|

لیلا اوتادی از لذت بخش بودن بغل کردن بچه می گوید | عکس

عکس لیلا اوتادی و کارن خواهر زاده اش در حال خوشگذرانی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز | لیلا اوتادی بازیگر مطرح و خوشهره ایرانی است. لیلا اوتادی در صفحه رسمی اینستاگرامش عکس از خود و خواهر زاده اش کارن منتشر کرد و در کپشن این پست نوشت:

وقتی کارن خوشگل من ، اومده بغل خاله لیلا لم داده و بغل هیچکس هم نمیره واقعا لذتبخشه

leilaotadii_1622277456

بیو گرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی متولد 14 مرداد 1362 در محله شمیران ، تهران دارای مدرک معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است. لیلا اوتادی در سال 1381 با بازی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری وارد عرصه بازیگری شد. او با بازی در سریال مهر و ماه سید فیاض موسوی دیده شد.

leilaotadii_1523586727

فیلم چپ دست به کارگردانی آرش معیریان، نویسندگی بهمن معتمدیان و تهیه کنندگی منوچهر زبردست و داریوش بابائیان ساخته سال 1384 است. داستان در این فیلم لیلا اوتادی نقش دختری فراموشکار را بازی میکند که مشکلات عدیده ای را به وجود می آورد.

leilaotadii_1524893169

لیلا اونادی در سال 1385 اولین کار مناسبتی خود را در سریال آخرین گناه به کار گردانی حسین سهیلی زاده بازی میکند. این سریال در میان سریال های ماه رمضان 1385 از بقیه محبوبتر بوده است و موضوع آن حول محور چشم برزخی می گردد.

leilaotadii_1542995766
موضوع داستان بدین ترتیب است که دکتر اکرمی، که فردی وارسته و با ایمان است قبل از مرگش وصیت می کند که قرنیه چشمش به عبدالله صدوق که او نیز فرد متدینی است برسد. اما رویا دختر دکتر اکرمی با اصرار فراوان چشم پدر را به چشم نامزدش دکتر مودت که او نیز مشکل بینایی دارد پیوند می زند.

leilaotadii_1606940707

لیلا اوتادی با بازی در فیلم باغ قرمز به کارگردانی امیر سمواتی و نویسندگی پریچهره سهیلی در سال 1388 در کنار امین تارخ ایفای نقش کرد. سگ های پوشالی اولین تجربه کارگردانی رضا توکلی بود که در آن لیلا اوتادی به همراه نیما شاهرخ شاهی و فرزاد فرزین ایفای نقش کرد. سریال زخم نام جدیدترین سریال مسعود آب پررور است که لیلا اوتادی در آن نقش یک سروان نیروی انتظامی را بازی میکند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها