|

سریال پایتخت 7؛ سارا و نیکا بعد از عکس های جنجالی در استخر در پایتخت هستند؟

فصل هفتم سریال پایتخت قرار است ساخته شود و احتمال می رود در نوروز 1400 پخش آن شروع شود. پایتخت هفت البته حواشی دارد که با آن همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

سرانجام توافقات نهایی جهت ساخت سریال پایتخت ۷ مابین مدیران سیما و تولیدکنندگان این سریال صورت گرفت و فصل جدید پایتخت وارد پیش تولید شد.

باید منتظر ماند و دید در این شرایط تولید پایتخت برای نوروز ۱۴۰۰ تا چه حد ممکن شدنی است و آیا پایتختی ها که این روزها پیش تولید فصل جدید خود را آغاز کرده اند، می توانند این سریال را به کنداکتور عید امسال برسانند یا خیر!!

سارا و نیکا بعد از جنجال عکس برهنه در استخر شانس حضور در پایتخت را دارند؟

حالا که صحبت ها و توافقات اولیه درخصوص ساخت فصل هفتم پایتخت انجام شده و گویا پیش تولید این مجموعه خاطرانگیز و پرطرفدار هم آغاز شده چند سوال ذهن مخاطبان را درگیر کرده است؟

اول اینکه سرانجام پایتخت شش چه شد؟ چرا قسمت های باقی مانده آن تولید و پخش نشد؟

دوم اینکه توضیح درباره سنکانس جنجالی پایتخت 6 که کپی از فیلم قبل از انقلاب بود و واکنش هایی زیادی به همراه داشت و حتی رئیس سازمان صداوسیما هم قول پیگیری داد چه شد؟

سریال پایتخت 7؛ سارا و نیکا بعد از عکس های جنجالی در استخر در پایتخت هستند؟

سوم اینکه سارا و نیکا فرقانی بازیگران نوجوان این سریال که در سال 99 این همه حواشی داشتند و از عکس برهنه و دوستی با چهره های اینستاگرامی در پایتخت 7 حضور دارند یا خیر؟

چهارم اینکه تکلیف سعید آقاخانی و فصل سوم نون خ چه می شود و اگر قرار است پایتخت 7 در نوروز 1400 پخش شود چه ضرورتی داشت در این ایام کرونایی تصویربرداری و ساخت آن انجام شود.

همچنین لازم است مسئولان صداوسیما در خصوص دستمزد بازیگران و بحث مالی پیرامون فصل هفتم این سریال شفاف سازی کنند.

[ میانگین: 3.4 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها