|

واکنش نگین معتضدی به حواشی ازدواج دومش + ویدیو

نگین معتضدی باازیگر مطرح سینما ویدیویی درصفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد و درباره ازدواج دومش تو ضیحاتی داد؛ وی گفت من یک بار ازدواج کردم…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز/ نگین معتضدی ویدیویی در صفحه رسمی انستاگرامش منتشر کرد و توضیحاتی درباره ازدواجش داد، وی گفت: یه مسئله ای این روز ها حاشیه ساز شده، خبری که کذبه و خوشایند من و همسرم نیست به خاطر همین لازم دونستم که براتون توضیح بدم خیلی ز صفحه ها و سایت ها زدن که من ازدواج دوم هستش خیر این خبر را تکذیب میکنم و این ازدواج اولم هست. در ادامه برای اطلاع بیشتر از این موضوع ویدیو زیر را مشاهده کنید:

تمامی خبر های مهم روز را از سایت شایانیوز دنبال کنید.

واکنش نگین معتضدی به حواشی ازدواج دومش + ویدیو

بیوگرافی

  • نام:نگین
  • نام خانوادگی:معتضدی
  • تاریخ تولد:3 مهر 1364
  • سالهای فعالیت:از سال 1387 تاکنون

نگین معتضدی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان 3 مهر 1364 در تهران متولد شد. مادر این بانوی هنرمند معلم بوده و سالها به عنوان آموزگار کلاس دوم ابتدایی مشغول خدمت در آموزش و پرورش بوده است.

واکنش نگین معتضدی به حواشی ازدواج دومش + ویدیو

بخشی از مصاحبه ی نگین معتضدی

جراحی زیبایی نکرده ام و نمی کنم وی درباره از دست دادن تعداد زیادی نقش بخاطر فرم بینی اش صحبت کرد و گفت هیچوقت حاضر نیست آن را عمل جراحی کند .

از چه زمانی وارد وادی هنر شدید؟ نگین معتضدی: از زمانی که یادم می‌آید طلا بود و کتاب. او زودتر از من وارد کار شد. هیچ‌وقت او و کتاب از هم جدا نبودند. همیشه در اتاقش در حال کتاب خواندن بود. قطعا حضور یک آدم کتابخوان در خانواده به‌شدت تاثیرگذار است؛ به خصوص روی خواهر کوچکترش. به نظرم خواهر بزرگتر یک‌جورهایی الگو است. شاید اگر طلا می‌رفت سمت مهندسی، من هم به آن سمت می‌رفتم.

تاثیری که طلا در زندگی من داشته خیلی مهم است. من حتی تئاتر را هم با طلا شناختم و حتی نخستین تئاتر زندگی‌ام را با طلا رفتم. زمانی که طلا به رشته تئاتر رفت من می‌خواستم دامپزشکی بخوانم چون به حیوانات علاقه زیادی دارم. اما وقتی با او سر کارهایش رفتم، دیدم به آن محیط و کار علاقه دارم و رفتم دنبال مسیری که او رفته بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی