|

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی دروغ گفتن، خندیدن و 100 میلیون گرفتن و رفتن!

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی برای حضور در برنامه پانوراما 100 میلیون گرفتند و آمدند و به دروغ از ازدواج شان گفتند.

لینک کوتاه کپی شد

فروردین امسال بود که ریحانه پارسا و مهدی کوشکی در برنامه پانوراما شرکت کردند و در مقابل اشکان خطیبی قرار گرفتند. این برنامه حاشیه زیاد داشت از جذابیت کچلی مهدی کوشکی برای ریحانه تا علاقه ریحانه پارسا به بچه دار شدن. اما حالا و بعد از حواشی که ریحانه پارسا ایجاد کرد مشخص شد تمام صحبت های کوشکی و پارسا در پانوراما دروغ بود و اصلا ازدواجی در کار نبود.

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی دروغ گفتن، خندیدن و 100 میلیون گرفتن و رفتن!

افشاگری محمدرضا یزدانپرست در خصوص ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

محمدرضا یزدان پرست، روزنامه نگار و مجری تلویزیون در توییتی از درآمدزایی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی از ازدواج دروغین خود پرده برداشت.

محمدرضا یزدانپرست در توئیتی نوشت:

"…….هرکس، به خودش مربوط است اما برای ازدواجِ نکرده و زن و شوهرِ نبوده، ۱۰۰میلیون تومن در فروردین۹۹ گرفتند و مهمان پانوراما شدند تا بگویند کی اول گفت فلان! فقط یک نمونه درآمد این ازدواج‌نمایی!مقصر کسی نیست که ابتذال می‌فروشد. مخاطبِ زردپسند، خریدار ابتذال شده!"

پیشنهاد می شود: دروغ های یی‌ شرمانه کوشکی و پارسا در برنامه پانوراما

اشاره ی یزدان پرست به برنامه ی اینترنتی گفتگو محور پانوراما با مجری گری اشکان خطیبی است که با حمایت رایتل تولید شده و اولین قسمت آن روز سیزده بدر امسال با حضور مهمانان مختلفی از جمله ریحانه پارسا و مهدی کوشکی منتشر شد.

این اولین مصاحبه ی ریحانه پارسا و مهدی کوشکی بعد از اعلام خبر ازدواج شان بود. در بخشی از این گفتگو اشکان خطیبی چند سؤال از پارسا و کوشکی درباره ی ازدواج شان پرسید که یکی از آن ها این بود که کدام شان اول حرف ازدواج را اول پیش کشید که آن ها گفتند ریحانه پارسا اول این پیشنهاد را مطرح کرده بود.

ازدواج سفید ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

یکی از جنجال های زندگی شخصی پارسا ماجرای ازدواج با مهدی کوشکی و جدایی اش از او بود. او در این باره گفت: اسفند ۹۸ با مهدی کوشکی دوست بودم اما ازدواج ما سفید بود. هیچ وقت با کوشکی عقد نکرده بودم و شناسنامه ام سفید است. مجبور بودم به همه بگویم که ازدواج کرده ام تا از نگاه همکارانم در امان باشم. من مجبور بودم که بگویم شوهر دارم. به همه گفته بودم که ازدواج کرده ام که در امان باشم. اما وقتی رابطه ما علنی شد، تماس های تلفنی شروع شد و ….

صحبت ها ریحانه پارسا در خصوص ازدواج سفید با کوشکی

واکنش مهدی کوشکی به صحبت ها ریحانه پارسا

مهدی کوشکی با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود از ماجرای ازدواجش با ریحانه پارسا پرده برداشت و گفت ما صیغه بودیم…سو استفاده نکنید.

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی دروغ گفتن، خندیدن و 100 میلیون گرفتن و رفتن!

ازدواج سفید همان زنا است؟

ما در اسلام مفهومی به نام ازدواج سفید نداریم و این همان «زنا» و عمل قبیح در اسلام است. در واقع ازدواج سفید زنا به حساب می‌آید و فرزند ناشی از آن فاقد مشروعیت قانونی است، چون نسبت فرزندی او با پدر قابل اثبات نیست.

مجازات ازدواج سفید چیست؟

در ازدواج سفید، چه ادعای نکاح اعم از دائم یا موقت وجود داشته باشد چه بدون هرگونه علقه زوجیت، طرفین این پدیده مجرمانه به زندگی باهم بپردازند، عمل، حادثه غیرقانونی و جرم بوده و برای هر مصداق از آن مجازات خاصی تعیین شده است. چه نکاح بدون ثبت باشد، چه رابطه نامشروع اعم از زنا یا مادون آن.

ازدواج سفید نامشروع و در صورت اثبات در حکم «زنا» خواهد بود و فرزند حاصل از این رابطه نامشروع تلقی می‌شود و مشکلات و مسائل خاص خود را دارد. رابطه نامشروع برای هر طرف مجازات دارد و در صورتی هم که زنا ثابت شود ۹۹ ضربه شلاق به عنوان مجازات قانونی در نظر گرفته می‌شود، همچنین در صورتی که یکی از طرفین ازدواج کرده باشد به عنوان زنای مُحصنه مجازات مخصوص خود را دارد.

این استاد دانشگاه گفت: بر اساس قانون اگر مرد مجرد با زن شوهر دار زنا کند، حد زن رجم است اما حد مرد تازیانه است چون زنای در حق مرد زنای غیرمحصنه است و نیز اگر دختر مجردی با مردی که همسر دارد زنا کند. تنها مرد را سنگسار می کنند و بر زن تازیانه می زنند.با وجود این اگر زن یا شوهر، دور از شهر سکونت همسرش باشند و اقدام به این کار نامشروع کرده باشند رجم اجرا می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها