|

بیش از هزار پروژه نهضت ملی مسکن اجرایی شدند

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هزار و ۲۱۱ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن وارد مراحل اجرایی و ۴۰۰ پروژه هم وارد مراحل طراحی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن   با بیان اینکه  تمامی اراضی نهضت ملی مسکن قبل از اجرا و آغاز عملیات اجرایی در کمیته های فنی بررسی و بعد از صلاحیت وارد فاز اجرایی می شوند، گفت: سال گذشته بیش از هزار و ۶۰۰ پروژه به مرحله آماده‌سازی، طراحی و اجرا رسیده اند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرنگاران جوان؛ وی با بیان اینکه تمامی تلاش خود را به کار گرفته ایم و از طریق همکاری با دستگاه ها اراضی مورد نیاز را برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تامین کرده ایم گفت: از  یک هزار و ۶۰۰ پروژه  هزار و ۲۱۱ پروژه در حال اجرا و  ۴۰۷ پروژه در مراحل مختلف طراحی قرار گرفته است. 

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: برای پروژه‌های آماده‌سازی طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۴۶ هزار هکتار اراضی  تامین  کرده ایم  که  از این میزان ۲۸ هزار هکتار از این پروژه‌ها در دست اجرا و بیش از ۱۸ هزار هکتار این اراضی در حال طراحی است. 

وی یادآور شد: میزان ظرفیت‌پذیری پروژه‌های نهضت ملی مسکن بیش از یک میلیون و ۴۴۳ هزار واحد مسکونی است که  بیش از ۹۶۰ هزار واحد آن در حال اجرا و بیش از ۴۸۳هزار واحد در دست طراحی است. 

وی ادامه داد: در صورت همکاری بانک ها برای تامین منابع مالی و تزریق تسهیلات ما شاهد تسریع در آماده سازی پروژه های نهضت ملی مسکن خواهیم بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها