|

تعبیرخواب

تعبیرخواب آپارتمان،ساخت تا فروش آپارتمان

تعبیرخواب آپارتمان

دیدن آپارتمان در خواب چه تعبیری دارد؟دیدن این که در خواب آپارتمان می خرید بیانگر چه چیزی است؟ در شایانیوز تمامی تعابیر مربوط به آپارتمان…

لینک کوتاه کپی شد

خواب دیدن از مواردی است که تقریبا همه ما آن را تجربه کرده ایم  و در زندگی خود برخی از نشانه ها و آثار آن را حس میکنیم،قرآن کریم در قسمت های مختلف به مسأله رویاهای صادقه انبیای الهی به ویژه رسول خدا (ص) پرداخته است و از دیدگاه قرآن تعبیر خواب و مسائل مربوط به خواب جزئی از واقعیت است ولی این تعابیر که برای شما آورده شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد!

تعبیرخواب آپارتمان

 

شایانیوز-بطورکلی،دیدن آپارتمان در خواب به این معنی است که، بیننده خواب شخصی است که همیشه نگران و مضطرب است ،این خواب نشان می دهد که فرد روزهای سختی در انتظارش است. به گفته برخی از مفسران خواب ،  بدان معناست که بیننده خواب بدهکار می شود و ضرر می کند. ولی بستگی به نوع خواب شما دارد.

 

خرید آپارتمان 

خرید آپارتمان در خواب به معنای مشکل است، بیانگر این است که صاحب خواب وارد دوره ای سخت و دشوار می شود.

 

سقوط از آپارتمان 

افتادن از آپارتمان در خواب به خوبی تعبیر نمی شود.نشان می دهد که صاحب خواب درد و ضرر بزرگی را تجربه خواهد کرد. بیننده خواب باید صدقه دهد.

 

آپارتمان کج

دیدن آپارتمان کج شده در خواب بدان معناست که بیننده خواب در زندگی واقعی در خلا احساسی قرار دارد. بنابراین ، این خواب نشان می دهد که بیننده خواب احساس ناتوانی می کند.

 

اسکلت آپارتمان 

دیدن اسکلت آپارتمان در خواب نشان می دهد که صاحب خواب گام های جدید و موفقی را برمی دارد. از این خواب به عنوان آوردن نیکی و خوشبختی برای شخص تعبیر می شود.

 

ساخت آپارتمان

ساختن آپارتمان در خواب بیانگر شخصیت صاحب خواب است،که فردی سست عنصر و خجالتی است.

 

زندگی در آپارتمان

زندگی کردن در آپارتمان در خواب نشان می دهد که بیننده خواب همسر و پسر خوبی خواهد داشت.و نشان دهنده وجود کودکانی است که قدر صاحب خواب را می دانند.

 

آپارتمان لوکس

دیدن یک آپارتمان مجلل در خواب به معنای افزایش موانع صاحب خواب است. نشان می دهد که او در کسب درآمدش مشکل خواهد داشت. 

 

ورودی آپارتمان

دیدن ورودی آپارتمان در خواب نشان می دهد که شخص دوستانی خواهد داشت، که او را بسیار دوست خواهند داشت و دوستی آن ها مادام العمر خواهدبود و صاحب خواب با دوستان خود وارد یک شغل سود آور می شود.

 

راه پله آپارتمان

دیدن راه پله آپارتمان در خواب نشان می دهد که آرزوهای صاحب خواب زیاد است. این بدان معناست که فرد برای رسیدن به رویاهایش تلاش زیادی خواهد کرد. 

 

بالا رفتن از پله های آپارتمان 

شخصی که در خواب از پله های آپارتمان بالا می رود، نشان می دهد که بیننده خواب تنها خواهد ماند.او فردی بسیار ثروتمند است ،اما ناراضی و غمگین خواهد شد.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها