|

جنون کشتار خانوادگی برای انتقام/ قاتلی که با چکش آدم میکشت و سپس اجساد را میسوزاند

قاتل وحشی که خشم خود را از محروم شدن از تشکیل خانواده در کودکی بر روی52 نفر مختلف نشان داد زیرا آنها نماد چیزی بودند که او از دست داده بود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- الگوی تکرارشونده قتل های اونوپرینکو در سال های مختلف یکی بود؛ او ابتدا پدر و پسر خانواده را به قتل رسانده و پس از آن سراغ زنان و دختران میرفت. سرقت را که به پایان میرساند خانه را به آتش میکشید تا اثری از خود بر جای نگذارد. بدین ترتیب طبق اعترافاتش، او 52 نفر به قتل رساند.

22

آنچه از او قاتل ساخت

وقتی آناتولی یوریوویچ اونوپرینکو چهار ساله بود، مادرش درگذشت و بنا بود دو پسرش توسط پدر، عمه و پدربزرگ و مادربزرگشان بزرگ شوند. اما چون اونوپرینکو چند سال بعد به پرورشگاه تحویل داده شد، دوام نیاورد. برادر بزرگترش نزد پدرشان و در محاصره اعضای خانواده ماند. این بود که باعث رنجش اونوپرینکو از خانواده ها شد.

20

نخستین نسل کشی پس از سرقت مسلحانه

در سال 1989، هنگام سرقت از خانه یک خانواده ده نفره به قتل رسید. هشت کودک و دو بزرگسال با سلاح هایی که اونوپرینکوو همدستش ادعا می کردند برای دفاع از خود حمل می کردند، کشته شدند. در همان سال، پنج نفر دیگر در حالی که در ماشین خود خواب بودند توسط اونوپرینکو مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و کشته شدند. او مدعی شد که قصد قتل آنها را نداشته و فقط قصد سرقت خودروی آنها را داشته است اما اجساد آنها را نیز سوزاند.

23

بی رحمی در کشتار خانوادگی

در 25 دسامبر 1995، خانواده زایچنکو، متشکل از دو کودک و دو بزرگسال، در خانه روستایی خود در حالی که اونوپرینکو در حال سرقت از خانه آنها بود به قتل رسیدند. او به همه آنها با یک تفنگ ساچمه ای دو لول شلیک کرد. او خانه را با اجساد آنها در داخل آتش زد تا شواهدی را که از او آنجا بود از بین ببرد.

26

قلع و قمع زنان و به آتش کشیدن اجساد

در 19 فوریه، خانواده دیگری نیز کشته شدند. به گفته اونوپرینکو، او ابتدا به پدر و پسر شلیک کرد و سپس ادعا کرد که قبل از شکار دختر، مادر را با چکش قلع و قمع کرده است. اونوپرینکو دختر را در حال دعا در تختش یافت. وقتی از دختر خواست که او را به سمت پول در خانه برساند او نپذیرفت و اونوپرینکو او را با چکش مضروب کرد. در نهایت این خانه نیز خانه مورد سرقت قرار گرفت و به آتش کشیده شد.

24

آنگاه که تسلیم مرگ شد

محاکمه اونوپرینکو در اواخر سال 1998 برگزار شد و در حالی که در دادگاه محبوس در یک قفس فولادی بود، به تمام قتل هایی که قبلاً ذکر شده بود اعتراف کرد. پس از یک روند طولانی، اونوپرینکو در آوریل 1999 به اعدام محکوم شد که در آگوست همان سال به حبس ابد تبدیل شد. حکم او با پیوستن اوکراین به شورای اروپا در سال 1995 تغییر کرد. بنابراین، مجازات اعدام در دوره تغییر لغو شد. او در نهایت به دلیل نارسایی قلبی تسلیم مرگ شد.

21

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها