپهر حیدری سراسر زشتی و بی بندباری

اولین موزیک ویدیو آرام جوینده زن سپهر حیدری منتشر می شود و از آن طرف شایعه جدایی این زوج هم حسابی بر سر زبان ها افتاده است

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سپهر حیدری مدافع اسبق پرسپولیسی ها این روزها در اینستاگرام و فضای مجازی نامش حسابی بر سر زبان ها افتاده است. این حاشیه ها البته نه از طرف خود آقای بازیکن و بلکه مربوط به همسرش یعنی آرام خانوم جوینده است.

آرام جوینده که به همراه همسرش چند سالی می شود به دبی مهاجرت کرده این روزها با انتشار عکس و فیلم های عجیب و ناهجار در فضای مجازی در تمنای دیده شدن است. البته این تقلای خانم بلاگر برای دیده شدن مربوط به ورودش به عرصه جدید و تازه ای است. آرام بعد از اینکه توانست از قِبل نام و شهرت سپهر حیدری در اینستاگرام برای خودش فالوور پیدا کند و از آنجایی که در دبی ساکن است یک آنلاین شاپ زد اما گویا این حرفه هم مثل زمانی که در ایران بود و سالن آرایشی باز کرده بود خیلی خانم آقای فوتبالیست را ارضا نکرد و آرام در یک اقدام متلاطم روی آورد به خوانندگی و برای اینکه بتواند توجه ها را به خودش جلب کند شروع کرد به انتشار تصاویر ناهجار نیمه برهنه از خودش در فضای مجازی و تلاش دارد از این طریق دنبال کننده هایش را افزایش دهد.

Untitled

شایعه طلاق آرام جوینده و سپهر حیدری

تصاویری که آرام در فضای مجازی و اینستاگرامش منتشر می کند به قدری زننده و نامناسب است که خیلی ها همسرش سپهر حیدری را خطاب قرار دادند و از او خواستند تا جلوی همسرش را بگیرد اما گویا کنایه های کاربران خیلی افاقه نکرد چرا که خانم جوینده هر روز در حال انتشار عکس های تازه و بی بند و بار از خودش است.

موزیک ویدیو آرام خانم جوینده یکشنبه 6 خرداد در حالی منتشر می شود که مدتی است سپهر حیدری ترک عادت کرده و دیگر زیر پست های همسرش لایت و کامنت نمی گذارد و خبری از ملکه گفتن های مدافع اسبق سرخ ها نیست و همین امر باعث شد خیلی ها در فضای مجازی این شایعه را راه بیاندازند که سپهر حیدری و آرام جوینده از هم طلاق گرفته اند.

البته هیچ کدام از این دو نفر نسبت به این خبر واکنش نشان ندادن و احتمال می رود این شایعه و انتشارش در آستانه انتشار موزیک ویدیو آرام جوینده تلاقی واپسین خانم هنجار شکن برای دیده شدن و افتادن اسمش بر سر زبان ها باشد.

446123283_1810186866128538_4272519812991896027_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها