|

ریحانه پارسا در مسیر سقوط؛ ریحانه در منجلاب فساد و فحشا!

reyhaneh PARSA

ریحانه پارسا با انتشار تصویر لخت و برهنه خود درابتذال از خط قرمز گذشت.

لینک کوتاه کپی شد

ریحانه پارسا بازیگر 23 ساله ای که تا همین دو سال پیش جوان اول سینما بود و خیلی ها او را آینده بازیگری می دانستند حالا کارش به جایی رسیده که وقیحانه لُخت می شود و انگار تنها ابزار و هنری که ریحانه پارسا دارد بدنش است و قصد دارد از این ابزار هم برای دیده شدن استفاده کند.

ریحانه پارسا این تصویر را از خودش منتشر کرد:

reyhaneh parsa

تصویری که ریحانه پارسا از بدن برهنه اش منتشر کرد

ریحانه پارسا مریض است؟

ریحانه پارسا در هر مصاحبه یا تریبونی استفاده کرده است تا بگوید خانواده او اهمیتی برایش ندارند و او تنها به دنیا آمده ونیز تنها زندگی خواهد کرد. با مرور این اتفاقات شائبه هایی از سوی افراد مختلف بیان شده است که مدعی هستند ریحانه پارسا دچار اختلالات روانی است.

ریحانه پارسا از زمانی که به ترکیه رفته مخاطبان صفحه اینستاگرامش افزایش یافته‌اند. او کانال تلگرامی را هم راه اندازی کرده و نوشته هایش را در آنجا منتشر می کند.

ریحانه پارسا در تازه ترین ویدیویی که از خود منتشر کرد به مردم به دلیل اینکه او را ریحانه جان صدا می زنند توهین کرد و گفت دیگر با این اسم کاری ندارم!

این قبیل رفتارها و پرخاشگری های اخیر ریحانه پارسا این ذهنیت را ایجاد می کند که او افسرده شده است. البته این بیماری برای ریحانه پارسا چندان هم دور از ذهن نیست تصور کنید تا دو سال قبل بازیگر اول سینما بودید و سیل پیشنهادات کاری مختلف به سمت تان روانه می شد ولی با یک تصمیم اشتباه و مهاجرت به منجلاب فساد افتادید و با گذر زمان آن هایی هم که دور و اطراف تان بودند همه رفتند و شما و ماندید و خودتان!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    نه روانی هست نه چیزی برای جلب توجه تاتواینستا لایک بیشتری داشته باشه

    • ناشناس ارسالی در

      بگیره به چه دردی میخوره حالا کل دنیا هم لایکش کنن که چی

  • ناشناس ارسالی در

    بابا ول کنید این ریحانه پارسارو حیف از اون اسمی که براش گذاشتن لیاقت خودشو اسمشو نداره کسی که خودشو در ملاع عام لخت و عریان کنه واقعا اینا از چه پدرو مادری بوجود اومدن و از لقمه حرام تا به جایی می‌رسد جو گیر میشن آخه بگو تو سرو تهت به سنار هم نمی ارزه بی هویت آبروی ایران و ایرانی رو همه جا می برید وطن فروشای بی لیاقت اون خانم مهناز افشار رفت آلمان و ترکیه عیش و نوششو کرد حرفاسو زد توهینانشو به کشورمون و مردمونو رزمندگانمون کرد دید بدرد اونا نمی خورم دیگه مهره سوخته شدن حالا با هزار تا دروغ دلنگ واسه چی داره بر می گرده به ایران .ایران فقط جایگاه انسانهای پاک و وطن دوست هست که تمام هستیشو فدای خاکش کنه شهدا رفتن تا ناموس و مملکت از دست نره حججی عزیز سرش رفت تاناموس و روسری از سر زنان نره اما همه شما سلبریتی های پا رو خون شهیدانی گذاشتین که اون دنیا باید جواب بدید نگران قیامت نیستین واقعا شماها قلب مادرانشونو سوزوندین با این حرفاتون .ما سردار دلهارو دادیم .احمد کاظمی و باکری و همت و جهان آرا و متوسلیان و سید شفیع و عباس بابایی عزیز و عباس دوران‌ها وو صیاد شیرازی عزیزو دادیم چطور روتون میشه دوباره برگردین .از صدا و سیما می خواهیم که دیگه این افرادو نه به ایران نه به تلویزیون و سینماراه ندن اینا گند زدن به مملکت واقعا متاسف میشیم برا صداو سیما که اگر بخواد دوباره چهره اینارو تو صفحه سیما بزاره اونوقت امثال آزاده نامداری رو فقط حریفش بودین از کار برکنار کنید چرا چشمهایتان را به روی همه چیز بستین فک. کنید کنی بترسید از قیامت ..اونا اونور آب عشق نیست که می کنن اونا تو آتیش دارن بازی می کنند برید کنی قرآن را مطالعه بکنید اگه خدا و قبول دارید تا بفهمید عذاب الیم چیست والا دیگه نمی دونم چی بگم والسلام خدا همه ماهارو به راه راست هدایت کند ان شاالله

  • ناشناس ارسالی در

    بعضیا تا اسم و رسمی پیدا میکنن زود خودشون رو میبازن.اخه حق دارن تازه به دوران رسیده ان دیگه

  • ناشناس ارسالی در

    بابا اینو ول کنید ادم قهدیه گیردادید به این

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت برهرچه روسپی از ریحان پارسا تاگلشیفته فراهانی

  • بانو ارسالی در

    حالا اسم جدیدش چه کوفتیه؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    خدای پاک همه رو هدایت کنه

  • ناشناس ارسالی در

    به نظرم از نظر روانی مشکل داره و بااین کارها فقط خودشو از بین میبره اونور هم کسانی هستن که از امثال این خانم همه جوره سوءاستفاده میکنند و در نهایت بعد از مدتی به پوچی محض میرسه و این براش خطرناکه.درواقع داره از خودش انتقام میگیره با این کارها.
    ضمنا هرکسی جنبه بهادادن را ندارد اینجا با یک سریال زیادی بزرگش کردن و متاسفانه ایشان ظرفیت این معروف شدن را نداشت.و البته تربیت خانوادگیش هم در این راه کم اثر نبوده.

  • سمیرا ارسالی در

    فوقش عکسشم گذاشت که چی ،فکر نکنم برا کسی اصلا مهم باشه بیچاره دیگه از به پولی دست به اینکارا زده شایدم مافوفقش گفته اینکار بکن تا یه گوشتی برات پرت کنم چی بگم شایدم کفگیرش به ته دیگ خورده برا نونه لابد خخ برا دیده شدن بود چیز جالب توجهی نداشتی که نظرها بهت جلب شه حالا هی خودت بکش هه کجا بودی به کجا رسیدی حالا چقد فیلم بهت پیشنهاد شده دیگه از دستت در رفته یادت نیست نه خب دیگه چیا بلدی رو کن

  • ناشناس ارسالی در

    برو گمشو بی حیا

  • ناشناس ارسالی در

    معتادشده بابا

  • علی ارسالی در

    من طرفداری نمیکنم ازاینجور آدمای زایه که اسم ایرانی رو خراب میکننداما بعضیهاهم تا تهه خیارتلخ میشه جبهه وجنگ وبه رخ ملت میکشندانگارفقط اونا رفتن جبهه وجنگیدند بقیه ازترس فرارکردن حالا چهل سال طلبکار مردمنند ول کنیددیگه جنگ روتموم منم جبهه بودم فقط شماطلبکاراکه نبودیدتاعال قیامت منت سرملت نگذاریداینم خودش یکجور عقده بازیه پس باریحانه هیچ فرقی ندارید....

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها