|

(ویدیو) سورپرایز تولد و بوسه های عاشقانه یکتا ناصر و منوچهر هادی

ویدیویی عاشقانه یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی و سورپرایز و بوسه عاشقانه یکتا ناصر

لینک کوتاه کپی شد

منوچهر هادی کارگردان پرکار سینما و شبکه نمایش خانگی برای تولد همسرش یکتا ناصر ویدیویی عاشقانه تولید و پخش کرد. این ویدیو که برای سورپرایز یکتا ناصر تهیه شده چیزی شبیه به سریال دل است و کاملا مصنوعی و گویا فقط برای به رخ کشیدن زندگی مرفه و لاکچری این زوج تهیه شده است و انتشار آن در فضای مجازی هم موید همین مطلب است.

ویدیو عاشقانه منوچهر هادی و یکتا ناصر

یکتا ناصر و شانسی به اسم منوچهر هادی

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است. او در دبیرستان رشته ی تجربی را گذرانده و در دانشگاه رشته ی تحصیلی اش مهندسی محیط زیست بوده، به گفته ی خودش آدم تنبلیه و برای بدست آوردن هر آنچه که دوست می داشت به کمک شانس بدست اورده و به همین خاطر خیلی تلاش برای بازیگری نکرد است.

او از سال 74 فعالیت هنری خودش رو آغاز کرد و در سال 75 در حالی که فقط 18 سال داشت برای نخستین بار مقابل دوربین رفت و در کار تلویزیونی گلهای کاغذی ایفای نقش کرد. یکتا در سال های آغازین فعالیت هنری خود چندان بازیگر توانمدی نبود و در کارهای متوسط سینما و تلویزیون حضور داشت اما به واسطه ازدواج با منوچهر هادی که از قضا او هم در پرونده کاری خود اثر درخور و شایسته ندارند بسیار پرکار شد و در آثار سینمایی و شبکه نمایش خانگی همسرش حضور مستمر دارد که این موضوع واکنش سحر زکریا را هم دربر داشت.

(ویدیو) سورپرایز تولد و بوسه های عاشقانه یکتا ناصر و منوچهر هادی

حمله تند سحر زکریا به یکتا ناصر و منوچهر هادی

خانم زکریا در صحبت هایش نسبت به باندبازی ها و پارتی بازی ها در سینما و تلویزیون انتقاد کرد و گفت برخی چون شوهرشان کارگردان است در همه کارهای شوهرشان نقش بازی می کنند. برخی خانوادگی در سینما و تلویزیون هستند و برخی همسر پولدار دارند که پول می دهند تا در نقشی بازی کنند. پس تکلیف بازیگران مجردی مثل من چیست؟

صحبت های سحر زکریا درباره یکتا ناصر و منوچهر هادی

پیشنهاد می شود: (ویدیو) لب غنچه کردن و اَخم یکتا ناصر در همخوانی با شادمهر عقیلی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها