|

آخرین خبرها از طرح ساماندهی کارکنان دولت امروز چهارشنبه 18 مهر

طرح ساماندهی کارکنان دولت از مهمترین موضوعاتی است که برای تمامی افراد سوالات زیادی را ایجاد کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

طرح ساماندهی کارکنان دولت به استخدام شدن افراد برمیگردد. من باب همین موضوع تمامی مردم به دنبال اخبار طرح ساماندهی کارکنان دولت هستند. مردم خواهان اجرای قانون آن هستند. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

به گزارش «شایانیوز»   به نقل از اندیشه معاصر؛ جبار کوچکی‌نژاد درباره تعیین تکلیف مصوبه ساماندهی کارکنان دولت و همچنین آخرین نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام، عنوان کرد: هنوز اعلام نظر نکرده است. ما هم در مجلس به شدت پیگیر ساماندهی کارکنان دولت هستیم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: واقعا بحث ساماندهی کارکنان دولت دارد تبدیل به یک معضل می‌شود، از آن طرف به شدت دستگاه‌ها مشکل نیروی انسانی دارند و نمی‌توانند از این نیروها استفاده کنند. بسیاری از نیروهای توانمند در بخش‌های طرحی و شرکتی هستند که از این‌ها نمی‌توانند استفاده کنند.

طرح ساماندهی کارکنان دولت

وی خاطرنشان کرد: گاهی بعضی از دستگاه‌ها واقعا بیش از ۸۰ درصد نیروهای‌شان از کارکنان قراردادی است و این باعث شده که موضوع کاملا قفل و با مشکلاتی روبه‌رو شوند. مجلس تمام رایزنی‌های خودش را انجام می‌دهد تا این راه آزاد شود و این قانون ابلاغ شود./شایانیوز

قانون ساماندهی کارکنان دولت اجرا شود

ابراهیم رضایی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۷ مهرماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: عملیات وعده صادق ۲ و همچنین حضور باشکوه ملت ایران در جمعه نصر را تبریک می‌گویم.

وی در ادامه گفت: طبق ماده ۲۸ برنامه هفتم توسعه دولت مکلف به اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان است اما با گذشت بیش از نیمی از سال هنوز اقدامی در این حوزه انجام نشده و باید اقدام عملی برای تحقق قانون مذکور انجام شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ده‌ها هزار نیروی پیمانکار در دستگاه‌های مختلف اجرایی منتظر اجرای قانون ساماندهی کارکنان دولت هستند و چرا آقایان در اجرای این قانون تعلل می‌کنند؟

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها